Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Fredrikstad - Hødd søndag 18.10 kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 17 okt 15, 11:05

Antatt lag:

Jenssen

Rafn - Straith - Abenzoar - Sansara

Nilsen - Nazari - Risholt - Aalbu - Begby

Kjelsrud

Julius blir med andre ord vraket etter den horrible omgangen mot Ranheim. Fint med en litt mer utpreget kant i Begby i stedet for Åsheim også. 

Noen tanker om laget?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 15, 14:52

Det var vel å forvente. Ser at også Åsheim er benket (han ble jo byttet ut samtidig med Julius). Etter en sånn kamp vi gjorde mot Ranheim er jeg ellers ikke så opptatt av lagoppstilling, det var ikke laguttaket som felte oss, men godt kontringsspill av Ranheim - kombinert med noe som virker å være en skuffende svak mentalitet i laget. På 2-0 så vi aldri ut til å være i stand til å kjempe oss inn i kampen, slik som en del lag har gjort mot oss. I stedet var det duket for en ny runde smekk på pungen.

Heldigvis har vi bare én slik katastrofekamp på hjemmebane i år, og det er lenge siden. Det gir et visst håp om at selvtilliten kan være tilbake igjen når laget går på banen i morgen. Men så var det vår merkelige evne til å spille uavgjort på hjemmebane ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 okt 15, 16:37

Er  Risholt på sist  beste bedre  enn  en svak Adaramola? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 18 okt 15, 16:44

Jeg vet ikke om du troller eller mener det seriøst, men ja Risholt på sitt beste er bedre enn en svak Julius. Selv du som misliker Risholt sterkt kan ikke mene noe annet?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 okt 15, 20:49
Endret: 18 okt 15, 20:50
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Jeg vet ikke om du troller eller mener det seriøst, men ja Risholt på sitt beste er bedre enn en svak Julius. Selv du som misliker Risholt sterkt kan ikke mene noe annet?

Vi ser  en kamp igjen i dag der vår mest  erfarne  spiller  og midtbane anker gjemmer seg i ca  80 minutter. Han  er  ikke  involvert  offensivt,  og heller ikke  defensivt.  Beste man  kan si er at han ikke var involvert i noen av baklengs målene:-)

 

Det er lettere å forstå om unge uerfarne spillere gjemmer seg litt bort i motgang, men jeg synes Risholt sin oppførsel i dag er en skam. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 18 okt 15, 21:16

Flere som synes det lukter offide av 2-1 målet til Hødd ? Mye snakk on Julius og Risholt her, forståelig nok..... Men hva med Kjelsrud og Nazari - ikke i nærheten de siste to kampene av hva jeg forventer, ikke nok vinnerskaller og innsats.....  

Tim Johansen og Aalbu derimot, for en innsats de legger ned. Aalbus stuss i 89 minutt (utfra voldsom innsats) lander på straffemerket. Hele Aalbu skriker etter toa til Kjelsrud, men ne for han er kampemn tyfdeligvis over. (fått for mye skryt i avisene ?).....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 okt 15, 21:25

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Tim Johansen og Aalbu derimot, for en innsats de legger ned. Aalbus stuss i 89 minutt (utfra voldsom innsats) lander på straffemerket. Hele Aalbu skriker etter toa til Kjelsrud, men ne for han er kampemn tyfdeligvis over. (fått for mye skryt i avisene ?).....

Synes Aalbu,  Begby og forsvarsfirer skal ha godkjent.  Nazari ser ut til å ha mistet all selvtillit, men prøver. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 okt 15, 21:32

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Flere som synes det lukter offide av 2-1 målet til Hødd ? Mye snakk on Julius og Risholt her, forståelig nok..... Men hva med Kjelsrud og Nazari - ikke i nærheten de siste to kampene av hva jeg forventer, ikke nok vinnerskaller og innsats.....  

