Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Mjøndalen, lørdag 15. juni 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 jun 13, 22:18
Endret: 24 jun 13, 19:02
Endret av: Rey

FFK-logovs  Mjøndalenlogo

 

En litt småheldig seier mot Follo gjør at vi endelig har to strake seiere. Motstander i neste hjemmekamp er altså laget som ligner på min moderklubb Torsnes IL - om ikke annet så i drakter - nemlig Mjøndalen IF, tre ganger Norgesmestere. Detter er klubben som ga oss Mads Hansen - og fikk ham tilbake.

Mjøndalen lå foran oss i starten av sesongen, men har ikke hatt noen god periode i det siste. Etter at de slo Elverum 16. mai har de tatt den nette sum av null poeng, og de har 0-7 i målforskjell på de tre kampene som har gått. Imidlertid fikk de en opptur i cupen, da de slo Brann 2-1 i Bergen.

Sist vi hilste på denne gjengen var i 1. divisjon for tre år siden. Hjemme delte vi poengene i en kronglete 3-3-kamp, mens på Nedre Eiker stadion stakk de rødhvite av med alle tre poengene etter 2-5.

I riktig gamle dager, før krigen, vant FFK over Mjøndalen i to cupfinaler på tre sesonger, i 1936 og 1938.

Kan vi håpe at optimisme kommer snikende etter to strake seire, og at dette kombinert med lørdagskamp kan dra tilskuertallet litt opp? Det avhenger vel noe av om det kommer flere nyheter rundt økonomi/personal/såpeopera eller ikke.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jun 13, 22:31

Tror dessverre det skal litt mer til enn en seier mot Follo for å få optimismen tilbake. Vi har strengt tatt ikke to seire på rad heller ettersom vi tapte mot divisjonskollega Stabæk i cupen. Å si noe annet syns jeg er å pynte litt mye på sannheten.

Forrige kamp mot Mjøndalen var en av de artigere bortekamper jeg har vært på de siste åra. Mye mål, et fantastisk mål av Ramberg og rødt kort til Gamboa som forlater banen til stående applaus fra Plankehaugen.

Til denne kampen har vi Anier og Jabbie tilbake, men ingen av disse bør vel gå inn i startoppstillingen? Solberg syns ihvertfall jeg bør få fornyet tillit på topp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 jun 13, 22:57

Opprinnelig postet av Rey

 Vi har strengt tatt ikke to seire på rad heller ettersom vi tapte mot divisjonskollega Stabæk i cupen. Å si noe annet syns jeg er å pynte litt mye på sannheten.

Jeg burde selvsagt presisert at jeg snakket om serien. Litt pynting er det jo, men ikke grusomt mye Wink Det ser jo ut som Fredrikstad-folk legger mer i serien enn cupen også, i hvert fall om vi skal se på oppmøtet på Nadderud sammenlignet med oppmøtet på Ski.

 

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jun 13, 04:20


Dommer: Martin Lundby, Bøverbru IL
Assistentdommer 1: Tom Kenneth Sandvold, Hauerseter
Assistentdommer 2: Frode Ølmheim, Syril IL
4. dommer: Thomas Lilleby, Berg IL
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Rune Nordby, Tveita IL

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jun 13, 19:29

Mulig å se denne matchen noe sted? rekker ikke hjem til denne matchen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 jun 13, 19:53

Opprinnelig postet av bateman

Mulig å se denne matchen noe sted? rekker ikke hjem til denne matchen.

Siden det er lørdagskamp så går den vel på TV (Cmore), og siden Tippeligaen har pause førstkommende helg er sikkert sportspuber rundt omkring villige til å vise den.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 jun 13, 09:48
Endret: 13 jun 13, 09:54
Endret av: Kai Roger

Dette blir en tøff kamp,der vi lett kan miste poeng. Et Mjøndalen lag som har tapt masse i serien,(siste 2 hjemmekamper med 3 mål),og er nok revansjesugne til denne kampen. De vil ligge lavt,og spille litt som imot Brann.....nøkkelen vår er å få tidlig mål,sånn at De Brune MÅ lengre fremover på banen. Mjøndalen er helt avhengig av Bjarne Kortgaard-Ingebrigtsen,og han er fortsatt skada.(her ligger vår mulighet til poeng/seier) Diomande,vil muligens bli klar etter langt skadeavbrekk.

Vi starter vel med samme laget som sist kamp....eller er Stene oppe i 3 gule nå,og har karantene? Er redd MIF blir for sterke for oss pr idag,og at det utrolige presset spillerne er under,ikke akkurat er positivt. Spillerne er nok profesjonelle,men de er mennesker de også som alle andre. (tenker på bråket i klubben)

ps: fikk akkurat bekrefta ifra Bjarne Kortgaard-Ingebrigtsem at han tviler på å spille kampen imot oss.......DET er veldig bra for oss. Wink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jun 13, 12:59

Opprinnelig postet av Kai Roger

Vi starter vel med samme laget som sist kamp....eller er Stene oppe i 3 gule nå,og har karantene?

