Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Kristiansund BK 28 juli 2014 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 jul 14, 22:02

Var deilig å få 3 poeng til. og enig att vi så tunge ut i beina i dag. Sansa var helt grei i dag syntes jeg, ikke en tøff spiller som ikke virker veldig redd. Men passningspille hans kan bli bedre. Men når det er sagt så har han spillt kun 2 kamper for oss (3 med treningskampen), så kommer nok til å gå seg til det der.

Masalin, grorud,rafn,shaswari,martinsen, dag aleksander og julius gjør en bra kamp. momo jobber bra, men må seriøst trene på mottak.

Unggutta gjorde også det de kunne, men ikke veldig lett å komme inn på banen når resten av laget ikke har noe energi igjen.

Uansett 3 poeng er 3 poeng, og deilig å  rykke enda et hakk opp på tabellen;)

 

 

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 jul 14, 22:15

Helt konge å vinne mot Kristiansund som vi har slitt mot tidligere. Vi må inse at motstanderen i dag sletts ikke var dårlig og at tabellen ikke lyver. Vi er heldige både fordi 2-0 målet var flaks/keepertabbe og fordi Kristiansund fikk mange sjangser i 2. omgang og burde ikke tapt hvis man ser på spill og sjangser. Jeg vil for en gangs skyld skryte av dommeren som ikke lot seg lure av straffesparkkontruksjonen og filmingen (jeg ser det som en av hver, men  det kan være mulig at begge var filming).  Jeg synes forsvaret og keeper var bra pluss Adremola og Gueye. Banens beste mener jeg var Simen Rafn som la ned en ekstrem innsats i dag.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24