Husk meg
Brukernavn
Passord

Cuptråd 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 16, 19:50

Da ble det seier, men langtfra imponerende.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 apr 16, 20:00

Opprinnelig postet av Rey

Da ble det seier, men langtfra imponerende.

Sant nok. Nivået FFK viste i dag vil ikke være bra nok til å slå Sandefjord på lørdag. Men jeg håper at det at vi vant fører til at det løsner mentalt for noen av spillerne, slik at de faktisk klarer å få ut sitt beste i neste kamp.

1. omgang var bra, både offensivt og defensivt. Synes vi slapp Moss altfor mye til etter pause - de gule hadde de største sjansene og det kunne fort vært 2-2. Men vi unngikk nå i hvert fall det, og da slapp vi å få en mental knekk på linje med den som kom etter nettopp det resultatet mot Kvik i fjor. 2-2 etter å ha ledet 2-0. 

Ellers blodfattig stemning på Melløs, ja. Hørte hjemmefansen kun ved et par frisparkavgjørelser de mislikte, da Karoliussen kom inn igjen etter å ha fått en smell, og da de scoret.

Hvem ønsker vi oss i 3. runde da? Hjemmekamp mot en attraktiv motstander som trekker mye folk? Eller en kamp med størst mulig sjanse for avansement?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 27 apr 16, 20:27

Uansett deilig å slå ut Moss etter seier på Meløs. Utrolig svakt av Badr å misse på sjangsen på slutten, der de var to helt alene igjennom fra 30-40 meter og inn. Da hadde kampet vært drept, og oppsummeringen hadde vært at det var en kjedelig fotballkamp på en dårlig bane, der FFK hadde full kontroll. I stedet ble det som vanlig baklengs, nerver og kaos på slutten. 

 

 

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 apr 16, 08:25

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Sant nok. Nivået FFK viste i dag vil ikke være bra nok til å slå Sandefjord på lørdag. Men jeg håper at det at vi vant fører til at det løsner mentalt for noen av spillerne, slik at de faktisk klarer å få ut sitt beste i neste kamp.

1. omgang var bra, både offensivt og defensivt. Synes vi slapp Moss altfor mye til etter pause - de gule hadde de største sjansene og det kunne fort vært 2-2. Men vi unngikk nå i hvert fall det, og da slapp vi å få en mental knekk på linje med den som kom etter nettopp det resultatet mot Kvik i fjor. 2-2 etter å ha ledet 2-0. 

Ellers blodfattig stemning på Melløs, ja. Hørte hjemmefansen kun ved et par frisparkavgjørelser de mislikte, da Karoliussen kom inn igjen etter å ha fått en smell, og da de scoret.

Hvem ønsker vi oss i 3. runde da? Hjemmekamp mot en attraktiv motstander som trekker mye folk? Eller en kamp med størst mulig sjanse for avansement?

Så vidt jeg har forstått er det 9 Obos lag(Røk Raufoss i forrige runde?) som har røket ut av cupen. Vi er videre til 3. runde, og det er vel en stund siden sist?

At kampen i går beviste at vi ikke er gode nok til å hevde oss mot Sandefjord lørdag vet jeg ikke. De på sin side slo selveste Kjelsås 1-0.

Kankskje var det ikke en imponerende forestilling mot Moss, men vi har ikke RBK stall, og dermed er det en del spillere som får mange kamper i denne perioden. Da handler det om å gjøre det som er nødvendig, og ikke mer, i disse tidlige cuprundene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 apr 16, 16:24

Jeg synes 1. omgang mot Moss absolutt var godkjent, men vi må huske at Moss også har hatt en forferdelig start på sesongen, slik at vi desverre må inse at dette var en kamp mellom 2 svake lag.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 apr 16, 12:50

Da blir det altså Særp 08 som kommer på nytt besøk til Fredrikstad.

Da går vi for at 3. rundes overraskelse går på bekostning av smurfene.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 apr 16, 12:56

Satser på en liten cupbombe i Fredrikstad ja. Vet ikke om jeg var glad for dette.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 apr 16, 13:02

Dette var helt suverent. Årets happening på stadion. Her bør det bli mye folk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 apr 16, 13:04

Skulle tro det, men cupen er ikke så attraktiv som fotballforbundet vil ha det til lengre. Greit at det er Særp, men jeg tror egentlig ikke det kommer så mange fler enn vanlig. (Usj. Dritt å være så negativ)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 apr 16, 13:13

Opprinnelig postet av Rey

Skulle tro det, men cupen er ikke så attraktiv som fotballforbundet vil ha det til lengre. Greit at det er Særp, men jeg tror egentlig ikke det kommer så mange fler enn vanlig. (Usj. Dritt å være så negativ)

Negativ/realistisk - kall det hva du vil. Men det bør bli en stor happening i 1 1/2 by med cup-tradisjoner.

Det må da være år og dag siden et lag fra drabantbyen i nord vant en cup-kamp med mange tilskuere?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 apr 16, 13:17

Jeg er glad det ble Særp og at det ble hjemme, nå har vi alt å vinne og ingen ting å tape. Jeg håper det kommer masse folk, men er skepisk med tanke på spill/resultater som er vist denne sesongen.


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 29 apr 16, 14:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

 

Det må da være år og dag siden et lag fra drabantbyen i nord vant en cup-kamp med mange tilskuere?

Ca 7 mnd siden
NM, menn: Semifinale, 24.09.2015 Viking-Sarpsborg 08 0-1

Tilskuere: 12 942

 

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 apr 16, 15:14

Opprinnelig postet av Blåmandag

 

Ca 7 mnd siden
NM, menn: Semifinale, 24.09.2015 Viking-Sarpsborg 08 0-1

Tilskuere: 12 942

Der kan du se.....

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Raymond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 12
Innlegg: 25

Lagt til: 29 apr 16, 18:59
Endret: 29 apr 16, 19:00
Endret av: Raymond

Ja, men 12935 heia på viking!

---------------------------

Med og motgangsupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24