Tim Johansen og Aalbu derimot, for en innsats de legger ned. Aalbus stuss i 89 minutt (utfra voldsom innsats) lander på straffemerket. Hele Aalbu skriker etter toa til Kjelsrud, men ne for han er kampemn tyfdeligvis over. (fått for mye skryt i avisene ?).....

Der og da syntes jeg i hvert fall det så ut som offside, men flere rundt meg mente det ikke var det. Var nok ikke en klar offside, i hvert fall.

Jeg føler egentlig ikke for å henge noen for innsatsen i dag, det var ikke der det skortet. Det største problemet var at Hødd hadde litt mer kvalitet i det de foretok seg.

Jeg ser at Risholt diskuteres igjen. Jeg hadde nok forventet mer av ham, men synes ikke han var så ille. Men det irriterer meg at det høyeste tenningsnivået har han når han får en dommeravgjørelse mot seg. En del av energien hans brukes på feil ting.

Åsane borte er ikke en kamp jeg gleder meg til.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 18 okt 15, 21:52

Gruer meg fryktelig til de neste to kampene. Må si jeg driter i buksa av frykt for kampen førstkommende helg.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 18 okt 15, 21:54

Syns ikke 1-2 målet ser ut som offside og reprisene som nå ligger ute på fredrikstadfk.no viser heller ingen klar offside.

Tim Nilsen springer kanskje mye, men bortsett fra lange innkast syns jeg han har veldig lite å komme med. En god spiss skal score når han kommer alene med keeper slik han gjør. Det eneste han har å komme med er lange innkast. I banespillet syns jeg han er svak.

Enig med Tøfflus om Risholt. Forventet mer, men ikke så ille i dag. Hadde håpet han stod fram mer enn han gjør.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 okt 15, 16:58
Endret: 20 okt 15, 16:59
Endret av: Erikk

I mange kamper i år har vi spilt uten viktige spillere, i denne kampen kan vi på en måte si at vi hadde vårt beste lag. Jeg vet at diverse langtidsskader gjør dette litt feil, men vi hadde med Kjeldsrud-Johansen,Nazari,Aalbu, Sansara og Straiht. I en del andre kamper har vi kommet skjevt ut og hatt en del uflaks. I denne kampen var det vi som fikk et tidlig mål og de som fikk en annulering. At vi likevel taper hjemme mot Hødd under slike omstendigheter synes jeg er fryktelig. Vi skaper jo en del sjangser, men avslutningene er jo helt elendige. Noen vil si at keeperen til Hødd var banens beste spiller, jeg vil si vi spilte han god.

Dette var på toppen en særdeles viktig kamp og våre spillere burde kjempet som løver. Jeg er rett og slett utrolig skuffet over denne kampen.

 Beklager at jeg er negativ, men den eneste muligheten jeg ser for at vi skal kunne få flere poeng må være at Nest-Sotra ikke har noe å spille for i siste serierunde.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 okt 15, 22:12

Jeg er dessverre nokså enig i dette. Vi stilte en bra startellever og fikk en ideell start, men Hødd fremsto bedre enn oss. Gjennomgangsmelodien rundt meg på tribunen var ganske tidlig at "dette kommer ikke til å holde" - folk så hvilken vei det gikk. Vi ble for passive og lot Hødd styre.

Nå skal det sies at Åsane ikke er like gode som Hødd. For det skal Hødd ha, de fikk også de litt vanskelige pasningene til å sitte, langt oftere enn mange andre bortelag på Stadion i år. Problemet er at vi er i stand til å forære lag kjempesjanser, slik vi gjorde på søndag da Hødd utlignet.

Jeg bare håper at julenissen fins, at Vårherre er fra Fredrikstad, og at det blåser medvind fra alle kanter i de siste to kampene. Vi trenger dessverre litt flaks for å berge plassen nå, lagets form tilsier ikke at vi klarer det ved dyktighet alene.

Men selv i disse omstendighetene smerter det meg at jeg går glipp av siste hjemmekamp pga jobb.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3