Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2014-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 aug 14, 22:35

Mjæ. Alle de norske lagene har vel på sett og vis fortjent å ryke ut - de har vært dårligere enn motstanderne, eller i det minste ikke vært tilstrekkelig mye bedre til å sørge for at marginer ble uvesentlig.

Jeg er nå forbi det punktet hvor jeg ikke lenger kjenner skadefryd på RBKs bekostning når de driter seg ut. Det har blitt for mange sesonger hvor norske lag har gjort det dårlig i Europa til det.

Vær forberedt på en høst hvor det ropes om 12 lag i Tippeligaen - selv om hele oppturen og starten på nedturen kom mens vi hadde 14 lag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 aug 14, 08:16

Opprinnelig postet av Tøfflus

Mjæ. Alle de norske lagene har vel på sett og vis fortjent å ryke ut - de har vært dårligere enn motstanderne, eller i det minste ikke vært tilstrekkelig mye bedre til å sørge for at marginer ble uvesentlig.

 

Jeg mener da Molde hadde en god porsjon uflaks.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 aug 14, 10:54
Endret: 08 aug 14, 10:56
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

Mjæ. Alle de norske lagene har vel på sett og vis fortjent å ryke ut - de har vært dårligere enn motstanderne, eller i det minste ikke vært tilstrekkelig mye bedre til å sørge for at marginer ble uvesentlig.

Jeg er nå forbi det punktet hvor jeg ikke lenger kjenner skadefryd på RBKs bekostning når de driter seg ut. Det har blitt for mange sesonger hvor norske lag har gjort det dårlig i Europa til det.

Vær forberedt på en høst hvor det ropes om 12 lag i Tippeligaen - selv om hele oppturen og starten på nedturen kom mens vi hadde 14 lag.

12, 14 eller 16 lag har ingenting å si hvis vi skal begynne med signeringer som dette igjen. I tillegg har Sandnes Ulf signert Hannes Sigurdsson. Helt høl i huet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 14, 13:54

Sarpsborg 08 låner keeper av Vålerenga

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 aug 14, 18:21

Opprinnelig postet av Rey

12, 14 eller 16 lag har ingenting å si hvis vi skal begynne med signeringer som dette igjen. I tillegg har Sandnes Ulf signert Hannes Sigurdsson. Helt høl i huet

Å hælle måne.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 aug 14, 22:48
Endret: 09 aug 14, 22:54
Endret av: Tøfflus

Vålerengas toppscorer Kjartansson var i en liten "disputt" med Snullåttes Steffen "stupedama" Ernemann i dag og fikk et kontroversielt rødt kort. Rett nok var det noe gemeng mellom dem, men måten dansken falt på var nesten like komisk som den han hadde mot RBK i fjor. Minnet nesten om Knut Anders Fostervolds berømte episode mot Stabæk. Fløy avgårde omtrent som filmskurkene som fyker gjennom lufta etter å ha blitt skutt med en liten pistol.

Døm selv.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 aug 14, 16:34

Opprinnelig postet av Tøfflus

Døm selv.

Det er en så merkelig og dum handling av Kjartansson at det fortjener rødt kort. Kneer til Ernemann i baksiden av låret og dytter i samme bevegelse lenge etter at ballen er langt unna situasjonen. Ren, skjær idiothandling som fortjener det den fikk. Det er ingen kamp om ball, kun angrep på mann.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 aug 14, 16:50

Er forsåvidt enig i at det er tåpelig av Kjartansson, selv om jeg synes det røde er strengt. Like fullt synes jeg fallet til dansken er komisk.

En helt annen TL-ting: Hva er det de spiser i Skien for tiden? Odd holder et fast grep om andreplassen, og i går slo de regjerende seriemester Strømsgodset.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 aug 14, 19:58
Endret: 10 aug 14, 20:25
Endret av: Tøfflus

Tommy Høiland: -Har ikke filmet siden jeg var 16

Ikke sant ...Han opererer antagelig med en definisjon av filming hvor den minste kontakt frikjenner ham, for jeg mener da å huske en god del teater fra den kanten. Særlig i hans nest siste sesong i Sulf.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 11 aug 14, 14:22

God dag godtfolk.

