Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Hødd 3 serirunde 21 april kl:13

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 14, 16:55

Dommer: Anders Gjermshus, Hamar IL
Assistentdommer 1: Kjetil Fallstrøm Andersen, Loddefjord IL
Assistentdommer 2: Lasse Skogstad Patrikainen, Askøy FK
4. dommer: Thomas Skaiaa, Sprint-Jeløy, SK
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Arild Rudolf Thorp, Stabæk Fotball

Hødd er ett bra lag, men jeg håper vi tar våre 3 første poeng hjemme Laughing

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 16 apr 14, 10:30

har trua på 3 poeng til. benka julius frem til siste 30. ellers trur jeg vi kan klare oss godt med laget vi hadde mot sandfjord


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 apr 14, 11:59

Dette blir en kamp hvor vi er klare favoritter, fordi Hødd er et typisk hjemmelag, men også fordi de har et svakere lag nå enn de hadde forrige sesong. Jeg vil dermed anta at de vil spiille med et velorganisert forsvar og vente på countringsmuligheter. Med andre ord snakker vi om et kampscenario som er helt anderledes enn det vi så i Sandefjord. Det er slike kamper vi MÅ vinne, og slike kamper vi mange ganger har slitt med å vinne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 apr 14, 13:43

Berg er tilbake fra skade. Håper da på samme lag som mot Sandefjord men Adaramola ut for Berg. Håper det kan vekke Julius litt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 14, 15:04

Opprinnelig postet av Rey

Berg er tilbake fra skade. Håper da på samme lag som mot Sandefjord men Adaramola ut for Berg. Håper det kan vekke Julius litt

Enig. 

Julius har vært direkte svak.

Et annet alternativ er å sette ut Holmvik og sette inn Berg.

Håvard Åsheim har ikke spilt seg ut. Han har vært vår beste midtbanespiller både i treningskampene og i de to første seriekampene. Han må være med videre!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 18 apr 14, 15:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Berg er tilbake fra skade. Håper da på samme lag som mot Sandefjord men Adaramola ut for Berg. Håper det kan vekke Julius litt

Enig. 

Julius har vært direkte svak.

Et annet alternativ er å sette ut Holmvik og sette inn Berg.

Håvard Åsheim har ikke spilt seg ut. Han har vært vår beste midtbanespiller både i treningskampene og i de to første seriekampene. Han må være med videre!

Samtidig så er Julius kanskje vår mest kreative midtbanespiller når han får det til å fungere? Vi må regne med at kampen mot Hødd kommer til å bli et spill mot etablert forsvar hvor vi må sende ballen mye sidelengs før det plutselig åpner seg muligheter, Julius er kanskje den beste av de vi har til å se de åpningene når de dukker opp..

---------------------------

Svaberget for alltid!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 18 apr 14, 19:00

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Berg er tilbake fra skade. Håper da på samme lag som mot Sandefjord men Adaramola ut for Berg. Håper det kan vekke Julius litt

Enig. 

Julius har vært direkte svak.

Et annet alternativ er å sette ut Holmvik og sette inn Berg.

Håvard Åsheim har ikke spilt seg ut. Han har vært vår beste midtbanespiller både i treningskampene og i de to første seriekampene. Han må være med videre!

Samtidig så er Julius kanskje vår mest kreative midtbanespiller når han får det til å fungere? Vi må regne med at kampen mot Hødd kommer til å bli et spill mot etablert forsvar hvor vi må sende ballen mye sidelengs før det plutselig åpner seg muligheter, Julius er kanskje den beste av de vi har til å se de åpningene når de dukker opp..

Holmvik på plassen Julius var og Berg på def. midtbane. Da får Julius hvilt litt og tenkt seg om.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 apr 14, 20:10

Vi snakker mye om hvem som bør spille, jeg ønsker å spørre hvordan vi skal spille. Forrige sesong avga vi en rekke poeng mot antatt svakere lag på hjemmebane. Lagene jeg snakker om spilte defensivt og godt organisert. På countringer kom de fram og fikk flere mål. Jeg synes vi slet veldig med å komme til avslutninger, og det hjalp lite med raske spillere mot et veloransiert forsvar. Når motstanderen vant ballen kunne de sette i gang en countring, men Ramberg var ofte på plass der ballen kom og fikk avverget flere store sjangser for motalget. Sist hjemmekamp mot Tromsø så vi noe av det samme, hvor Tromsø hadde full kontroll.

Mot Hødd på mandag er jeg redd vi vil se et lignede kampbilde.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 apr 14, 00:50

Kontringer. Wink

Uansett - er det ikke deilig at vi begynner å få et (ørlite) luksusproblem på midtbanen da? Det er det lenge siden vi har hatt.

Jeg er mer positiv enn på lenge, og satser på direkte opprykk! Vi ser mye bedre ut enn i fjor allerede synes jeg. Klarer vi ikke minimum kvalik i år er det pinlig. Enkelt og greit. Vi er FFK!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 19 apr 14, 10:27
Endret: 20 apr 14, 09:29
Endret av: malurt
Virker som betsson har klokketru på oss i alle fall;)
 
Betsson.no:
13:00 Fredrikstad - Hødd 1.78 3.45 4.20
 
Lag                  Seier     Uavgjort     Tap     +     -
Fredrikstad     5             2                  0       24     6
Hødd               1             2                   4      12     7

 
Håper vi får berg tilbake, og tar julius ut, kanskje slippe han til etter 60-70 minutter. Trur han har godt av litt tenketid på benken.
 
llers bør vel lage være mye av det samme som sist. Har vi samme insattsen som sist (bortsett fra de 10 siste minuttene), Så bør vi vel kunne klare å ta med oss 3 poeng.
 
