Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandefjord-FFK 2 serirunde 14 april kl:19.00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 apr 14, 20:15

Kanskje på tide å benke Julius? Makan til tam spiller han er!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 apr 14, 20:18

Da vi spilte mot Brann tidligere var Grorud et av de eangrepsvåpene jeg var mest redd for. Hvor mye har han egentlig scora for oss?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 apr 14, 20:18

Opprinnelig postet av kjell-H

Kanskje på tide å benke Julius? Makan til tam spiller han er!

Det er bare det at han plutselig åpner forsvaret sånn som der.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 14, 20:31
Endret: 14 apr 14, 20:31
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av matsinho

Da vi spilte mot Brann tidligere var Grorud et av de eangrepsvåpene jeg var mest redd for. Hvor mye har han egentlig scora for oss?

3 mål og 1 målgivende på 41 kamper.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 14 apr 14, 20:34

Terpe dødballer frem til neste serierunde kanskje!? Makan til mye dårlige server i dag!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 14 apr 14, 20:35

Bra ffk gutta begynner å taigjen litt i taklingene. Håper en eller annen kan trøkke til risholt skikkelig også. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 apr 14, 20:46

driter i ossen vi vinner,,, bare vi vinner...

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 apr 14, 20:47

Kjenner jeg er litt stolt av gutta i dag. Denne kampen hadde vi aldri vunnet i fjor. Dagens mannskap var med på krigen og det var helt avgjørende.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 14, 20:48

Årets første seier er et faktum. Ingen høydare, men selv drittmål er mål, og 3p kommer godt med. Sterkt i Sandefjord, som ser tafatte ut.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 apr 14, 20:53

Makan til dårlig nivå på en fotball kamp. Ble sliten i hode av å se ping pong fotball. Hehe. Men utrolig bra med 3 poeng idag!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 apr 14, 20:56

Veldig bra å slå tilbake etter tapet mot Tromsø allerede nå. Med nok et tap ville det nok murret litt allerede.

Det er vel første seier mot Sandefjord på svært lenge også? Vi har vel møtt dem en håndfull ganger de siste ti årene, men aldri fått med tre poeng derfra.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 apr 14, 21:24

Deilig å ta en borteseier så tidlig i sesongen. Har en taktikk jeg vil gi til Wibe Lund. Få Dag Alexander Olsen inn i 16 meteren så ofte som mulig. satse på mye straffer. hehe.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 apr 14, 21:26

Glimrende å vinne denne kampen, ikke noe storkamp, men å vinne i Sandefjord en en stor prestasjon. Forsvaret var godt og vi spilte Sandefjort dårlige.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 apr 14, 21:45

Opprinnelig postet av scheien

Deilig å ta en borteseier så tidlig i sesongen. Har en taktikk jeg vil gi til Wibe Lund. Få Dag Alexander Olsen inn i 16 meteren så ofte som mulig. satse på mye straffer. hehe.

Tja. Det er vel ikke så mange dommere som vil blåse like mange frispark som dagens fløyteblåser - han her var ivrig.

Så til kampen. Det jeg vil rose samtlige FFK-spillere for, er hvordan så mange Sandefjord-pasninger ble brutt. Aggressiviteten var til stede i store deler av kampen, med det resultatet at Sandefjord framsto virkelig dårlige. Det jeg savnet, var mer ro med ballen når vi hadde den selv. Men vi skal vel ikke forvente å få både i pose og sekk i norsk 1. divisjon Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kultras

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14
Innlegg: 11

Lagt til: 14 apr 14, 22:46

Godt med seier! Gutta jobber og sliter på en vanskelig bane. Har en følelse av at vi maksimalt hadde tatt 1 poeng i en sånn kamp i fjor. 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 apr 14, 23:25

Jeg savna et tidligere innhopp av Standerholen.....

 


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 15 apr 14, 10:15

Opprinnelig postet av Tøfflus

Så til kampen. Det jeg vil rose samtlige FFK-spillere for, er hvordan så mange Sandefjord-pasninger ble brutt. Aggressiviteten var til stede i store deler av kampen, med det resultatet at Sandefjord framsto virkelig dårlige. Det jeg savnet, var mer ro med ballen når vi hadde den selv. Men vi skal vel ikke forvente å få både i pose og sekk i norsk 1. divisjon Cool

 

Helt enig i din oppsummering, høy aggressivitet hele linjen over og super innsats, men de må løfte pasningsspillet/heve roen og spille litt smartere. Feilpasningene florerte (dårlig gress må ta litt skyld), men man liker litt for godt (FFK måten gjennom flere år) å trekke seg inn i småmøljer istedet for å løse opp! Grorud banens beste Smile, Julius OFF.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 apr 14, 12:45

Opprinnelig postet av Gofoten

Terpe dødballer frem til neste serierunde kanskje!? Makan til mye dårlige server i dag!

Skjønner ikke hvorfor ikke Holmvik tok mer enn en corner i går. Når de hentet han så sa de at han hadde en fryktet venstrefot, så hvorfor ikke bruke den så dårlig som dødballservene var i går?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 15 apr 14, 21:05

seriøst, han Cheikhou  Dieng (nr 18 på sandefjord), han må vel bli en av de hotteste spillerene i adecco 2014 hvis han fortsetter som han har gjort så langt. Hadde jo lekestue med stort sett det som var når han spillte mot oss. Utrolig morro å se han med ball ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24