Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Mjøndalen 11 August 2014 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 aug 14, 14:44

Dommer: Ole Gya, Helleland IL
Assistentdommer 1: Thomas Skaiaa, Sprint-Jeløy, SK
Assistentdommer 2: Isaak Bashevkin, Ready
4. dommer: Henrik Andreas Grenå Pettersen, Gresvik IF
Dommerveileder: Rune Pedersen, Sprint-Jeløy, SK
Kampdelegat: Peter Johan Eilertsen, Skrim, IL

kun 3 poeng er godt nok om vi skal være med på rykke rett opp. 1 poeng eller tap her det svekker mulighetene.

noen som er u-enig ?

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 aug 14, 15:43

6 poengers kamp for plassering til kvalikspill. Med seier er vi fortsatt "i nærheten" av direkte opprykk.

Men enkelt blir det nok ikke.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 07 aug 14, 16:37

Statistikk innbyrdes (alle turneringer)
Lag                 Seier    Uavgjort    Tap     +       -
Fredrikstad     5                2              2     23     14
Mjøndalen      3                2              5     13     10

Resultater fra tidligere møter
20.05.2014     9. runde         1. divisjon              Mjøndalen      0-0     Fredrikstad     
2014-03-05                            La Manga 2014    Fredrikstad     1-1     Mjøndalen
2013-06-15     12. runde     1. divisjon 2013     Fredrikstad     3-0     Mjøndalen
2010-04-18     3. runde       1. divisjon 2010     Fredrikstad     3-3     Mjøndalen
1982-09-26     20. runde     1. divisjon 1982     Fredrikstad     4-2     Mjøndalen
1976-09-12     17. runde     1. divisjon 1976     Fredrikstad     1-4     Mjøndalen

Betsoon
19:00 Fredrikstad - Mjøndalen 2.23 - 3.35 - 2.90



Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 14, 10:17

Mjøndalen vil vinne en krigekamp på midtbanen (hvilke lag er det vi vil slå i duell/krige-kamp på midtbanen, forresten??), så vi er nødt til å gjøre noen grep for å vinne kampen:

 - Mange bevegelser forover ved overganger

 - Raskere bevegelser framover

 - Holde ballen på bakken og spille UT av de trange situasjonene istedet for INN i de trange situasjonene

 - Late som om kampen begynner først når ett av laga får et mål. Spesielt hvis vi får et mål. Hvis vi har reserver til å spille knall-stramt og knall-disiplinert etter egen scoring, ja da er det vrient å slå oss. Problemet er at vi ikke har de mentale ressursene som trengs for å gjøre det...

 Jeg synes vi spiller fantastisk dårlig når vi scorer først, for da skjer det samme som ifjor: Med økende grad av defensivt spill mister vi gradvis aggresiviteten, og det gjør at motstander vinner dueller i større grad, og tar over mer og mer av banespillet, til tross for at vi sannsynligvis er overlegne i ferdigheter. Og så til slutt forplanter mangel på aggresivitet seg over på den bakre firer, vi blir stillestående, og så får motstander mulighet til å score lett fra en umarkert spiss...

Jeg har en grunnleggende positiv fotball-idé: Hva er det aller beste som kan skje etter at en har scora 1 - 0? Jo det er at vi scorer 2 - 0! Det er ingenting som psyker ut mostander som det. Jeg vil mislike sterkt at mitt lag blir et lag som scorer tidlig, og rir på den helt inn. Angrep er det beste forsvar!

 

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 aug 14, 13:31

virker ikke som den strengeste dommeren.

Name                 Country       M.     yellow     second yellow     red
Ole Gya              Norway        10     13                           0                1


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 aug 14, 14:05

Noen som vet status på Aleesami? Er han klar for kamp? I tilfelle har vi et luksusproblem bak der. Jeg vet ikke hvem jeg vil droppe i tilfelle.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Henrik0303

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 aug 14
Innlegg: 3

Lagt til: 10 aug 14, 21:16

Trur Geir Bakken svarte et innlegg på facebook, hvor han skrev at Aleesami er tilbake. Finner ikke igjen innlegget. Hvis han er fit så vil han nok gå inn på venstreback uansett. Da står det vel mellom Martinsen og Sansara ved siden av Grorud. Sansara har imponert meg, men syntes ikke Martinsen burde droppes mtp. hvor bra Grorud-Martinsen har fungert så langt i år. 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 aug 14, 22:13

er alsami klart for kamp i morgen så går nok det på bekostning av sansara, blir overrakset hvis dem prøver noe nytt i en så viktig kamp.

