Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 21 5

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 des 15, 13:42

Da er det klart at Lønn ikke vil spille for FFK i 2016. Klar for Moss

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 des 15, 13:58

Det synes jeg er veldig trist


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 des 15, 14:27

Enig.
Synd han ikke fortsetter som utfordrer, men jeg tror nok at han for egen karriere tar et riktig valg om å få spilletid nå. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 des 15, 07:54

http://www.nrk.no/ostfold/ffk-skal-vaere-edruelige-med-spillerkjopene-1.12710208 

Det blir ingen pengefest for nye FFK-spillere, selv om styret i har varslet fem millioner kroner til spillerkjøp foran neste sesong.

De melder 8-10 spillere. Hvis vi sier 10, så er det 500k, det kan vel sies å være greit i norsk målestokk kanskje? Kanskje vi rett og slett slipper 20 000 spillere på prøve denne sesongen?

Hvem er på shortlist? Skogmo og Valentin? Prislappen på Kjelsrud var vel rundt 500k ifjor var den ikke? Siste år av kontrakten? Kommer det noen skjulte skatter fra sydligere strøk?

– Henrik har ett år igjen av kontrakten med Odd og må eventuelt kjøpes ut. Vi har en sunn økonomi, men vi har ikke masse penger å hente spillere for, sier treneren.

Odd-trener Dag-Eilev Fagermo åpner samtidig for at spissen skal få fortsette i eliteserieklubben når han kommer tilbake fra lånet i Fredrikstad.

– Jeg snakket med Henrik senest i går (onsdag), og han er ikke negativ til å komme tilbake igjen. Han vil helst spille eliteseriefotball, selvfølgelig, men der er han i en konkurransesituasjon med Olivier Occéan. Han skal i utgangspunktet tilbake hit, med mindre det kommer et bud som er så bra at det passer alle, sier Fagermo til Telemarksavisa.

 

 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 des 15, 12:08

Årets toppscorer i FFK, Henrik Kjelsrud Johansen, blir etter all sansynlighet ikke FFK-spiller kommende sesong.

http://www.f-b.no/ffk/henrik-kjelsrud-johansen/fotball/jeg-blir-i-odd-sier-kjell/s/5-59-336910

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 des 15, 15:03

FFKs sportsutvalg utvides med to personer for å få mer fotballkompetanse inn: Terje Høili og Åge Johansen. Det ble bestemt torsdag.

http://www.f-b.no/terje-hoili/ffk/arne-erik-olsen/hoili-og-johansen-gar-inn-i-ffks-sportsutvalg/s/5-59-337315

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 18 des 15, 15:08

Vil si det er bare posetivt, men bare det ikke blir for mange kokkær nå da. At alle er enige om å gå samme rettning Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 des 15, 16:52

OJ Halvorsen tilbake til FFK?

Jeg er i utgangspunktet positiv. God 4-3-3 spiller, som dessverre ikke levde helt opp til forventningene forrige gang han var her.

Hadde en del assist som folk stort sett ikke tenker på, noe som veide litt opp for et litt lavt antall mål. Hadde forventet flere av han. Hadde generelt et litt negativt kroppsspråk, spesielt i siste sesongen han var her, noe som trekker ned.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 des 15, 16:57
Endret: 22 des 15, 20:12
Endret av: kjell-H

OJ Halvorsen er hjertelig velkommen tilbake til FFK! Men er flere lag som jakter Halvorsen.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg-08/halvorsen-onsket-av-bodo-glimt/s/5-46-144594 

Sarpsborg vil også ha Halvorsen.

http://www.f-b.no/ffk/nyheter/ole-jorgen-halvorsen-er-aktuell-for-ffk-sarpsborg-08-er-ogsa-interessert/s/5-59-339890

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 des 15, 08:29

Opprinnelig postet av Rey

OJ Halvorsen tilbake til FFK?

Jeg er i utgangspunktet positiv. God 4-3-3 spiller, som dessverre ikke levde helt opp til forventningene forrige gang han var her.

