Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Ullensaker/Kisa - FFK, Søndag 27. oktober kl. 13:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 13, 13:45

Håvard Åsheim har vist frem noen fine detaljer. Gode pasninger, bra ballbehandling og brukbart tempo. Absolutt gledelig, og det er nok en spiller som FFK må satse på fremover.

Vi har tross alt fått frem Åsheim, Westgaard, Lønn Jenssen, Standerholen, Strømsborg og Rafn som vi ser holder Adecconivå. Synd hvis Strømsborg forsvinner. Kast heller Grorud ut av stadionportene.

Kjempebra!

Håper også Håvar Jenssen og Ludvig Begby tar nivået etterhvert.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 okt 13, 13:48

Opprinnelig postet av Stoni


Dette er ille, men vi mangler 5 spillere i start 11'eren Standerholen, Solberg, Dure, Shaswari og Jabbie. Dermed kan vi vel ikke vente noe annet.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 okt 13, 13:50

Dersom de andre kampene holder seg slik er vi fortsatt med om 6plassen med seier i dag.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 okt 13, 13:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Håper også Håvar Jenssen og Ludvig Begby tar nivået etterhvert.

 

Utvilsomt positivt med unggutta. Begby er 16år og er allerede med på fart og teknikk til tross for å ikke være den største. Jeg har stor tro på han! Jenssen har jeg foreløpig sett for lite av.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 okt 13, 13:55

Kisa har så vidt jeg har telt 3 målsjangser, scoret på to av de og 1 i stolpen, FFK 0 !! Vi får satse på unggutta pluss Julius neste år !!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 okt 13, 13:58

Opprinnelig postet av hasse33

Kisa har så vidt jeg har telt 3 målsjangser, scoret på to av de og 1 i stolpen, FFK 0 !! Vi får satse på unggutta pluss Julius neste år !!

+ Landgren. En STOR tabbe å leie ham ut i år....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 okt 13, 14:00

Opprinnelig postet av matsinho

Dersom de andre kampene holder seg slik er vi fortsatt med om 6plassen med seier i dag.

Hvis de andre kampene står seg, så må vi ikke bare vinne, men vi må vinne med mange mål for å utgjenvene målforskjellen mot Sandefjord....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 13, 14:04

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av hasse33

Kisa har så vidt jeg har telt 3 målsjangser, scoret på to av de og 1 i stolpen, FFK 0 !! Vi får satse på unggutta pluss Julius neste år !!

+ Landgren. En STOR tabbe å leie ham ut i år....

Vi hadde ikke noe valg. Det var økonomien det sto på. Måtte gjøre det for å havne i riktig sone.

Da kan vi si at det var en STOR tabbe å la Tarik, Etzaz, Ole Jørgen, Celso og Raio gå også. 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 okt 13, 14:08
Endret: 27 okt 13, 14:09
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av matsinho

Dersom de andre kampene holder seg slik er vi fortsatt med om 6plassen med seier i dag.

Hvis de andre kampene står seg, så må vi ikke bare vinne, men vi må vinne med mange mål for å utgjenvene målforskjellen mot Sandefjord....

Det er vel feil? Så vidt jeg kan se har vi målforskjellen på vår side.

Sånn resultatene står seg til pause har Bryne +7, Sandefjord +3.

Vi har akkurat nå +3. Med seier i dag (som er nødvendig, men svært usannsynlig) vil vi ha minst +6.

Skal vi forbi Bryne og Sandefjord må de tape i neste runde, og dermed forverre sin målforskjell ytterligere. Vi må vinne, og er i så fall forbi på målforskjell.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 13, 14:08

Ramberg har forresten gått ut, og Strømsborg inn.

Nå ser laget slik ut:

Björnsson

Martinsen                  Grorud           Strømsborg             Aleesami

Åsheim             Adaramola                 Rafn

Westgaard                        Stene                               Gueye


Dette lukter ikke akkurat fugl.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 okt 13, 14:10
Endret: 27 okt 13, 14:11
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av matsinho

Dersom de andre kampene holder seg slik er vi fortsatt med om 6plassen med seier i dag.