Først får jeg si at dere virkelig er i vinden om dagen, håper det holder seg og poengene strømmer på så vi kan møtes til året igjen.

Jeg leser jo litt på forumet dere og ser dere gir en del spillere det glatte lag pga filming ol.

Har dere glemt deres egen Tarik, dere har vel også hatt deres dose med slikt mener jeg å huske.

God kamp i dag..

---------------------------

Ford eller Fiat?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 14, 22:45

Markus pederesen til brann

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 aug 14, 00:47

Opprinnelig postet av Tøfflus

Er forsåvidt enig i at det er tåpelig av Kjartansson, selv om jeg synes det røde er strengt. Like fullt synes jeg fallet til dansken er komisk.

En helt annen TL-ting: Hva er det de spiser i Skien for tiden? Odd holder et fast grep om andreplassen, og i går slo de regjerende seriemester Strømsgodset.


Hehe. Opptakten til fallet er nesten enda bedre.. Dansken presser bakenden sin opp mot Kjartansson som en våryr bikkje i løpetida. Kjartansson kan selvfølgelig ikke motstå fristelsen, og forsyner seg grovt. 


De går på lavkarbo. Wink Det virker som Odd i løpet av flere år hatt sunn klubbdrift med fokus på spillerutvikling. Ser ut som det er deres tur i år. De imponerer stort.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 aug 14, 20:46

I det LSK slår VIF 2-1 er to tredjedeler av årets sesong ferdig. Tre steder på tabellen har det åpnet seg luker på seks poeng, og to av disse lukene er i tabellens ender. Molde har seks poeng ned til Odd, og Sulf har seks poeng opp til Brann. Den tredje luka er mellom Viking og Sarp, midt på tabellen.

Odd, med sin seier over Stabæk, ser ut til å feste grepet om andreplassen - mens Rosenborg har tapt og tapt etter at Bruttern tok over. Nedrykkskampen er vidåpen - fra Sogndal på kvalik opp til Sarp midt på tabellen skiller fem usle poeng. Hvis vi blir de heldige (eller dyktige) som får møte et TL-lag i kvaliken, hvem ønsker vi oss?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 aug 14, 21:28

Absolutt ikke Brann. Sogndal eller Aalesund er dem jeg tror vi har best sjanse mot. Sarp og Start hadde vært morro hvis vi slår dem. Startsupporterne har nok fortsatt ikke glemt at vi hindra dem i å ta gull og i å nå cupfinalen tilbake i 2006. Vi ble et hatlag for dem etter det. Slikt er jo alltid morro :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 14, 20:42

Brann fikk 1 poeng mot VIF og det er meget sterkt av Brann... så hvem som rykker ned det er enda ikke avgjort.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 14, 19:02
Endret: 13 sep 14, 19:52
Endret av: keiko99

faen godset snubler mot brann.... Godset- Brann 1-4 Yell  ferdig spilt

på en annen side dette kommer til og koste brann,,, markus pedersen skal ha sine mill om dem redder kontrakten

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 14, 19:50

molde vant gull i tippeligaen. gratulerer.

kanskje dem tar cup også Laughing

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 okt 14, 20:17

Er bare å  gratulere. En imponerende sesong de er i ferd med å gjennomføre. Skullerud har på ingen måte skuslet bort kvaliteten han overtok fra Solskjær. De som vil utfordre dette laget neste år må heve seg mye.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 okt 14, 20:55

Brann - Smurf 08 1-2. Nå vil "det brenner på dass" være lite dekkende for det som skjer i Bergen. Dassen er fullstendig overtent. Brann gikk av banen til pipekonsert fra et langt fra fulltallig publikum. Hjemmekampen mot Sogndal blir så til de grader "vinn eller forsvinn" at jeg tror samtlige bergensere allerede gruer seg fryktelig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 okt 14, 21:53

Flammene har godt tak i dassen til Brann, og nå er de pokka nødt til å slå Sogndal. Jeg slites mellom skadefryd og medfølelse.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24