Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 19 13

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 17 mar 15, 12:43

Opprinnelig postet av kjell-H

FFK har landet sin førstelagstropp for 2015-sesongen etter at både Loic Abenzoar og Rafael Burgos har signert med klubben.

 

Burgos sin kontrakt varer bare frem til sommeren?

 

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1s6wmqjobk2xh1voy34cgk447j/title/loic-og-rafael-har-signert

Så bra. Synes det er helt greit med korttidskontrakter på disse. Dette er ikke "unge" talenter med videresalgspotensiale, men spillere som kommer hit for å "redde" karrieren. De har vel ikke akkurat vært stjernespillere de siste sesongene.

Har hatt nok av spillere som har imponert i begynnelsen fått lang kontrakt og deretter bare rast sammen til søppel.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 mar 15, 16:16

Syns det var en god løsning med korttidskontrakt til Burgos, både for han og oss. Han spiller for en klubb og bruker oss som utstillingsvindu fram mot neste overgangsvindu og vi får en billig, men dog litt usikker forsterkning.

Helt greit med bare ett år på Abenzoar også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 mar 15, 14:45

Malmö-aktuelle Nenass fra Kapp Verde skal vise seg frem for FFK.

http://www.f-b.no/Interessant_for_Malm____sendes_til_FFK-5-59-91031.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 mar 15, 09:50

Liker dette samarbeidet med Malmø, vinn/vinn for begge lag foreløbig syns jeg. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 mar 15, 19:56

Ser ut som B-lista er klar

Ismar Dizdar
Håvard Segtnan Thun
Aleksander Karstensen
Tobias Knudsen
Muhamed Berisha

Overrasket over at Magnus Hart ikke var med på den listen all den tid han var aktuell for A-lagskontrakt i konkurranse med Thun og var med til La Manga.

Ellers kjenner jeg ikke spillerne bortsett fra at Ismar er stopper. Resten har jeg ikke peiling på

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 mar 15, 23:17

Opprinnelig postet av Rey

Ser ut som B-lista er klar

Ismar Dizdar Stopper/DM F1997
Håvard Segtnan Thun Back/Kant F1996
Aleksander Karstensen Keeper F??(1999/2000)
Tobias Knudsen Midtbane Sentral F1998
Muhamed Berisha Kant/Spiss F1998

Overrasket over at Magnus Hart ikke var med på den listen all den tid han var aktuell for A-lagskontrakt i konkurranse med Thun og var med til La Manga.

Ellers kjenner jeg ikke spillerne bortsett fra at Ismar er stopper. Resten har jeg ikke peiling på

 

Har prøvd å legge inn det jeg mener er riktig. Men husker ikke alle fakta.


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 29 mar 15, 13:20

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hammar har vært jobbet med en lengre periode. 

Vet vi at han og franskmannen ikke har fart? 

Jeg er klar over at Hammar har vært på blokka tidligere, men jeg trodde de hadde slått ham fra seg da jeg leste at Abanzoar ble hentet inn på prøvespill. Jeg har ikke sett Hammar i aksjon selv, men jeg leser en del på svenske fotballnettsider og Malmö FF-fansen har beskrevet at Hammars største svakhet er tempoproblemer. Det har også Joacim Jonsson bekreftet.

Siden Straith og Sansara også er ganske temposvake, synes jeg det er overraskende at de prioriterer å hente en tredje midtstopper med samme svakhet. Særlig når FFK er et lag som ønsker å styre spillet og stå høyt i banen. Da blir det veldig sårbart mot kontringer og spill i bakrom. 

Abenzoar skal ha større fart, så bare på grunn av det så hadde jeg foretrukket ham. Men nå kan det jo hende at begge to ender opp i klubben.

Isåfall er det litt fristende å tenke på en alternativ formasjon, der vi bruker tre sentrale forsvarsspillere og kjører opp Simen Rafn og Ludvik Begby som vingbacker/kantspillere på hver sin side. Jeg er tilhenger av å tilpasse formasjon til spillermateriell og ikke motsatt. Ser da for meg denne lagoppstillingen mot Brann (og forstår at det neppe er realistisk):

----------------------------------- Masalin -----------------------------------

-------------- Abenzoar -------- Hammar --------- Sansara -----------

Rafn ---------------------------- Berg ------------------------------ Begby

------------------------- Nazari ---------- Adaramola ----------------------

--------------------------------- Olsen --------------------------------------

----------------------------------- Kjelsrud Johansen ----------------------- 

---------------------------

theiv


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 29 mar 15, 15:06

Prøver igjen. 