Hvis de andre kampene står seg, så må vi ikke bare vinne, men vi må vinne med mange mål for å utgjenvene målforskjellen mot Sandefjord....

 

Målforskjellen har vi på vår side, som Knuty poengterer over meg her. Problemet er at både Sandefjord og Mjøndalen må tape neste kampen. Ja også var det det at vi må vinne denne kampen da...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 okt 13, 14:17

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av hasse33

Kisa har så vidt jeg har telt 3 målsjangser, scoret på to av de og 1 i stolpen, FFK 0 !! Vi får satse på unggutta pluss Julius neste år !!

+ Landgren. En STOR tabbe å leie ham ut i år....

Vi hadde ikke noe valg. Det var økonomien det sto på. Måtte gjøre det for å havne i riktig sone.

Da kan vi si at det var en STOR tabbe å la Tarik, Etzaz, Ole Jørgen, Celso og Raio gå også. 

De kunne i det minste ha solgt ham, ikke leid ut....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 13, 14:20

Joda, men det er ikke sikkert det kom inn noen bud på ham. Vi slipper ihvertfall å betale han lønn i utlånsperioden, og ettersom jeg har hørt er den langt fra lav...


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 okt 13, 14:35


Er ikke bare oss årets sesong har vært en nedtur for. Sandefjord var vel større opprykkskandidat enn oss. Nå ligger heller ikke de an til å klare kvalikk..Smile


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 okt 13, 14:38

Hva er sjansen for at vi kan beholde Bjørnsson også neste sesong? har mer sansen for ham enn Masalin som keepertype.

Han tar mye mer kommandoen bak der, gir instruksjoner og er tøff i feltet. Liker den type keepere som er tydelige.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 okt 13, 14:45

Opprinnelig postet av aavdst

Hva er sjansen for at vi kan beholde Bjørnsson også neste sesong? har mer sansen for ham enn Masalin som keepertype.

Han tar mye mer kommandoen bak der, gir instruksjoner og er tøff i feltet. Liker den type keepere som er tydelige.

 

Er helt enig, han virker som om han er en mye bedre keeper enn masalin. Er ikke hans feil at resten av laget ikke klarer å score...


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 okt 13, 14:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

. Synd hvis Strømsborg forsvinner. Kast heller Grorud ut av stadionportene.

Ja hvis man kan velge mellom dem to.så kunne jeg ikke vært mer enig.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 okt 13, 14:54
Endret: 27 okt 13, 14:55
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av aavdst

Hva er sjansen for at vi kan beholde Bjørnsson også neste sesong? har mer sansen for ham enn Masalin som keepertype.

Han tar mye mer kommandoen bak der, gir instruksjoner og er tøff i feltet. Liker den type keepere som er tydelige.

 

Er helt enig, han virker som om han er en mye bedre keeper enn masalin. Er ikke hans feil at resten av laget ikke klarer å score...

Klarer å score ?? Klarer å skape en mulighet for å score er vel en mer riktig betegnelse !!!!

Må også si at jeg synes Strømsborg gjorde en bra omgang.....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 okt 13, 14:56

Da er sesongen over for vår del. Dagens resultater gikk delvis vår vei, men det hjelper jo ingenting når vi ikke klarer å score selv. Det kunne man vel nesten se ut fra lagoppstillingen før kamp uansett, så ingen stor overraskelse. Veldig tynt framover.

Men like greit at ungguttene får en sesong til i Adecco for å lære seg nivået.

Haraldur Björnsson har forresten kontrakt med Sarp ut neste sesong, så da må han eventuelt kjøpes fri.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 okt 13, 14:58

Opprinnelig postet av hasse33

Må også si at jeg synes Strømsborg gjorde en bra omgang.....

Er enig i det. Syns det er merkelig at han ikke har fått spille mer. Grorud og Martinsen sammen sentralt har ikke vært noen suksessoppskrift. Martinsen burde derfor vært på back fra start og Rafn høyere oppe i banen for mer offensiv kraft.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24