uansett en utorlig spennende kamp som vi bør gjøre alt for å få 3 poeng.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 aug 14, 22:27

Vi kan jo eventuelt kjøre Aleesami fram som venstreving?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 aug 14, 22:52

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vi kan jo eventuelt kjøre Aleesami fram som venstreving?

tenkte akuratt det samme, trur han hadde klart den rollen bra;)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 aug 14, 23:01

Ser Alta vant over ranheim og hønefoss seiret over kristiansund. Dette er jo veldig bra for oss;)

Med seier i morgen er vi oppe på en 3. plass faktisk;) 6 poeng bak sandefjord. Ikke umulig att den 30. runden kan bli avgjørende ;)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 14, 11:01

Aleesami selv er i hvertfall tydelig på at han er spilleklar og går for opprykk.

Veldig viktig at Aleesami er tilbake. Selv om Sansara har levert til godkjent, har vi mistet en dimensjon i det offensive spillet på venstresiden de siste par kampene.  


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 aug 14, 18:14

Litt overraskende lag. Aleesami på benk og Shaswari midtspiss 

Masalin

Rafn Grorud Martinsen Sansara

Berg Adaramola

Olsen Stene Hovik

Shaswari

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 aug 14, 19:02

HWL kjører "safe". Utrolig frustrerende å se unggutta slite benk fremfor å kunne utvikle seg. Hvordan skal de være klare for eventuelt TL om de ikke får starte i 1div? Ekstra leit blir det når de som starter istedet ikke er bedre!

hvor lang kontrakt har HWL? Han "ødelegger" mye av helhetsinntrykket jeg har av ham med svake og ikke minst feige laguttak .

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 11 aug 14, 19:35

Skuffende 1. Omgang. Jeg syns endel av " profilene" skuffer. Spesiellt Olsen,Berg og julius.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 aug 14, 19:47

Opprinnelig postet av tynter

Skuffende 1. Omgang. Jeg syns endel av " profilene" skuffer. Spesiellt Olsen,Berg og julius.

som vanlig med Julius: kreativ, men samtidig slapp til tider som gir farlige brudd imot. Berg tung og virker "ferdig" på dette nivået. Stene er direkte svak. Shaswari og Olsen har ikke touchen og mislykkes med sine driblinger/raid. Holmvik er helt skrudd av-vært det i 5,6 siste kampene?? Hvorfor ikke Åsheim fra start?(slå-meg-i-hodet smiley). 

forsvaret ok men rafn ikke helt på G idag. Westergaard med positivt innhopp-løper langt mer riktig enn stene og er "på" til enhver tid. 

masalin vår beste - igjen...sånn skal det ikke være. Ffk anno 2014 har i hvertfall ikke tatt for få poeng ift prestasjoner. 

Hvor har begby tatt veien? Var virkelig et friskt pust før han ble skadet. 

Kanskje risky å gjøre 2 bytter til pause, men i prioritert rekkefølge:

1) gueye inn for stene

2)Åsheim inn for berg

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 aug 14, 19:48

Meget skuffende omgang, en omgang som viser at vi ikke klubben ikke bør gå ut og si at vi går for direkte opprykk slik F-B mener. 

Syns hele laget virker tunge i dag. Lite bevegelse og lavt tempo, men likevel en haug med feilpassninger

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 aug 14, 19:49

Hva med Haitam inn ?? Kreativ og jobber bra !


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 aug 14, 20:21

Mjøndalen har eid kampen i 70min men 0-null taktiske trekk fra benken. Det her er management på et svakt,svakt nivå. 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 aug 14, 21:19
Endret: 11 aug 14, 21:37
Endret av: Rey

Det her er vel årsverste hjemmebane? Vi får ikke til en dritt i dag.

Skjønner ikke hvorfor vi ikke gjør bytter før. Var tydelig at Berg ikke hadde dagen i dag. Åsheim burde  vært inne mye før.

I tillegg får Holmvik sitt femte gule kort på en idiotisk måte og må stå over mot Ham-Kam. Gult kort for å ta et frispark før dommer blåser er bare idiotisk

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24