Stene har to, så det er ikke noe problem :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 jun 13, 20:28

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av bateman

Mulig å se denne matchen noe sted? rekker ikke hjem til denne matchen.

Siden det er lørdagskamp så går den vel på TV (Cmore), og siden Tippeligaen har pause førstkommende helg er sikkert sportspuber rundt omkring villige til å vise den.

Se kampen hjemme til 169kr eller se kampen på pub og drikke 2 eller 3 ølær? Svaret gir seg sjøl!Laughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 13 jun 13, 20:38

Jeg drar nok på Shamrock og ser kampen etter jobb på lørdag. Burger og øl, digg. Bare å komme for de av dere som er i Oslo den dagen. www.shamrock.no

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 jun 13, 21:08

Opprinnelig postet av bateman

 

Se kampen hjemme til 169kr eller se kampen på pub og drikke 2 eller 3 ølær? Svaret gir seg sjøl!Laughing

Totalt enig! Men som et tilleggsnotis; jeg tror ikke CMORE tar betalt for Adecco-kamper. Jeg har sett et par-tre kamper der og har aldri betalt en krone. Vet ikke om det er tilfeldig eller ei, men ha det i bakhodet neste gang før kjøper en dagsbillett.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 13 jun 13, 21:17

Opprinnelig postet av Welhaven

Totalt enig! Men som et tilleggsnotis; jeg tror ikke CMORE tar betalt for Adecco-kamper. Jeg har sett et par-tre kamper der og har aldri betalt en krone. Vet ikke om det er tilfeldig eller ei, men ha det i bakhodet neste gang før kjøper en dagsbillett.

Det kommer vel an på om du abonnerer på TV-kanalen? Tror nettløsningen (csports.no) er gratis for de som har Cmore-abonnement. Er dog ikke sikker.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jun 13, 21:21

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det kommer vel an på om du abonnerer på TV-kanalen? Tror nettløsningen (csports.no) er gratis for de som har Cmore-abonnement. Er dog ikke sikker.

Det er det nok dessverre ikke.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 jun 13, 21:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det kommer vel an på om du abonnerer på TV-kanalen? Tror nettløsningen (csports.no) er gratis for de som har Cmore-abonnement. Er dog ikke sikker.

Jeg abonnerer ikke på Cmore, men har sett flere av FFK-kampene gratis på nett i år. Kvaliteten er selvsagt helt elendig som forventet.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 13 jun 13, 22:49

I og med at hvis man klikker på kampen FFK - Mjøndalen på Csports.no så står det "Kampen starter om...", så er det mulig at den er gratis. Jeg prøvde å klikke på kampen "Særp - Start" og da fikk jeg beskjed om å kjøpe tilgang.

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 13, 07:47

Cmore kjørte kampanje på Adeccokamper i runde 8 og 9, hvor alle matchene var gratis. Men ingenting er bedre om Adeccokamper er tilgjengelig ut sesongen til slikk og ingenting!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 jun 13, 08:33

Opprinnelig postet av bateman

Cmore kjørte kampanje på Adeccokamper i runde 8 og 9, hvor alle matchene var gratis. Men ingenting er bedre om Adeccokamper er tilgjengelig ut sesongen til slikk og ingenting!

 

Stemmer. Nå er det IKKE gratis lenger.......og cmore har heller ikke gjort noe med prisene sine.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 jun 13, 14:20
Endret: 14 jun 13, 14:26
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Kai Roger

Stemmer. Nå er det IKKE gratis lenger.......og cmore har heller ikke gjort noe med prisene sine.

Prøvde du å se kampen mot Follo og fikk det ikke til? Det er litt om og men, men hvis du registrerer en ny bruker, hopper over kjøpsprossesen (klikker på trinn 3 fullfør), så dukker det snart opp en bekreftelse på at du er medlem (uten abonnement). Da kan du se Adeccokamper gratis når du går på Web tv-adressa. Gikk fint for meg på mandag hvertfall.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 jun 13, 17:17
Endret: 14 jun 13, 17:20
Endret av: Kai Roger

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Kai Roger

Stemmer. Nå er det IKKE gratis lenger.......og cmore har heller ikke gjort noe med prisene sine.

Prøvde du å se kampen mot Follo og fikk det ikke til? Det er litt om og men, men hvis du registrerer en ny bruker, hopper over kjøpsprossesen (klikker på trinn 3 fullfør), så dukker det snart opp en bekreftelse på at du er medlem (uten abonnement). Da kan du se Adeccokamper gratis når du går på Web tv-adressa. Gikk fint for meg på mandag hvertfall.

 

takker og bukker. Skal def teste ut dette Wink

Jadda....det funka...takk igjenCool


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 jun 13, 14:48
Endret: 15 jun 13, 14:56
Endret av: Knuty


Er Adeccokampene fortsatt gratis? Ser jeg har en gammel bruker på Csports.no, uten betalt abbonnement. Når jeg logger inn og trykker på kampen får jeg opp en nedtelling til kampen starter.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24