Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Bærum i dag kl 19

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 okt 15, 18:12

40 minutter til kampstart og ingen kamptråd og jeg er omtrent alene på stadion. Hvor er folk?

anyway... Laget: Jenssen - Rafn, Abenzoar, Straith, Sansara - Åsheim, Nazari, Aalbu - Nilsen, Begby, Kjelsrud Johansen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 05 okt 15, 18:14

Jeg er på jobb


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 okt 15, 19:20

Opprinnelig postet av Rey

40 minutter til kampstart og ingen kamptråd og jeg er omtrent alene på stadion. Hvor er folk?

Vi kan vel trygt slå fast at interessen for både forumet og FFK ikke er hva det var for noen år tilbake...

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 okt 15, 19:39

Begynte ikke så ille og var angrepsvillige. Får til og med et mål, men det skjer noe i det Nazari må ut. Siste dl av omgangen er meget svak

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 okt 15, 20:10
Endret: 05 okt 15, 20:13
Endret av: Fredd

Synes midtbanen spesielt etter at Nazari gikk ut har vært svak. Hvorfor ikke sette inn Adaramola for Åsheim? Jeg var en av de som var positive til Risholt da han kom, men han dekker dessverre ikke så store rom lenger. 

Ønsker også  å justere litt slik at vi ligger mer i en 4-5-1. Ha ned Nilsen og Begby for å tette igjen på midten.

Heldige som har uavgjort nå. At noen i det hele tatt drømmer om kvallik er ubegripelig for meg.

---------------------------

Fredd


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 okt 15, 20:47

Den siste der var veldig viktig! Dette blir spennende til siste slutt. 

---------------------------

Fredd


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 05 okt 15, 21:55

Forventning før kamp: Maltraktering av Bærum

Etter kamp: Glad for et poeng......

Konklusjon: Prøv ikke å gled deg for mye under årets sesong. Nesten deilig å slippe og gå og håpe lenger på potensiell kval-plass, dette var sesongen 2015 folkens!

Høye forventninger om opprykk skulle fort  nedjusteres i år. Etter 4 kampoer så fikk man altså det riktige bildet av årets sesong og hvordan det skulle bli. Erlandsen ble ansatt for å redde FFK fra nedrykk sies det. For en nedjustering av forventningene dette her har blitt......

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 okt 15, 21:56

Ekstremt viktig poeng. Fortsatt grei klaring ned til nedrykksplass i stedet for at Bærum er helt oppe i ryggen på oss. Veldig godt gjort å kjempe til seg et poeng på slutten etter en slik dårlig kamp hvor vi absolutt ikke hadde marginene på vår side. To offsidemål (hvorav et så helt korrekt ut, det første er jeg mer usikker på), skudd i stolpe fra Kjelsrud, flere skudd som stryker stolpene og generelt stang ut.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 05 okt 15, 22:00

Opprinnelig postet av Rey

Ekstremt viktig poeng. Fortsatt grei klaring ned til nedrykksplass i stedet for at Bærum er helt oppe i ryggen på oss. Veldig godt gjort å kjempe til seg et poeng på slutten etter en slik dårlig kamp hvor vi absolutt ikke hadde marginene på vår side. To offsidemål (hvorav et så helt korrekt ut, det første er jeg mer usikker på), skudd i stolpe fra Kjelsrud, flere skudd som stryker stolpene og generelt stang ut.

Det  første var ingen FFK spillere  på.  Via  keeper  og i mål. 

 

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 okt 15, 22:01

...men var det noen FFK spillere i offsideposisjon? De påvirket jo så absolutt spillet selv om de ikke var nær ballen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 okt 15, 22:12

2 annulerte mål 2 keepertabber, skudd i stolpen. Likevel scorer vi 3 mål og får et poeng. Uflaks er et ord som kan passe, men likevel sterkt å komme tilbake. Jeg synes kampen var god, men vu burde jo absolutt vunnet den.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 okt 15, 22:16

Fra det jeg satt så ikke 1-1 målet ut til å være en keepertabbe. Ballen fikk en vemmelig retningsendring som gjør at den går inn bak keeper. Han kunne tatt den, men tabbe vil jeg ikke si. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 05 okt 15, 23:09

Skuffende at vi nok en gang gir bort initiativet mot et lag vi har hengende i tauene. Vi var oppe i Bærum-spillerne, presset fram feil og vant dueller lenge, men etter 2-1 ble vi igjen passive. Godt det i det minste ble ett poeng.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 06 okt 15, 09:01

Opprinnelig postet av Rey

...men var det noen FFK spillere i offsideposisjon? De påvirket jo så absolutt spillet selv om de ikke var nær ballen

Jeg hadde ganske godt utsyn fra min plass på stadion, og synes ikke det så ut som om noen var i offside da ballen ble spilt. Om noen så var det Kjeldsrud. Han var ikke blant spillerne som var nærmest ballen. Dette handlet om at keeper var usikker på om noen ville touche ballen, og dermed evnet han ikke å redde, dvs han var på ballen men klarte ikke å holde.

 

Ser også ut som Alba var i offside før skuddet der Jensen gir retur.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24