Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2014-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 14, 23:32

Opprinnelig postet av tynter

Ikke for å fyre opp noe,men jeg ser sarp 08 stillte med hele 2 nordmenn fra start i dag. 

Hovmod står for fall. Du finner nok ikke så mange sarpinger som råskryter av satsningen på lokale og norske talenter lenger. Smile

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 13 apr 14, 23:59

Litt lite å snakke om for tiden i Fjeksta?

Irriterer vi dere? Hvis noen av dere genier der nede har sett budsjettet vårt så forklarer vel kanskje det spiller kjøpene?

Hadde vi hatt det budsjettet dere hadde når dere var på øverste nivå i det herrens år? Så hadde vi sikkert handla kortreist.

Så lenge våre lokale spillere blir kjøpt av større klubber må vi pent handle second hand.

Lykke til mot SF i morgen gutter..

---------------------------

Ford eller Fiat?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 apr 14, 00:14

Er helt enig i alt du sier, Fossekæll.

Det må uansett være lov å påpeke at "annerledesklubben" nesten ikke bruker nordmenn fra start, selv om hele benken + Wiig og Nordvik er norske.

Det samme kan sies om Stabæk. Der startet vel hele tre nordmenn. De skulle også satse på egne talenter.

La oss bare være enige om at stort sett alle lag tenker likt når det gjelder å oppnå resultater. Man blåser i hvor spillerne er fra sålenge de er av ok kvalitet til en ok pris.

Unntaket må nesten være Odd som bare har nordmenn på laget. De aller fleste er også fra Telemark. Imponerende! Der må jeg nesten gi sjefskølla Dag-Eilef Fagermo ros!


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 14 apr 14, 08:01

De siste kjøpene til pædde er vel ikke helt inne under budsjettet. Det kom som et resultat av handelen med Molde. Og der har vi egentlig starten på morroa slik vi kjenner i FFK. Forpliktelser utløpst av nåværende og framtidige salg av spillere. For hvert år som 08 er i tippeligaen blir også konsekvensen av et nedrykk større. Med en halvering av kampinntekter er plutselig ikke den økonomiske hverdagen like lys. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 apr 14, 09:04
Endret: 24 apr 14, 22:19
Endret av: keiko99

RBK bille i trøbbel

Bille blir i RBK. så for vi se da om han finner på noe

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 14, 11:51

VIF i kjempe trøbbel

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 14, 14:26

LSK og Stabæk i trøbbel

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jun 14, 16:41

Stabæk har Freddy Adu på prøvespill

Ganske sykt om han kommer til Tippeligaen egentig. Regnet som et av de aller aller største talentene i verden og har spilt i en del store klubber selv om han aldri har slått til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 14, 14:53

LSK i problemer forsatt

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 14, 15:21
Endret: 26 jun 14, 15:23
Endret av: keiko99

vet at Stefan Strandberg er inne i RBK varmen

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 jul 14, 17:58

Sarp selger Aaron Samuel til Kina for over 12 millioner kroner. Syns det virker veldig mye med tanke på hvordan fotballmarkedet skal være om dagen. Men kineserne er sikkert stinne av gryn

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 jul 14, 22:56

Opprinnelig postet av Rey

Sarp selger Aaron Samuel til Kina for over 12 millioner kroner. Syns det virker veldig mye med tanke på hvordan fotballmarkedet skal være om dagen. Men kineserne er sikkert stinne av gryn

sa 5 mill på TV 2 hvis jeg ikke hørte feil!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 jul 14, 08:08

Du hørte rett. Stort sprik på hva de forskjellige nyhetsleverandørene rapporterer med andre ord.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 jul 14, 11:12

Opprinnelig postet av Rey

Du hørte rett. Stort sprik på hva de forskjellige nyhetsleverandørene rapporterer med andre ord.

Og VIF skal ha 25%

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jul 14, 12:00

Opprinnelig postet av Rey

Du hørte rett. Stort sprik på hva de forskjellige nyhetsleverandørene rapporterer med andre ord.

Sarpsborg får 12 millioner for spilleren ifølge kilder tett på klubben. Må sies å ha vært en bra investering for Sarpsborg 08. Wink

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 jul 14, 09:04

Våre naboer må på trenerjakt. Brian Deane forlenger ikke (evt. får ikke forlenget) kontrakten, og dermed forsvinner han etter denne sesongen. Link: http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article7468590.ece

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 jul 14, 10:38

Deane som har gjort en kjempejobb, han skal ikke bli enkel å erstatte. Hadde vært flott om han tok over hos oss isteden.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 14, 13:38

Per Joar Hansen ferdig i RÆVBK  HAHA

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 aug 14, 21:49

Ingen norske lag igjen i Europa ... norsk fotball er tilbake der vi var i 1990. Og ikke er det spesielt kvass motstand det er snakk om heller. Molde røk mot jumbolaget i ukrainsk serie, og Rosenborg mot en tyrkisk middelhavsfarer. I forrige runde røk Tromsø ut mot et lag fra Færøyene 

Sørgelig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 aug 14, 22:09

Jeg synes det er tråkig at det ble slik (bortsett fra Rosenborg som fikk det de fortjente).



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24