Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 19 9

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 jan 15, 09:51

Om det ikke er mer, kan man vel si at de ikke har kontroll på sesongen som kommer spør du meg.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jan 15, 12:09

Det var kun Henrik Kjelsrud Johansen som ble presentert.

Siden det har vært mer eller mindre klart en god stund at Kjelsrud Johansen skulle hentes inn på lån, er det nesten litt skuffende at det er eneste "nyhet" når det først innkalles til pressekonferanse. Jeg kunne forstått det dersom Bakken & co. hadde klart å forhandle frem en varig overgang og ikke kun lån, men når det viser seg nettopp å bare være et lån, så kunne det vel holdt med en pressemelding.

Hvis jeg tolker Bakken rett så jobber de i tillegg med to forsvarsspillere, hvorav den ene er Ivan Näsberg. I tillegg skal det hentes opp en juniorspiller, og det er det.

Det synes jeg virker ganske naivt. Man kvitter seg altså med erfarne spillere i sentrallinja i form av Vidar Martinsen, Lars Grorud, Bjørnar Holmvik og Robert Stene (pluss Haitam Aleesami). Og de erstattes med én juniorspiller, en 21-åring fra reservelaget til Odd i 2. divisjon, kanskje en 18 år gammel midtsopper med noen få Tippeligakamper i Vålerenga, og eventuelt en ukjent forsvarsspiller til. Har vi da egentlig forsterket laget? Kanskje får vi en yngre og mer spennende spillerstall, men får vi et lag som er sterkt nok til å takle (den urealistiske) målsettingen om direkte opprykk?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 jan 15, 12:20
Endret: 22 jan 15, 12:27
Endret av: kjell-H

Bra at hvertfall i det minste har klart å låne en spiller. Bakken og Wibe lund er nok kjempe stolte av seg selv nå! Jeg er fornøyd med å få inn en spiss. Men jeg har overhodet ikke noe tillit til Bakken og Wibe lund. Vi nærmer oss 1 februar og vi har fått inn en leie soldat plus at vi blir linket til en 18 åring som også det vell dreier seg om lån også. Jeg tror gutta skal kjempe hardt for å ikke rykke ned i år.Rykker vi ned så er det ikke gutta sine skyld men Bakken og co!

Det beste vi supportere kan gjøre er å møte opp på stadion og støtte ung gutta. Jeg skal møte opp og støtte spillerne! Er ikke spillerne sine feil at Klubben feiler i vinter!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kultras

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14
Innlegg: 11

Lagt til: 22 jan 15, 13:16

Shaswari til Bærum har strandet eller? Spillere på kontrakt skulle vel evalueres, men ser at det ikke har skjedd noe rundt det i det siste. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jan 15, 13:50

Opprinnelig postet av Kultras

Shaswari til Bærum har strandet eller? Spillere på kontrakt skulle vel evalueres, men ser at det ikke har skjedd noe rundt det i det siste. 

Har han vært linket til Bærum?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 jan 15, 14:03

Mitt sesong kort står fortsatt på vent. Min stille protestaksjon pga trener og spillere.

I hovedsak trener, tror han er en stor bremsekloss også for nye spillere. 

Jeg klarer ikke å se at spillere på vei opp, ønsker å komme til FFK slik det er nå.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 jan 15, 14:41

Pressekonferanse for å si at vi har fått låne han de har snakket om at er så og si klar lenge, og det uten noen kjøpsopsjon.

LUREMUS !!!!!


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 22 jan 15, 14:56

Helt enig i det som sies her... to unge spillere inn er i utgangspunktet bra. To unge spillere inn uten opsjon vil si en av følgende:

1. Spiller de godt forsvinner de tilbake til moderklubb ellers selges til en pris som er satt i forhold til gode prestasjoner i FFK 

2. Spiller dårlig: selges til FFK eller forsvinner videre....

Merkelig disponering! Hvis vi skulle være så heldige å rykke opp, med to lånte spillere som presterer godt, forsvinner begge og vi står svekket i møtet med Tippeligaen. Hva skal vi da? Låne to nye som ikke har prestert i en Tippeligaklubb?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jan 15, 15:08

Opprinnelig postet av Ellis

Helt enig i det som sies her... to unge spillere inn er i utgangspunktet bra. To unge spillere inn uten opsjon vil si en av følgende:

1. Spiller de godt forsvinner de tilbake til moderklubb ellers selges til en pris som er satt i forhold til gode prestasjoner i FFK 

2. Spiller dårlig: selges til FFK eller forsvinner videre....

Merkelig disponering! Hvis vi skulle være så heldige å rykke opp, med to lånte spillere som presterer godt, forsvinner begge og vi står svekket i møtet med Tippeligaen. Hva skal vi da? Låne to nye som ikke har prestert i en Tippeligaklubb?

