Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2014-2015

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jun 14, 10:34

terminlista for kommende sesong i Premier League offentliggjort.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 aug 14, 16:30

De två kan se matchen på tv

Sikkert bare et forhandlingsutspill, men forfriskende å se en klubb som, enn så lenge, ikke bøyer seg for spillermakt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 13 aug 14, 21:49

Selv om jeg er tilhenger av klubben som etter sigende ønsker å kjøpe, har jeg full forståelse for Sportings holdning her. Spillerne må pent forholde seg til at klubbene må bli enige om en overgangssum først. Bosman-dommen var et gode, men en del spillere (muligens under påvirkning av grådige agenter) lar seg friste til å se om de klarer å tøye strikken lenger enn Bosman-dommen gir dem rett til.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 mai 15, 19:34

Denne tråden har det ikke vært mye fart i gett. Chelsea er seriemestere (blæ), mens i den andre enden av tabellen ser det stygt ut for Burnley og QPR. Som vanlig en hel haug med lag som fortsatt kan rykke ned, to poeng skiller Sunderland på 18. fra Aston Villa på 14. plass.

Fortsatt også bittelitt spenning om hvorvidt Liverpool kan ta igjen Manchester United i kampen om 4. plass, United trenger to seire på de siste tre for å være helt sikre på å holde rivalene bak. Men ingen av disse to lagene har imponert i det siste ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 mai 15, 21:25

Topp 4 er så godt som avgjort, så nær som at det er åpent om Arsenal eller Man City blir nummer to. Spenningen lever i høyeste grad i den andre enden av tabellen.

Det er nå Hull som innehar 18. plassen, og de har fire poeng opp til Aston Villa som fortsatt er på 14 ...  To av lagene, Sunderland og Leicester, møtes i neste serierunde. Bortsett fra dette er det faktisk ingen interne oppgjør mellom de fem lagene som fortsatt kan rykke ned (men som ikke allerede har gjort det).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 mai 15, 21:44

For QPR kan det gå riktig ille. Har ikke fått med meg at det er blitt noe løsning på denne enda

http://www.theguardian.com/football/2014/sep/09/queens-park-rangers-football-league-ffp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 mai 15, 22:26

Opprinnelig postet av Tøfflus
Denne tråden har det ikke vært mye fart i gett.

Nei, som flere alltid har hevdet, så forsvinner nok United-"supporterne" den dagen sportslig suksess ikke lengre var der, og det er vel kun du som har skrevet jevnt og trutt til tross for sportslig nedtur. Keiko synes sikkert ikke det er så gøy å være United-supporter lengre nå og har vel sikkert funnet annen hobby til United gjør det bra igjen :) Han har i grunn blitt veldig stille totalt sett.

Har sett dette på Facebook også. Før så kom det stadig statusoppdateringer om United-seire og signeringer. Det kom et drøss oppdateringer da Di Maria ble kjøpt, og så har det blitt helt stille i grunn. Nå kan det gå uker og måneder mellom hver gang jeg ser noen skrive om United. Egentlig litt deilig :) Og sympati får dem aldri. Ikke før de blir kjøpt av noen udugelige indiske kyllingprodusenter som selger unna alle stjernespillere, kjøper inn 67 portugisere som alle er enten udugelige eller eldgamle, eller begge deler (jeg snakker om deg Nuno Gomes). I tillegg til å dasse rundt i Championship i noen år og mange i fremtiden.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 mai 15, 22:51

Nå er det vel fans av andre engelske lag her, som kunne holdt liv i PL-tråden?

Det har vel strengt tatt vært rimelig dødt på "Fotball Generelt" det siste året. Folket har kanskje andre steder å lufte sine tanker om slikt.

Arsenal-Swansea 0-1. Dermed er det faktisk en viss mulighet for at United kan ta igjen Arsenal. Ingen stor sjanse, riktignok, men med Arsenal-seier i dag ville det vært umulig. Det er i hvert fall et lite spenningsmoment knyttet til sesongens siste Old Trafford-kamp.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 sep 15, 15:55

Diego Costa. For en gjennomført fæl fyr. Gjør alt for å provosere motspillerne til å miste hodet og pådra seg kort. Mannen burde startet hver kamp med gult kort, tror det er den eneste måten man kan få fyren til å oppføre seg.

Altså ... det finnes hissigpropper og spillere som takler stygt, det finnes spillere som legger seg lett i dueller, og det finnes spillere som rett og slett er gærne. Men Costa gir faktisk El Hadji Diouf skarp konkurranse i kampen om "Engelsk fotballs mest ufyselige fyr de siste 20 år".

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 sep 15, 20:58

Er ikke Rotta hakket værre enn de to du nevner? Er forøvrig helt enig i beskrivelsen av Costa.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 sep 15, 20:22

Tja. Suarez slår meg som rett og slett litt gal. Costa, på den annen side, vet godt hva han gjør, hele tiden. Er ufin mot motspillerne hele tiden, og klager til dommeren med en gang noen tar igjen med ham. Rett og slett et kynisk spill for å få motstanderne til å pådra seg kort.

