Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 feb 14, 22:58
Endret: 18 feb 14, 22:58
Endret av: Plankekæll

Geir Bakken sier jo det selv.

Hvis FFK skal hente spillere må andre spillere ut.

Dag Alexander Olsen i form og skadefri er mer enn god nok for FFK i Adeccoligaen, både som spiss og ving. Men igjen - problemet er bare det at hvis vi skal signere han må andre spillere ut. 

Om vi skal ta sjansen på å signere en spiller som mer eller mindre har vært skadet de siste 3-4 sesongene, og som i tillegg ikke har mye erfaring med seniorfotball (uansett talent), er jeg skeptisk til. Men hva vet vel jeg? Plutselig er han skadefri og kan gjøre en god figur. 

Han er en eksplosiv spiller med ekstrem fart, og ganske god teknikk. Her kreves det solid jobb av det fysiske apparatet i en klubb for å holde denne spilleren skadefri og i form. 

Hadde FFK klart det så hadde vi fått en fin forsterkning. Mye mulig han spiller en god kamp mot Odd også. 

Det beste hadde jo om onkel T hadde blitt overbevist og sponset litt rundt en eventuell overgang, ellers er vi vel sjanseløse?

Eller er det noe jeg ikke skjønner her?

Jeg, negativ? Ja, noen ganger er det bedre å kanskje la det ligge. Men men, det klør for mye i fingrene. Setter det på kontoen for generell frustrasjon over den posisjonen klubben har satt seg selv i de siste sesongene.

De pengene vi har bør kanskje brukes på å utvikle de unge spillerne vi allerede har i klubben? Smile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 feb 14, 23:07

Noen som vet åssen Haitam Aleesami har gjort det på "prøvespill" hos Godset?

Er det snakk om noen overgang der? Og evt overgangssum?

Jeg mener han hadde blitt en god spiller for Godset. Håper ikke han forsvinner.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 feb 14, 09:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Det beste hadde jo om onkel T hadde blitt overbevist og sponset litt rundt en eventuell overgang, ellers er vi vel sjanseløse?

Eller er det noe jeg ikke skjønner her?

 

Hvis det er slik at spilleren er uten kontrakt så er det vel ikke aktuelt med at noen skal sponse overgang?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 feb 14, 09:29

Klønete formulert av meg. 

Mente egentlig sponsing av lønn. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 feb 14, 09:54

Hvis jeg skal prøve meg som spåmann er det Stene som ønsker seg bort. Dermed "går det opp" når det sies at noen må ut for at andre skal komme inn og vi ser hvorfor det er spisser som er på prøvespill.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 20 feb 14, 10:08

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis spillerne har blitt hentet for en rimelig penge og solgt videre for gode penger - og i mellomtiden har prestert godt i FFK - så har de vel vært suksesser uavhengig av hvordan det ellers har stått til med klubbøkonomien.

Matvarer er en veldig dårlig analogi da prisen på fotballspillere endrer seg mye. Handler man hummer til 500,- og selger den videre for 2000,- har man gjort suksess.

Nå sier jeg ikke at det over gjelder alle de aktuelle spillerne, men det er ikke på spillerkjøp FFK har rotet til sin økonomi.

Spillerkjøp/logistikk blir jo ikke en a la carte meny hvor man plukker opp godbitene i ettertid og fremstiller det som suksess.. For hver adiya som gikk til milan så var det en alex valencia som dro sine millioner over en lengre tid.. Spillerlogistikk og lønninger er den største enkeltposten i en fotballøkonomi, og når man gikk dundrende underskudd og var teknisk konkurs avhjulpet av hyggelige kreditorer, så hjelper det lite at man har funnet noen fine korn..


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 feb 14, 00:28

Noen som har fått med seg om hva Strømsgodtse har fått for et intrykk av Alsami?


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 24 feb 14, 19:51

Er det noen som hvat hva som skjer med Landgren?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 feb 14, 19:59

Opprinnelig postet av Balto

Er det noen som hvat hva som skjer med Landgren?

Andreas Landgren har skrevet under for gamleklubben Helsingborg.

(22. januar 2014)


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 27 feb 14, 22:20

Nok en prøvespiller med til La Manga.

Se på Ameobi 

 

Likær'e....

 

 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 feb 14, 22:41

Obligatorisk skrytevideo. Vet at alle kan se gode ut med skrytevideo, men denne linken inneholder hans berøringer fra èn kamp. Virker som en spisstype vi sårt trenger! Håper vi har midler til dette. Så kan vi bare drømme om at han er 1/5 av hans bror!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 feb 14, 22:44

Er vell en sånn type spiss vi har savnet i fredrikstad noen år nå.  Spennende nyhet hvertfall Smile 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 feb 14, 22:54

Opprinnelig postet av kjell-H

Er vell en sånn type spiss vi har savnet i fredrikstad noen år nå.  Spennende nyhet hvertfall Smile 

Enig. Vi har så mange raske, men små kanter nå. Trenger en sterk tankspiss. Stene har ikke fungert som det.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 27 feb 14, 23:25

Minnet meg litt om Jabbie, duelsterk men ikke fullt så teknisk. Men klart en spennende spiller.

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 27 feb 14, 23:28

hvordan er nivået i finnland sammenlignet med norge egentlig?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 feb 14, 23:45

Opprinnelig postet av malurt

hvordan er nivået i finnland sammenlignet med norge egentlig?

Et godt eksempel på det er Vuorinen som herja i Finland og leverte en god kamp for oss mot Start. Men jeg tviler på at det er så mye bedre kvalitet Adeccoligaen ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 feb 14, 23:35

ser ut som han vet hvor målet står

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 mar 14, 10:01

Jo men finnes det penger til å signere han?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 14, 10:47

Klar for FFK: Gagandeep Singh Lally

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 01 mar 14, 11:59

Det spillerene som har kommet fra enga, har blitt til GULL i Fredrikstad :D



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24