Noen som har sett noen av de 2 første kampene til hødd? utifra det lille jeg har sett er att dem er langt i fra redde for å gå inn i duellene i alle fall.
 

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 apr 14, 11:39

Fint vær for seier i dag! Satser på 3-0 til guttane!

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 apr 14, 11:50

Opprinnelig postet av thorsen

Fint vær for seier i dag! Satser på 3-0 til guttane!

Håper vi kan vente til i morra, for i dag har jeg andre planer enn å dra på stadion... Wink


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 apr 14, 11:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper vi kan vente til i morra, for i dag har jeg andre planer enn å dra på stadion... Wink

Typisk! "Mandagskamper" ass. Vi tar den i morra istedet ja Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 apr 14, 12:27
Endret: 20 apr 14, 13:51
Endret av: Rey

Nå skremte du meg thorsen. Et lite øyeblikk trodde jeg at jeg hadde glemt kampen.

Antall tilskuere tror jeg blir litt skuffende. Elendig kamptidspunkt. Så tidlig som kampen blir spilt og med det været som er har ikke folk kommet seg hjem fra fjell og hytter enda. Kommer vi over 4000 tror jeg vi skal være fornøyd.

 

Tar også med et lite musikalsk høydepunkt fra 2005(?) for å komme i kampstemning

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 20 apr 14, 17:17
Endret: 20 apr 14, 17:29
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Rey

Nå skremte du meg thorsen. Et lite øyeblikk trodde jeg at jeg hadde glemt kampen.

Antall tilskuere tror jeg blir litt skuffende. Elendig kamptidspunkt. Så tidlig som kampen blir spilt og med det været som er har ikke folk kommet seg hjem fra fjell og hytter enda. Kommer vi over 4000 tror jeg vi skal være fornøyd.

 

Ja.og når ikke systemet for billetsalg fungerer,så kan man nok trekke ifra enda noen..Jeg kom med toget fra Oslo idag,prøvde å kjøpe bil på Narvesen,etter 20 bortkasta min,måtte selger beklage,og turen gikk videre til 7 /-eleven.hvor selger igjen måtte gi opp,etter 15 min,det utrolige er at det samme skjedde for 2 uker siden! Noe butikksjef bekreftet for meg,og anslo at det var et 100 talls de hadde måttet sende avgårde uten bill forige gang.Noe galt med FFK systemer,og de hadde varslet klubben. Jeg var blandt de som dro på stadion alikevel sist,med lang kø og 20 min for sent inn,Mange i køen gikk hjem.  vet ikke om jeg gidder imrg.jeg heller. Bra at klubben har så god økonomi at noen 10 tusner i tapte inntekter ikke betyr noe! Eller vent,var det ikke sånn det varLaughing

 

 

MOD: Endret sitat bare :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 apr 14, 17:31

Hva med å bestille på nett selv? Virker ikke det heller? Er jo rart at det ikke skal virker. Er jo Billettservice sine systemer, ikke FFKs

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 20 apr 14, 18:40

Opprinnelig postet av Rey

Hva med å bestille på nett selv? Virker ikke det heller? Er jo rart at det ikke skal virker. Er jo Billettservice sine systemer, ikke FFKs

Kom til Fredrikstad uten bank brikke.regnet med at det skulle være en small sak.Dagstur sist,en overnatting nå,uansett,de fleste frusterte som sto i kø på stadion sist,var godt i 70 åra,og neppe ivrige nettbrukere alle?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 apr 14, 21:18

trist att dem ikke får til detta. men hørt rykter om att det ikke bare er for ffk, men også andre klubber som sliter med dette. Så er nok bilettservice.

Trur vi har muligheter til å få en del på kamp selv om det er tidlig, er en del barne fam som jeg kjenner som drar nettopp pga dem kan få meg seg ungene før senge tid.

Blir uansett en bra og spennende kamp!

 

Sees!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 apr 14, 10:20
Endret: 21 apr 14, 10:30
Endret av: Plankekæll

Hødds gode venstreback Victor Grodås spiller ikke i dag.

Gode nyheter for FFK!

Grodås uaktuell, Falck (keeper) kan debutere. 

I samme artikkel står det også at Erik Sandal er langtidsskadd.

Etter min mening er playmaker Erik Sandal Hødds soleklart beste spiller, noe han også viste i kampen mot FFK i fjorårets serieåpning. Da var han banens beste spiller. Han lekte seg i en offensiv, fri midtbanerolle.

Grodås holder også høy 1.divisjonsklasse. En av divisjonens beste venstrebacker.


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 21 apr 14, 12:41
Endret: 21 apr 14, 12:42
Endret av: FFKsupporter

FFK stiller dette laget:

Jon Masalin,
Simen Rafn, Lars Grorud, Vidar Martinsen, Haitam Aleesami,
Bjørnar Holmvik, Christian Berg, Håvard Åsheim,
Steffen Nystrøm, Robert Stene, Dag Alexander Olsen

Berg inn for Julius og Vidar inn for Dure siden kampen mot Sandefjord.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24