Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 21 8

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 08 jan 16, 15:28

Hvem er afrikaneren?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 jan 16, 15:38
Endret: 08 jan 16, 15:41
Endret av: kjell-H

Faisal Dahir fra Grorud deltok også på fredagens økt.

Noen som vet noe om denne spilleren?

Ps han afrikanske spilleren er ikke en spiller FFK ønsker.De lot nok han være med på dagens trening for å være snill da han egentlig var hentet til moss på prøvespill der.

Lawrence Doe var i utgangspunktet hentet til Moss på prøvespill, men får ikke oppholdstillatelse ettersom ikke 2. divisjon er å regne som toppfotball.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 jan 16, 19:04

Opprinnelig postet av kjell-H

Lawrence Doe var i utgangspunktet hentet til Moss på prøvespill, men får ikke oppholdstillatelse ettersom ikke 2. divisjon er å regne som toppfotball.

... og dette visste ikke Moss før de hentet ham på prøvespill?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 jan 16, 19:09

Nå skal vel ikke vi preke for høyt. Vi har drete oss ut med et par spillere de siste ti årene vi også. (Johansson og Sosseh)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 jan 16, 11:13

Endelig er siden tilbake :-) Dag A Olsen til Gjøvik, ikke noen stor bombe at han reiser. Erik Tønne har ikke fått ny kontrakt med Bodø Glimt og er dermed aktuell for oss iht noen aviser. Jeg er veldig usikker på om en spiller ikke Bødø Glimt ønsker å ha med videre vil forsterke oss.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 jan 16, 13:03

Helt greit at Dag A Olsen forsvant. Han viste ingenting etter at han fikk forlenget den første kontrakten. Erik Tønne er ukjent for meg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 jan 16, 13:44

Jeg tror ikke det skal bli så lett for en liten skadeutsatt spiller som har fart som sin styrke i 2. div med mange fysiske spillere. Når det gjelder Tønne har jo ikke noen bekreftet noe annet enn at han ikke fikk fornyet kontrakt i Bodø Glimt. At det i seg selv gjør han aktuell for oss høres rart ut.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 jan 16, 16:50

Er jo det som er morsomt med silly season. Alle spekulasjonene.

Østli er forresten klar for Sarp. Liker ikke

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 jan 16, 16:53

Jan Halvor Halvorsen (52) håper å presentere to nye spillere denne uken, mens det kommer to utlendinger på prøvespill neste uke.

http://www.f-b.no/ffk/jan-halvor-halvorsen/fotball/to-spillere-snart-klare-to-pa-provespill/s/5-59-353561

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 jan 16, 17:18

I den artikkelen så bekreftes det dessverre at Valentin ikke spiller i Norge til året.

En av spillerne som Halvorsen skal ha på prøvespill kjenner han fra før og er fra Afrika. Kant/spiss.. Hvem kan det være?

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 12 jan 16, 20:05

Stårvdet noe om hvem den spissen som skal trene med ffk til uken ?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 jan 16, 20:11
Endret: 12 jan 16, 20:13
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Albin

Stårvdet noe om hvem den spissen som skal trene med ffk til uken ?

Står ikke så mye.Halvorsen røper ikke så mye ang nye spillere.Tror det er best så ikke andre klubber kommer på banen.Men han sa dette om spillerne som skal prøve trene neste uke:

 

– Den ene er en spiss på 190 centimeter, som vi kommer til å se på en uke. Den andre kjenner jeg godt fra tidligere. Han skulle i utgangspunktet vært her allerede på fredag, men venter på å få utstedt visum, sier Halvorsen som røper at sistnevnte er en afrikaner som er å regne som en kantspiller/spiss.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 15 jan 16, 15:46

Jeg er ikke veldig stressa, men det kan godt skje noe på overgangsmarkedet snart!! :-)


Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 18 jan 16, 13:04

Neon som vet hvem dette er? 

http://www.f-b.no/ffk/sport/fotball/ny-ffk-spiller-blir-klar-i-ettermiddag/s/5-59-357653


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 16, 13:55
Endret: 18 jan 16, 14:07
Endret av: kjell-H

Erik Tønne har signert en ettårskontrakt med FFK.

Hva pokker?Vi har nok spillere som kan spille venstre back! Vi trenger en høyre back?

Men velkommen til FFK Erik Tønne. Smile

http://www.f-b.no/ffk/fbdirekte/sport/erik-tonne-er-klar-for-ffk/s/5-59-357860

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 jan 16, 14:10

Greit man har folk som "kan" spille venstreback, deilig med en som er venstrebent og er venstreback? Brix er tenkt som kan og Sansara fungerte jo ikke som back. Så jeg er veldig positiv. Men mer skeptisk til lengden på kontrakt....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 16, 14:42

Opprinnelig postet av endre

Greit man har folk som "kan" spille venstreback, deilig med en som er venstrebent og er venstreback? Brix er tenkt som kan og Sansara fungerte jo ikke som back. Så jeg er veldig positiv. Men mer skeptisk til lengden på kontrakt....

Kan det være at Halvorsen vil bruke Brix på indreløper rollen?Og Tønne på venstre back plassen? 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 16, 14:59
Endret: 18 jan 16, 15:00
Endret av: kjell-H

Detta skriver fredrikstadfk.no om Tønne:

 

FFK har signert Erik Tønne på ett års avtale. 

- Føles godt å endelig være på plass. Forskjellige saker som skulle på plass, men det er godt å endelig være her. Spennende med spillerne i troppen og trenerteamet. Jeg vet at det er en storklubb jeg kommer til. Tradisjoner og erfaring i klubben, så fundamentet er der for at både jeg og klubben skal få en god utvikling videre, sier Tønne til fredrikstadfk.no.  

Tønne er venstreback, og spilte fast på et Glimt-lag som gjennom høstsesongen leverte meget gode resultater.  Nå er 24-åringen altså klar for FFK-spill. Tønne startet karrieren i Nardo. 15 år gammel gikk turen til Rosenborg, før turen noen år senere gikk til Strindheim. Der var han var lagets toppscorer to sesonger på rad i 2. divisjon.

- Hvordan vil du beskrive deg selv for de som ikke har sett deg så mye i aksjon?
- En spiller som er offensiv av natur, både i pasningsspill og tankegang. Hardarbeidende og hundre prosent ærlig spiller, sier Tønne.

I 2011 ble det Englands-flytt for Tønne med Sheffield United som ny arbeidsgiver, som også skulle gi utlån til York City våren 2012. Året etter ble det utlån til Hamarkameratene, men signerte permanent overgang til Sandnes Ulf i august 2013.  Sist sommer gikk turen videre til Bodø/Glimt etter å ha blitt hentet av Jan Halvor Halvorsen på kontrakt ut sesongen. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 jan 16, 15:13

Jeg kjenner jeg er skeptisk mye fordi han ikke fikk fornyet kontrakt med Bodø Glimt. At han kun har fått en ettårskontrakt er vel et tegn på at det er flere som er skeptiske. Men jeg har tatt feil før og vil gjerne inrømme det hvis det viser seg at han blir en hit. Når det sto at det kommer ny spiller i dag på f-b.no fikk jeg kanskje litt større forhåpninger, men meg om det..

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 jan 16, 15:42

Er positiv jeg.... tror dette kan være en bra mann for oss.....



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 21 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24