Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 21 12

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 15 feb 16, 13:36

Det virker jo helt på trynet å kaste penger etter PMK når vi har 2 keepere som er gode nok. Hvem av de kommer til å forsvinne?


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 15 feb 16, 16:31

Enig i at vi har to bra keepere; men om TL er målet er Jenssen fremdeles litt uferdig. Da er vi svært utsatt ved skader. Jeg oppfatter Kristiansen som en bånn solid keeper, med lang TL-erfaring; han er nok i en annen klasse enn de to andre pr. i dag. Det kan være gull verdt i kampen om de to øverste plassene. Han er dessuten signer for kun ett år.

Velkommen skal han i alle fall være.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 feb 16, 16:58

Kan det være noe med skadesituasjonen som vi ikke vet om? Mer usikkerhet rundt en av de andre enn det som er kommet ut? Ellers virker det rart å bruke penger på en tredje keeper, en som i likhet med de vi har slet med skader i fjor.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 feb 16, 15:52

Badr Rahhoui får kontrakt med FFK?

Halvorsen la også til at han håper å ha den siste spilleren, spissen, klar i løpet denne uken. Etter alle solemerker dreier dette seg om Abdurahim «Ibba» Laajab.

http://www.f-b.no/ffk/sport/fotball/ffk-haper-a-signere-badr-rahhoui/s/5-59-384371  

Synes det er bra at FFK gir Badr Rahhoui kontrakt!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 feb 16, 12:26

Abdurahim Laajab vil tilbake til Kina?

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/ibba-om-kina-eventyret-en-verden-jeg-aldri-trodde-jeg-skulle-faa-oppleve/a/23619988/

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 feb 16, 13:36

Det er jo enkelt å forstå at det er fristende å reise tilbake til Kina med de lønningene. Rart egentlig at ikke Bodø Glimt har ønsket han tilbake når han kom hjem.

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 feb 16, 14:01

Opprinnelig postet av Erikk

Det er jo enkelt å forstå at det er fristende å reise tilbake til Kina med de lønningene. Rart egentlig at ikke Bodø Glimt har ønsket han tilbake når han kom hjem.

 

Vi vet vel egentlig ikke hvem som ønsker å signere han. F-B har gått ut med at vi er det, og det er nok trolig, og det er vel bare det som har vært gjengitt i øvrige media. Og dette har også gitt spilleren/agenten en mulighet til å markedsføre at han er tilgjengelig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 19 feb 16, 18:21

Domenic på vei javascript:mctmp(0);tilbake ? 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 feb 16, 19:52

Kanskje han er i Fredrikstad for å møte venner? Bør ikke vi ha en midtspiss som er høyere enn han?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 feb 16, 23:57

Ifølge wikipedias artikel om han så sier han at han ville forlate klubben i Thailand når kontrakten hans gikk ut.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 20 feb 16, 07:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Ifølge wikipedias artikel om han så sier han at han ville forlate klubben i Thailand når kontrakten hans gikk ut.

Her er artikkelen fra Desember 2015. Dominic will leave Thailand


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 22 feb 16, 18:39

Hva står det om dominic i fb?

Er det vanlig artikel som fb prøver å få mer ut av ingenting ???


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 22 feb 16, 19:36

Opprinnelig postet av Albin

Hva står det om dominic i fb?

Er det vanlig artikel som fb prøver å få mer ut av ingenting ???

Artikkelen er mest en oppsummering av Dominics karriere etter FFK. Han er i byen for å besøke søsteren sin, og så på Moss-kampen i samme slengen. Det står at han mest sansynlig skal sinere for en klubb snart, men ikke noe om hvilken klubb dette kan være.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 feb 16, 17:26

Opprinnelig postet av kjell-H

Abdurahim Laajab vil tilbake til Kina?

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/ibba-om-kina-eventyret-en-verden-jeg-aldri-trodde-jeg-skulle-faa-oppleve/a/23619988/

I følge F-B nå så blir det ikke FFK på Ibba. Da er jeg veldig spent på hva de drar opp av hatten av spisser.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 feb 16, 17:40

Jeg håper det kommer en som er stor og sterk som kan vinne dueller i boksen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 feb 16, 17:50

Litt merkelig av Halvorsen og si til media forrige uke at han håpet på å ha spissen klar løpet av den uka som var. Får da håpe at de ikke har tatt det for gitt at Ibba skulle velge FFK så at de har andre alternativer også! Må da være mulig å få tak i en bra spiss utenom Ibba.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 feb 16, 08:47
Endret: 25 feb 16, 08:50
Endret av: endre

Er vel kanskje et håp om Kjelsrud da? Så noen fabulerte om 2 mill for han et sted, det kan jo umulig stemme? 3 valg i Odd og 1(?) år igjen av kontrakt? 500-1 mill er vel mer riktig? Transfermarkt har han på €200 000 dog.

Mye bedre alternativ uansett i mine øyne enn Ibba! 8 år yngre og har mulighet for salg seinere. Hvis man legger til grunn, lønn så er nok den kosten mindre på Henrik enn Ibba. Så totalpakka bør vel være verdt å gå til Onkel Terje med :)

Og hvis Dominic er free agent, er det ikke bare å hoppe på da? Han ble jo bare brukt helt feil sist gang...

Current market value: 700 Th. € (Transfermarkt.)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 feb 16, 09:44

Er Kjeldsrud-Johansen 3. valg i Odd? Jeg trodde han var 2. valg bak Olivier Occean som er 35 år. Slik jeg ser det kommer han til å få mye spilletid slik han også har fått i treningskampene. Situasjonen blir imidlertid en annen hvis de kjøper ny spiss som er ment som førstevalg.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 feb 16, 09:50

My bad, da har jeg ikke fulgt helt med i timen :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 feb 16, 10:43

Det var en artikkel i VG nettutgaven i går der de tok opp at "alle" tippeligaklubbene er ute etter "en spiss som scorer mål", nå før sesongstart. I det kappløpet stiller nok ikke vi som den mest attraktive arbeidsgiveren. En ting er at Tippeligaen er et bedre utstillingsvindu for spillere med ambisjoner. En annen ting er at lønnsnivået, i alle fall under en slik jakt, er høyrere i TL enn hos oss.

Jeg mener at om vi hadde lykkes med å hente "Ibba" så hadde vi fått en spiller over vårt nivå. Flere spillere som han vil det nok være vanskelig å komme i forhandlinger med. Men det er ikke dermed sagt at vi ikke kan finne noe som er godt nok.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 21 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24