Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter sommer 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 jul 14, 19:36

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av malurt

noen som vet hvordan hans ferdigheter er fremmover på banen?

Han er en stopper, og du er mest opptatt av hans ferdigheter fremover på banen? Rapportene tilsier at han har et bra venstreben, så han er helt sikkert en god pasningsspiller som kan bidra i oppbygningsfasen.

ikke mest opptatt av det, men etter hva jeg har klart å finne på nettet virker han som en grei defansiv spiller. og kan se for meg att han kanskje skal ta plassen til alsami. Og når veldig mye av angrepspillet våret har gått via alsami på venstresiden.lurer jeg på hvordan han vill være dersom han blir den som tar alsami sin plass når han forsvinner.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 jul 14, 19:43

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Er meningen at han skal erstatte Haitan og således spille back, eller skyve ut en av stopperne? Jeg synes det er rart hvis det siste er svaret siden stopperne våre har vært veldig gode.

... men ingen av dem har presisjon i oppspillsfasen.

Grorud klarer seg vel greit?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 jul 14, 23:43

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 jul 14, 14:45

Noe å hente på en slik turnering da? http://www.fifpro.org/images/documents-pdf/Players_FIFPro_Tournament_2014_Rijnsburg.pdf

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 jul 14, 11:03

Har egentlig ikke tro på slike turneringer og å kun se dem i en kamp på et lag som ikke er samspilt er ikke akkurat optimalt. i har uansett ikke råd til å sende folk til å se på kampene.

Dansken som var på prøvespill her har forresten dratt til Ham-Kam og skal spille der ut sesongen virker det som. Da kan han ikke ha kostet mye i drift.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jul 14, 23:05

Jeg reagerer på at Geir Bakken uttaler at Netan Samsara er en spiller som forsterker førsteelleveren. Det betyr enten at Bakken mener Samsara er en bedre fotballspiller enn Vidar Martinsen eller Lars Grorud, eventuelt at Aleesami er på vei ut og Samsara går rett inn på laget som venstreback. Det er greit at Bakken har slike meninger, men denne uttalelsen vitner om en uheldig rolleblanding. Det er hovedtrener Håkon Wibe Lund sin oppgave å vurdere om Samsara går rett inn på laget eller ikke. Når det er sagt så håper jeg selvsagt Bakken har rett...

Når det gjelder Tore Andreas Gundersen så er jo han en spillertype vi kunne trenge. Men samtidig er han en spiller som aldri har slått gjennom, og som neppe har et stort utviklingspotensial i en alder av 28 år. Ut fra dagens situasjon så faller jeg imidlertid ned på at Gundersen kanskje kan vær en nøktern, fornuftig og realistisk løsning. Sannsynligvis et langt bedre alternativ enn Robert Stene.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 19 jul 14, 19:16

Er det noe som tyder på att Stene kan være på vei bort da? etter hva jeg kan skjønne må han bort før vi kan ha råd til å få inn en ny?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jul 14, 16:48
Endret: 20 jul 14, 16:51
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg reagerer på at Geir Bakken uttaler at Netan Samsara er en spiller som forsterker førsteelleveren. Det betyr enten at Bakken mener Samsara er en bedre fotballspiller enn Vidar Martinsen eller Lars Grorud, eventuelt at Aleesami er på vei ut og Samsara går rett inn på laget som venstreback. Det er greit at Bakken har slike meninger, men denne uttalelsen vitner om en uheldig rolleblanding. Det er hovedtrener Håkon Wibe Lund sin oppgave å vurdere om Samsara går rett inn på laget eller ikke. Når det er sagt så håper jeg selvsagt Bakken har rett...

Når det gjelder Tore Andreas Gundersen så er jo han en spillertype vi kunne trenge. Men samtidig er han en spiller som aldri har slått gjennom, og som neppe har et stort utviklingspotensial i en alder av 28 år. Ut fra dagens situasjon så faller jeg imidlertid ned på at Gundersen kanskje kan vær en nøktern, fornuftig og realistisk løsning. Sannsynligvis et langt bedre alternativ enn Robert Stene.


?


FFK hadde tre disponible forsvarsspillere til Bryne-kampen. Det er jo ikke en personlig mening, det er realiteten. At Bakken sier han forsterker førsteelleveren kan da ikke være noen overdrivelse vel? 

