Husk meg
Brukernavn
Passord

Stallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 16, 09:36

 Prestajonene denne sesongen har vært langt under pari av de fleste. Kan da lure på hvorfor vi starter stort sett med samme mannskap. Er de resterende i troppen mye dårligere ?  Hva med å gjøre flere endringer kanskje og på formasjon.  Det er lite fremdrift, kampen mot Sf viste en midtbane som jogger lett oppover når gi skal komme på en overgang !  Hva med kapteinen, ikke en leder som står frem, men en som gjemmer seg bort og er vaksinert mot lengderetning. Er vel den som har skuffet meg mest ved siden av venstre back.  Det florerer av feilpasninger, da blir det ikke lett for våre angripere. Har vi sett et par gjennombruddspasninger !   Her må mange gå i seg selv, med Halvorsen i spissen. Fikk han hjelp til spillerlogistikk i tidligere klubber !  Utrolig synd at sesongen etter 5 kamper er ødelagt og interessen rundt klubben er i fritt fall.  Minner meg om forrige gang vi gikk ned til 2.divisjon.  Har fortsatt ikke sett en spiller ligge nede med krampe på slutten av en kamp,, hva sparer de kreftene til ? Trodde ikke personlig det var mulig å få en start på sesongen som var verre enn i fjor. Nå er det kniven på strupen 8. Mai.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 mai 16, 09:44

Opprinnelig postet av tomroar

Er vel den som har skuffet meg mest ved siden av venstre back. 

Er rart så forskjellig man kan se på ting. Venstre back er den jeg er mest fornøyd med egentlig. Hadde ingen store forventninger til Tønne, så det kan ha litt å si, men syns han er den som har klart seg best av de nye spillerne.

Ellers enig i at kapteinen ikke er en leder som står fram. Vi mangler ledertyper ut på banen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 16, 10:03

En liten skrivefeil. Mente høyreback. Tønne er en av få som har klart seg greit


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 mai 16, 10:10

Da er vi enige. Simonsen hadde jeg forventet mer av. Samme med Karoliussen, selv om han har spilt seg litt opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3