Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Ranheim-FFK Søndag 11 Mai 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mai 14, 18:41

Da ligger vi på direkte nedrykk. 2. divisjon.

Kan like godt legge ned hele stadion for FFK sin del - de har strengt tatt ikke noe på en sånn arena å gjøre. For en forbanna uinspirerende gjeng dette er å se på.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 mai 14, 18:41

Jeg tipper Wibe Lund har selvinnsikt nok til å se at dette ikke funker og at det nok er best at han får en annen rolle enn hovedtrener. Helt tydelig at det er noe fundamentalt galt i laget. I dag virker det nesten som at spillerne forsøker å fremprovosere noe. Sjeldent sett FFK så tafatte og svake. 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mai 14, 18:42

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven

Hva er  vitsen å følge med på dette skvipet.

Tro, håp og kjærlighet. Derfor!

Men for tiden er det bare sorgen

Hør, hør. Men i kampens time så må jeg si at min tro og håp er tilnærmet 0.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mai 14, 18:43

3-0.

1-0 etter ballrulling innenfor FFKs sekstenmeter. Stusselig forsvarsspill.
2-0 etter corner. Eek får gå opp på 7 meter helt upresset og styre ballen i mål. Hvor er keeper? Hvor er FFK-spillerne?
3-0 etter frispark fra 30 meter. Masalin gir en retur som Ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-Ranheim scorer på.

GAME OVER! 

Elendig omgang - som vanlig.

Vi er helt nakne både forover og bakover. Hvis ikke det skjer ting snart nå er vi tilbake i 2.divisjon før vi vet ordet av det.

Hva er kampplanen til Fredrikstad Støttepasningsfotballklubb? Jeg skjønner ingenting av dette her.

Og for all del - nå må folk slutte å prate om at vi er for gode til å rykke ned. For øyeblikket er jeg overbevist om at vi er 1.divisjons dårligste lag.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 mai 14, 18:50

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og for all del - nå må folk slutte å prate om at vi er for gode til å rykke ned. For øyeblikket er jeg overbevist om at vi er 1.divisjons dårligste lag.

Har vi pratet så mye om det da?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 mai 14, 18:55

Slik det ser ut nå så er vi en seriøs nedrykkskandidat, mye skal forbedres hvis vi skal unngå nedrykk.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 mai 14, 19:11

Det her trodde jeg ikke jeg skulle få sett. Begby inn for Grorud(!) etter 62 minutter.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mai 14, 19:16

Opprinnelig postet av Rey

Det her trodde jeg ikke jeg skulle få sett. Begby inn for Grorud(!) etter 62 minutter.

Jeg antar at Grorud måtte ut på grunn av smellen han fikk i 1. omgang. At Begby settes inn fremfor Julius signaliserer bare at man har gitt opp å få med seg poeng hjem. Det er jo også veldig forståelig ettersom Ranheim etter spill og sjanser har vært nærmere 4-0, 5-0 og 6-0 enn vi har vært en redusering. Etter 67 minutter har vi fortsatt ikke skapt en eneste kvalifisert målsjanse, og er heldig som ikke har sluppet inn mer. Det er jo greit å la Begby få slippe til i en halvtime i en kamp som er avgjort, men det jo hadde vært enda bedre om kampen hadde vært avgjort i motsatt favør...


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 11 mai 14, 19:17

Jeg liker ikke å bytte trener i tide og utide men jeg tror vår trener snart trekker seg. Jeg får ikke sett kampen nå men hvis det er sånn at spillerene saboterer har han vel ikke noe valg snart.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 mai 14, 19:19
Endret: 11 mai 14, 19:19
Endret av: Knuty


Jaja, vi scoret i alle fall et mål.

Ikke noe man opplever hver uke lengre. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mai 14, 19:21

3-1 Nystrøm
eller
3-1 Aleesami (Nystrøm).

