Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 okt 15, 21:26

Opprinnelig postet av Rey

For meg så blir Mjelde litt sånn "mehh". Ikke veldig engasjerende.

Skullerud bedre, men skeptisk til hva han klarer å få til. Har tross alt ikke veldig stor erfaring. Hovedtrener i en klubb og der fikk han tilgang til en del mer penger enn han vil i FFK

Veldig enig angående Mjelde. Han har ikke klart å skape det helt store engasjementet her på sørlandet. 

Jeg tror Skullerud hadde vært midt i blinken. En sulten trener som virker som er god til å utvikle talenter!

---------------------------

Fredd


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 nov 15, 21:32

Per Joar Hansen tar over Levanger neste år. Regner med at han var en av de som stod på lista til FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 nov 15, 23:01
Endret: 02 nov 15, 23:02
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Rey

Per Joar Hansen tar over Levanger neste år. Regner med at han var en av de som stod på lista til FFK

Og der har nok Ranheim funnet en ny trener som vil sørge for at Ranheim vil være på topp seks også neste sesong. Per Joar Hansen var for øvrig en av de trenerne jeg foreslo som det mest realistiske vi burde hentet da Wibe-Lund fikk sparken. Jeg er fortsatt overbevist om at han ville vært et perfekt valg av tilgjengelige trenere med hensyn til å videreutvikle FFKs spill. En trener jeg tror spillergruppa også ville vært mye mer mottakelig for enn ved Arne Erlandsen. Men det er historie...

Det er jo komplett umulig å forutsi hva dette styret tenker, både med tanke på hva de kom opp med i mai, og det faktum at de angivelig aktuelle navnene ofte står for helt motstridende fotballfilosofier. Det er bingo.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 nov 15, 13:04

Jeg er enig i at Hansen ville vært et godt valg for oss, men slik blir det jo ikke. Hvis vi begrenser oss til realistiske alternativer, hvem ønsker du blir ny hovedtrener neste sesong?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 nov 15, 13:06
Endret: 03 nov 15, 13:07
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er enig i at Hansen ville vært et godt valg for oss, men slik blir det jo ikke. Hvis vi begrenser oss til realistiske alternativer, hvem ønsker du blir ny hovedtrener neste sesong?

Av de navnene som har vært oppe er utvilsomt Tor-Ole Skullerud å foretrekke. Men minst like viktig som å få en kompetent hovedtrener, er at man legger til rette for at han får en god og balansert spillegruppe å jobbe med. Når man sier at en sportssjef ikke blir ansatt, blir for mye makt lagt på hovedtreneren, og kjøpene vil fortsatt være basert på tilfeldigheter (prøvespillere). Da blir det vanskelig å lykkes.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 nov 15, 13:12

Jeg vil tippe at Skullerud går til Stabæk, noe som kan være lett å forstå. Hvis det er kun de 4 f-b.no er de som er oppe for øyeblikket blir jeg litt skremt. Det har jo blitt sagt at det er mange kanditater, dermed håper jeg det er flere enn de 4 som er aktuelle.

Hvis vi forutsetter at Skullerud ikke kommer hvem bør da være på blokka etter din mening?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 nov 15, 13:32

Spennende å se hvem den utenlandske er?! Jeg hadde håpet på nye impulser når det kommer til trenere i norsk fotball.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 nov 15, 14:10

En profilert bra mann som tåler litt press fram media


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 15, 14:51

Opprinnelig postet av endre

Spennende å se hvem den utenlandske er?! Jeg hadde håpet på nye impulser når det kommer til trenere i norsk fotball.

Ian Burchnall?

Brian Deane?

Rikard Norling?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 03 nov 15, 15:16

Twitter melder Uwe Rösler som en kandidat. Det spørs vel...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 nov 15, 20:25

Ser Sandstø også blir nevnt..... mulig det kan være en bra mann for oss ??


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 nov 15, 20:33

Hva har han gjort de siste årene?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 nov 15, 20:36

Håper på en trener fra utlandet.Finnes det en ny Bob Bradley der ute som kan tenke seg å trene FFK?Nye friske ideer til norsk fotball? Er lov å håpe!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 nov 15, 22:50

Leser på twitter at Bech er en av de som er vurdert av styre. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 nov 15, 23:34

Bech var aktuell som erstatter etter HWL, men er nok ikke aktuell nå ettersom han i sommer ble ansatt i Brøndby

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 nov 15, 14:56

Opprinnelig postet av Erikk

Hva har han gjort de siste årene?

Har vel vært en del av trenerteamet i Odd.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 nov 15, 11:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Erikk

Hva har han gjort de siste årene?

Har vel vært en del av trenerteamet i Odd.

 

Jeg tror Arne Sandstø vil passe for oss. Jeg har lansert han i 3 år, fordi han står for en klar offensiv fotball, hvor spillerne har klare roller i laget. Han vet også hvordan det å 'stå i press' er, da han er bergenser ::)

Ellers er jeg enig med de som skriver at Skullerud nok blir Stabæk trener. Mons Ivar Mjelde er flyttet tilbake til Osterøy med sine 4 barn og kone, og ser ikke for meg at han flyttet familien igjen. Han har også fått jobb i fotballen der ute på øyen.

Hadde vært veldig spenende med et svensk/dansk navn, da jeg tro norske trenere kun vil begrense seg til de kandidater som er nevnt. Må ha inn en trener som kan ta av presset på spillerne, og som klarer å stå i stormen. For det vil bli et press , bare det å være trener for FFK.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 nov 15, 12:57

Det er sikkert ikke bare meg som er nærvøs ang ansettelsen av trener om dagen. men hvor lengre tid de bruker, hvor mer nærvøs er jeg for at de ansetter Erlandsen Cry Faen de har jo hatt så god tid allikevel bruker de sa lang tid.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 nov 15, 13:29

Nå har FFK fått en ny mulighet til en start med blanke ark. Hvis FFK fortsetter med Erlandsen så er det bare å si farvel! Så dumme kan ikke det styret være? Jeg håper på en positivt nyhet løpet av denne uken. Kan det være så forbannet vanskelig å finne en annen trener en Erlandsen?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 nov 15, 13:54

Styret har jo vært så dumme en gang Tongue out. Men føles nesten som intressen stiger igjen når de bruker så lang tid. føles som jeg ser på F-B hver 5 min, men alt på den siden er jo betalings dritt. så jeg får ikke lest en dritt uansett Yell har jo demokraten, men der står det lite uansett. At de ikke har kjørt hardere på nå som F-B skal ha betalt for alt Tongue out de kunne endelig tatt innersvingen på dem Cool Føler en enorm frustrasjon om dagen, FÅ ANSATT EN TRENER SNART !!!

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24