Eller:

Låne 2 spillere som forhåpentligvis holder ok 1. div nivå, og hente 2 som holder TL nivå om man rykker opp. Det er dumt å kjøpe et 1. div lag, om man har mål om å rykke opp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jan 15, 15:59
Endret: 22 jan 15, 16:06
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Costanza

Hvis jeg tolker Bakken rett så jobber de i tillegg med to forsvarsspillere, hvorav den ene er Ivan Näsberg. I tillegg skal det hentes opp en juniorspiller, og det er det.

 De har hele tiden sagt at de skal ha inn fem spillere. Nå er de nede i fire? Hvorfor det? Så vidt jeg kan se har vi per i dag 16 A-lagsspillere og med tre til inn har vi 19. Er ikke kravet at vi MÅ ha 20? Eller har en junior blitt tatt opp i stallen uten at jeg har fått det med meg slik at vi han 17 spillere nå?

Eller: Latterlig å kalle inn til pressekonferanse for å presentere en spiller som kommer på lån som ikke har noe å vise til på dette nivået. Som i tillegg har vært linket til klubben i månedsvis. Latterlig!

EDIT: Ser nå at de skal ha 20 spillere. "FFK jobber også med flere forsterkninger. Én junior skal opp i A-stallen, to forsvarsspillere skal hentes inn og den siste plassen kan bli holdt åpen til tett opp mot overgangsvinduets siste timer. "

Hva i allverden er poenget med å holde en plass åpen til overgangsvinduet stenger? Hva er det å tjene på det?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jan 15, 16:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Kultras

Shaswari til Bærum har strandet eller? Spillere på kontrakt skulle vel evalueres, men ser at det ikke har skjedd noe rundt det i det siste. 

Har han vært linket til Bærum?

Vil anta at de har snakket med han og gitt han klar beskjed om at han må opp noen hakk. Tror også det var derfor han var med i romjulscuppen for FFK... for å vise at han fortsatt vil være her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 jan 15, 14:29

Hva med Nicolai Høgh som ble frigitt av VIF nå nettop?

Da hadde vi fått inn en stopper som kan spille venstreback, og som også har bra med erfaring fra øverste nivå. 

Pris/Lønn er selvfølgelig et annet spørsmål.  


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 26 jan 15, 08:41

FFK innkaller til pressekonferanse i dag, mandag, klokken 11.30. Tema er ny spiller. Klubbens daglige leder, Geir Bakken, avslører ingenting om hvem spiller det er snakk om. Ifølge FB


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jan 15, 10:09

Näsberg som likevel blir klar eller drar de opp noe annet spennende fra hatten? Håper på en rutinert spiller denne gangen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 jan 15, 10:46

Hadde takket ja til Brenne, Kovacs, Trond Erik Bertelsen ol...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 15, 10:49

Opprinnelig postet av hasse33

Hadde takket ja til Brenne, Kovacs, Trond Erik Bertelsen ol...

Eller Østli

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jan 15, 11:16
Endret: 26 jan 15, 11:18
Endret av: Rey

...men i følge F-B er det Adam Straith

Ukjent navn for min del, men i følge Wiki spilte han i fjor på tredjenivå i Tyskland. Usikker på nivået der, men Tippeligaen selger spiller til nivå to, så nivå tre er kanskje passende for Obosligaen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 26 jan 15, 11:20

Adam Straith (24) klar for FFK, ifølge fb. Canadisk midtstopper med 22 landskamper. Kommer fra 3. nivå i Tyskland @SillySeasonNOR


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 jan 15, 11:40

Var tidligere i år linka til Dundee står det...... har god tro på denne signeringen... Positivt at Terje, Stene Stål og Håkon Hansen har bidratt som inverstorer !!!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 jan 15, 12:01

var ønsket av klubb i toppserien i danmark så må være noe i karen;-)



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 19 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24