Hadde en del assist som folk stort sett ikke tenker på, noe som veide litt opp for et litt lavt antall mål. Hadde forventet flere av han. Hadde generelt et litt negativt kroppsspråk, spesielt i siste sesongen han var her, noe som trekker ned.

Hvis han ikke levde opp til forventningene sist han var her, er vel ikke sjansen så stor for at han vil gjøre det igjen. Faktisk var det vel i tiden her at han var på sitt beste når det gjelder mål/assist.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 des 15, 09:06

Jeg synes også dette høres ut som en rar prioritering også med tanke på at han har kontrakt med Odd.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 23 des 15, 13:01

Hvilken 2 odd spillere er det snakk om i dagens artikkel? 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 des 15, 13:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvis han ikke levde opp til forventningene sist han var her, er vel ikke sjansen så stor for at han vil gjøre det igjen. Faktisk var det vel i tiden her at han var på sitt beste når det gjelder mål/assist.

Det kommer vel helt ann på forutsetningene det? Da han var her sist spilte vi 4-4-2, noe som ikke passet han noe særlig. Han er en 4-3-3 spiller.

Assiststatistikk for Sogndaltiden har jeg ikke, men han hadde et høyere målsnitt i Sogndal enn hos oss. Det gjorde nok også at en del forventet flere mål fra han enn det han leverte.

Målgivende var han god på i Adeccoligaen, og som jeg skrev, var nok det noe mange overså den tiden han var her. Da han spilte for oss i Tippeligaen ble det bare to assist. Det er vel ikke godt nok?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 des 15, 13:14

Halvorsen og Kjeldsrud Johansen

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 des 15, 16:23

Badr Rahhaoui har ikke fått ny kontrakt med Sarpsborg 08. Nå skal stortalentet vise seg frem for FFK.

http://www.f-b.no/ffk/sport/fotball/rahhaoui-skal-vise-seg-frem-for-ffk/s/5-59-343573

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 29 des 15, 18:29

kan badr spille midtspiss i 4-3-3?

---------------------------

med ffk til champions league!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 des 15, 21:05
Endret: 29 des 15, 21:13
Endret av: Rey

12 kamper og fire mål hos Kvik. Ubenyttet reserve i fem kamper for S08 i TL. I følge artikkelen på sarpsborg24.no ville han selv på et nytt utlån, og bare det tilsier vel at han ikke er god nok for Tippeligaen? Er nok ingen målgarantist slik Kjelsrud er, men spennende med en landslagsspiller.

Aner ikke hvilken spillertype han er.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 des 15, 09:23

Opprinnelig postet av Rey

12 kamper og fire mål hos Kvik. Ubenyttet reserve i fem kamper for S08 i TL. I følge artikkelen på sarpsborg24.no ville han selv på et nytt utlån, og bare det tilsier vel at han ikke er god nok for Tippeligaen? Er nok ingen målgarantist slik Kjelsrud er, men spennende med en landslagsspiller.

Aner ikke hvilken spillertype han er.

Han er kant/spiss iflg. sønnen her. Men Magnus Hart som forlot oss er da ansett som bedre. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 des 15, 15:26

Opprinnelig postet av Rey

 I følge artikkelen på sarpsborg24.no ville han selv på et nytt utlån, og bare det tilsier vel at han ikke er god nok for Tippeligaen?

Men nå trenger jo vi også noen som skal sitte på benken. Bedre da å hente noen unge lovende som man kan utvikle mener jeg. Han er nok ikke bra nok for start 11'eren pr dags dato, men noe må det vel bo i han siden han er på aldersbestemt landslag.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 des 15, 15:47

Vi trenger en midtspiss i 4-3-3 og da har jeg veldig sansen for en type som Kjeldsrud-Johansen. Med skader og suspensasjoner er det viktig at vi ikke fremstår slik vi gjorde denne sesongen når Kjeldsrud-Johansen var ute. Jeg tenker i såfall at Aalbu kunne være en "vikar" altså at vi setter inn en annen indreløper og setter Allbu på topp i de tilfellene. I tillegg trenger vi en spiss på benken som kan komme inn i diverse kamper av flere grunner, og i den forbindelse er det ikke umulig at han kan fungere.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 21 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24