Jeg klarer ikke å se hvem det var. Haitam mente han var borti med pannebrasken.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mai 14, 19:32

4-1.

Etter 3-1 scoringa virker det som om FFK har nådd dagens mål. Nemlig det å score mål. Vi er tilbake til de samme taktene igjen. Støttepasninger og dårlig bevegelse.

Det her kunne fort ha stått 7-1. Så dårlige har vi faktisk vært.

Det er jo også bare å konstantere at Ola Lønn Jenssen (er han med til Trondheim, forresten?) ikke vil få noen sjanser i FFK. Når Rafn blir skada setter man istedet ned Åsheim som back og kjører Westgaard inn som indreløper. 

Jaja.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 mai 14, 19:36

Plankekæll, det med at målsettingen var å score og at vi virket fornøyde etter den kom var jeg i ferd med å skrive selv.  Du kom meg altså i forkjøpet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 mai 14, 19:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er jo også bare å konstantere at Ola Lønn Jenssen (er han med til Trondheim, forresten?) ikke vil få noen sjanser i FFK.

Nei, vi hadde bare fire utespillere på benken. Den siste var Julius

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 mai 14, 19:45

Da ligger vi fortsatt likt med fjorårets skjema ... omtrent på denne dag i fjor tapte vi 3-0 på samme bane. Men skal vi gjenta fjorårets 16. mai-suksess må det skje noe spesielt oppe i huet på spillerne.

Vi er åpenbart avhengige av å score først. I dag datt vi helt sammen i det Ranheim tok ledelsen. Før det målet var kampen jevn, etterpå ble vi overkjørt ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 11 mai 14, 19:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

4-1.

Etter 3-1 scoringa virker det som om FFK har nådd dagens mål. Nemlig det å score mål. Vi er tilbake til de samme taktene igjen. Støttepasninger og dårlig bevegelse.

Det her kunne fort ha stått 7-1. Så dårlige har vi faktisk vært.

Det er jo også bare å konstantere at Ola Lønn Jenssen (er han med til Trondheim, forresten?) ikke vil få noen sjanser i FFK. Når Rafn blir skada setter man istedet ned Åsheim som back og kjører Westgaard inn som indreløper. 

Jaja.

Westgaard er samtidig den utvilsomt mest målfarlige av de som satt på benken, hvilket kan være et poeng når man desperat trenger mål. Det er lett å kritisere om dagen, men alle avgjørelser er ikke nødvendigvis dårlige av den grunn.

---------------------------

Svaberget for alltid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 14, 19:48

Ja da ligger vi på nedrykk.... Håper den treneren går av....

tipper at 16 mai kommer det ikke mange...

hvem ønsker og se på ett lag so blir pissa på Money mouth

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mai 14, 19:48

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er jo også bare å konstantere at Ola Lønn Jenssen (er han med til Trondheim, forresten?) ikke vil få noen sjanser i FFK.

Nei, vi hadde bare fire utespillere på benken. Den siste var Julius

Ok. Da så.

Skuffende å ikke fylle opp benken engang. Men men, samma kan det være.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 mai 14, 19:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ok. Da så.

Skuffende å ikke fylle opp benken engang. Men men, samma kan det være.

Akkurat det er nok på grunn av prisen på flybilletter. Så er vi tilbake til økonomiunnskyldningen igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 11 mai 14, 19:53

Da tror jeg kanskje vi har prøvd det her lenge nok. Ingen offensiv plan for n'te kampen på rad! Vi har vært ganske strukturere i forsvarsarbeidet men i dag var det tilbake til fjorårsnivå. Det ser ut til at flere spillere forsøker å gi det som er, men uten plan blir det lite. Er det for tidlig å tenke ny trener inn? Nei. Det kan ende med totalt havari hvis Bakken ikke er handlekraftig nå. vi har en lokal kriseløsning i Aune. Der er det kompetanse og lite økonomisk risiko! 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24