 

Forresten enig med deg angående Gundersen. Han kan da heller ikke være noen dyr signering, han er klubbløs og oversvømmes nok ikke av tilbud i fattige fotball-Norge. Dessuten uttalte han at han har veldig lyst til å signere, og det er aldri en ulempe.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 14, 16:53

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg reagerer på at Geir Bakken uttaler at Netan Samsara er en spiller som forsterker førsteelleveren. Det betyr enten at Bakken mener Samsara er en bedre fotballspiller enn Vidar Martinsen eller Lars Grorud, eventuelt at Aleesami er på vei ut og Samsara går rett inn på laget som venstreback. Det er greit at Bakken har slike meninger, men denne uttalelsen vitner om en uheldig rolleblanding. Det er hovedtrener Håkon Wibe Lund sin oppgave å vurdere om Samsara går rett inn på laget eller ikke. Når det er sagt så håper jeg selvsagt Bakken har rett...

Når det gjelder Tore Andreas Gundersen så er jo han en spillertype vi kunne trenge. Men samtidig er han en spiller som aldri har slått gjennom, og som neppe har et stort utviklingspotensial i en alder av 28 år. Ut fra dagens situasjon så faller jeg imidlertid ned på at Gundersen kanskje kan vær en nøktern, fornuftig og realistisk løsning. Sannsynligvis et langt bedre alternativ enn Robert Stene.


?


FFK hadde tre disponible forsvarsspillere til Bryne-kampen. Det er jo ikke en personlig mening, det er realiteten. At Bakken sier han forsterker førsteelleveren kan da ikke være noen overdrivelse vel? 

Uttalelsen var åpenlyst generell og ikke knyttet til Bryne-kampen. Jeg skal ikke blåse dette opp til noen stor sak for meg, men jeg stusset noe over uttalelsen. Det kan jo ikke forstås som noe annet enn at Bakken som daglig leder mener Sansara er bedre enn de som har spilt til nå i samme posisjon - noe han kanskje ikke burde mene noe om i media.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jul 14, 18:11

Opprinnelig postet av Costanza

Uttalelsen var åpenlyst generell og ikke knyttet til Bryne-kampen. Jeg skal ikke blåse dette opp til noen stor sak for meg, men jeg stusset noe over uttalelsen. Det kan jo ikke forstås som noe annet enn at Bakken som daglig leder mener Sansara er bedre enn de som har spilt til nå i samme posisjon - noe han kanskje ikke burde mene noe om i media.


Ja, jeg skjønte sånn cirka hva du mente - og ikke noe feil i det. Poenget mitt var at uttalelsen til Geir Bakken sannsynligvis siktet til nettopp denne Bryne-kampen, og skadesituasjonen. Personlig tror jeg ikke Wibe-Lund akkurat hisser seg opp av den kommentaren.  


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 jul 14, 21:38

Gamboa på vei til west bromwich for rundt 20 mill. Får FFK en liten bit av denne kaka?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 21 jul 14, 11:54

Nå må du ikke lage storm i vannglass da, Costanza ;-)

 

Bakken sier jo bare det Wibe-Lund sa allerede da Netan ble signert. Tror du skal være trygg på at Bakken er ryddig der.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 jul 14, 17:19

Ansett Per Joar Hansen.. ASAP :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 14, 17:30

ja han er billig Tongue out

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 14, 21:50

Her er litt stoff om Gundersen med mere

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 14, 19:44
Endret: 30 jul 14, 19:45
Endret av: malurt

Da har brann lagt bud på Peter Kavacs (1.5 mill) så virker som ikke ønske til Høyli har særlig sjanse til å bli oppfyllt.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 jul 14, 19:59

Men Brenne er det større sjanse for ettersom han nå leter etter ny klubb.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 14, 20:17

Opprinnelig postet av Rey

Men Brenne er det større sjanse for ettersom han nå leter etter ny klubb.

 

men han brenne har brent sine brurer når det kommer til ffk håper jeg. ikke for att han ikke kunne vært en forsterkning, men han har ikke et hjerte for klubben så da er det bedre å sattse på yngre gutter med fremtid;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jul 14, 21:32

Jeg er helt enig med deg, Brenne har brent alle bruer tidligere.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 14, 21:37

han ønsket og vinne noe. kjære simen brenne du kunne kommet hit til FFK, men du vil ikke. se nå du spiller ikke en gang på B laget.

hvis jeg hadde vært så god og elsket FFK ville jeg mere en gjerne motatt mindre lønn- Elsker jeg klubben så elsker jeg den.,. brenne har tjent bra over tid så han tar nok ikke skade av det. det er slutt på tiden der spillere for mye i lønn.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24