Jeg er egentlig imponert over at ingen hittil har falt for fristelsen til å bare meie ham ned med knottene først - det illustrerer jo at det tross alt er en viss profesjonalitet ute og går.

Han skal i hvert fall være glad for at ikke Patrick Vieira fortsatt spiller på Arsenal Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 25 okt 15, 16:54

Ti serierunder spilt, og det er jevnt og fint i toppen. Man City og Arsenal på 22 poeng, United og Hammers på 20.

Chelsea har startet sesongen så dårlig at de er mer eller mindre ute av tittelkampen i oktober. Blir spennende å se hvor lenge oligarken har tålmodighet med "the angry one" ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 15, 19:35

Gøy at West Ham og Leicester blander seg inn. Førstnevnte hang jo med en stund i fjor også, sammen med Southampton, men falt av etter hvert. Det gjør nok begge lag også denne sesongen.

Et noe kjedelig Manchester-oppgjør, savner litt temperaturen da Vieira/Keane var på midten.

Er i grunn ingen lag som skiller seg ut denne sesongen. Til tross for kjøpefesten som har vært, er det fortsatt ikke altfor stor forskjell på topp og bunn. Alle kan slå alle tydeligvis, og det er jo for så vidt greit.

Arsenal virker å være på rett spor, men de har vel bevist før at de ikke holder hele sesongen. Chelsea må nok panikkjøpe i januarvinduet.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 nov 15, 21:07
Endret: 21 nov 15, 21:09
Endret av: Tøfflus

Fornøyd med å se at United endelig evner å avgjøre en kamp i sluttminuttene igjen, og det etter å ha fått utligning i trynet like før.

Både Arsenal og Man City taper i dag, noe som fører til at det jevner seg enda mer ut i toppen. Leicester (!) og Man United nå forbi de to og opp på henholdsvis første og andre plass.

Ellers må jeg si det er trist å se Aston Villa om dagen. Etter dagens runde med stryk ligger den ærverdige klubben sist i Premier League ...

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 nov 15, 18:33

Opprinnelig postet av Tøfflus
Leicester (!) og Man United nå forbi de to og opp på henholdsvis første og andre plass.

Allitd et "bunnlag" som overrasker, men det får da være måte på. Lede Premier League når en tredjedel er spilt er imponerende. Men, som de fleste andre overraskelseslag, så synker de vel som en stein etter nyttår. Topp ti blir det nok, men tror faktisk ikke stallen holder til Europa neste år.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 feb 16, 10:39

Vi skriver februar og Leicester leder fortsatt serien. Banket Man City har de gjort, og de var ikke fryktelig langt unna å få noe med seg fra bortekampen mot Arsenal heller. Og nå er de ferdige med kamper mot mange av de andre topplagene (Arsenal, Man City, Tottenham). De har riktignok igjen kamper mot flere av lagene umiddelbart bak der igjen (Man United, Southampton, West Ham) og mot et par lag man vanligvis forventer skal være gode (Everton og Chelsea), men sammenlignet med de andre lagene i toppen har de et enklere program.

Arsenal har til sammenligning igjen bortekamp mot fire av de sju øverste lagene (Tottenham, begge Manchester-klubbene og West Ham) samt mot Everton. Man City og Tottenham har et snillere program enn Arsenal, men vanskeligere enn Leicester.

Dette kan faktisk holde helt inn for revene.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 feb 16, 16:37

Og de aller fleste er vel enig i at det hadde vært fantastisk morro? Gir et håp om at penger ikke er alt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 feb 16, 21:13

Opprinnelig postet av Rey

Og de aller fleste er vel enig i at det hadde vært fantastisk morro? Gir et håp om at penger ikke er alt.

Jeg er i hvert fall enig i at det hadde vært helt konge. I og med at United ikke vinner i år (med mindre griser flyr og det snør i Honolulu) håper jeg helt klart at Leicester tar det, med Spurs som andrevalg. Må innrømme at å se Arsenal (som nok føler de er nærmere enn på lenge) bli snytt av akkurat Tottenham, hadde også vært ganske festlig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 feb 16, 09:31

Jeg er også enig i at det hadde vært helt KONGE. Tro og håp er ikke alltid det samme og jeg tror ikke det kommer til å holde inn. De har flere glimrende spillere som har vært skadefrie, men er sårbare hvis/når skadene kommer. Magefølelsen sier at City kommer sterkt på slutten og vinner med Arsenal som nr 2.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 feb 16, 18:26

Ny Leicester-seier i dag. Seiersmål i det 89. minutt. Slike seire er typiske for lag som virkelig tror på det de driver med.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24