Costanza, du har glemt vår desidert største juvel : Håvard Åsheim

Han må spille fast på laget, med så mange kamper som han makter. Han er sentral midtbanespiller/ indreløper - IKKE kantspiller.

Han må ha spesialtrening/oppfølging for det er FFKs neste salgsobjekt. Det han ellers må prioritere er noe mer styrke/ muskler og litt mer temperement.

Kjeldsrud, er også en juvel, men han er ikke vår. Det må FFK gjøre noe med. Han må kjøpes neste år når vi rykker opp.

Ellers er jeg enig med det du skriver om FFKs stall/spillerformasjon/spillesystem. 

Alle spillerne må huske at det som er hovedoppgaven er å skåre mål. Noen ganger ser det ut som om de glemmer det i kampens hete. Husk vi har divisjonens beste  spiss, da er det viktig at han får mye å jobbe med.Slik at samme hvilket system/formasjon vi spiller i , må tanken være å fore han med pasninger, innlegg og stikkere.

En annen ting husk å avslutte, utfordre,og skyte mye oftere når vi har sjansen. (Håper spillerne leser på nettsiden.)

---------------------------

theiv


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 mar 15, 22:59

Opprinnelig postet av Rey

Overrasket over at Magnus Hart ikke var med på den listen all den tid han var aktuell for A-lagskontrakt i konkurranse med Thun og var med til La Manga.

Magnus har røket leddbåndet. Faktisk samme skade som Straith slik jeg har forstått det. 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 mar 15, 09:48

Det er kjipt, er ute i 10-12 uker minst han og da. Men kan kan vel bli tatt opp så fort han er i form igjen vel?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 mar 15, 13:24

B-lista kan kun oppdateres i overgangsvinduene. Det vil si at han må vente til høstsesongen. Men det stemmer jo noenlunde med når han da er skadefri igjen :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 mar 15, 20:31

ok, men kan han hentes opp til A-laget utenfor vinduet da? syntes bakken snakket om att den siste plassen som en junior skulle få ikke trengte å avklares føre vinduet stengte ?

 


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 mar 15, 23:37

Opprinnelig postet av malurt

ok, men kan han hentes opp til A-laget utenfor vinduet da? syntes bakken snakket om att den siste plassen som en junior skulle få ikke trengte å avklares føre vinduet stengte ?

Trenger ikke vinduet for å tilby kontrakt til en amatørspiller. Wink Noen fordeler må man ha av å utvikle spillere også. Laughing


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 mai 15, 18:13

Noen som vet om Berg nærmer seg spille klar igjen? Vi trenger en Berg i form i år!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 mai 15, 18:42

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet om Berg nærmer seg spille klar igjen? Vi trenger en Berg i form i år!

Har forstått det som at han trener,  men mest alternativt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mai 15, 14:40

Kenneth Di Vita Jensen ryktes til FFK i følge SillySeasonNor på Twitter

Har spilt for Hønefoss i Tippeligaen og under Erlandsen i både Ull Kisa og Moss. Erlandsen er med andre ord godt kjent med spilleren fra før.

Han spiller for øyeblikket for Lommedalen i tredjedivisjon.

Skeptisk!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 jun 15, 14:04

...og der bekrefter spilleren selv det til F-B

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 jun 15, 14:34

Han er høy, og ikke på langt nær så gammel som jeg trodde. Jeg ser ikke noe mer positivt å si og tviler sterkt på at han vil forsterke oss. Dette sier vel også sitt om situasjonen vi er i, vi trenger jo nye spillere og har nok små spillere og vil kan for å si det mildt ikke "velge på øverste hylle"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 jun 15, 20:32

43 kamper i TL og 47 i 1.div tyder på at han har erfaring på dette nivået. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jun 15, 12:30

http://www.nrk.no/sport/fotball/_-han-er-sa-god-i-lufta-at-man-ma-se-det-for-a-tro-det-1.12308088

Her er noe for FFK. Ut med Hammar. Inn med en som faktisk vinner hodedueler. Gode referanser har han og.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 19 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24