Husk meg
Brukernavn
Passord

Ille Blad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 apr 13, 21:58

De som har bladet vil ha tilbakemelding. Ris/ros

Personlig har jeg ikke lest det, så har ingen formening.  


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 30 apr 13, 19:33


Hadde vært greit med litt tilbakemeldinger slik at man kan ha noe å gå utifra til blekke nr 2. Man kan fortsatt kjøpe blekka på 1903.

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 30 apr 13, 19:35


Den var ille bra. Mye artig stoff


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 apr 13, 20:10
Endret: 30 apr 13, 20:11
Endret av: Rey

Mye bra og litt mindre bra

Likte intervjuet med Martin Scott Andrews og forsåvidt også Runar Sandsengen. Bra med innlegg fra Lars, Jan og Gøran. Turreferat fra 2011 føles litt lite relevant. (Leste det ikke. Beklager Frode)

Det jeg derimot ikke var fullt så fornøyd med var nedrakking av Plankehaugen og oss vanlige supportere som liker å kle oss i rødt og hvitt når vi er på kamp.(Hovedsaklig artikkelen "Hva slags fan er du?"). Blekka blir ikke mer populær ved å rakke ned på store deler av kundegrunnlaget. Men akkurat den kritikken regner jeg med at dere forventet Smile.

(Debatten om tribune(u)kultur tror jeg vi dropper i denne tråden. Akkurat der har vi vært mange ganger før og det er ikke så veldig relevant for tråden. Det fører sjeldent noe godt med seg).

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 mai 13, 11:20

Opprinnelig postet av Rey

Det jeg derimot ikke var fullt så fornøyd med var nedrakking av Plankehaugen og oss vanlige supportere som liker å kle oss i rødt og hvitt når vi er på kamp.(Hovedsaklig artikkelen "Hva slags fan er du?"). Blekka blir ikke mer populær ved å rakke ned på store deler av kundegrunnlaget. Men akkurat den kritikken regner jeg med at dere forventet Smile.

(Debatten om tribune(u)kultur tror jeg vi dropper i denne tråden. Akkurat der har vi vært mange ganger før og det er ikke så veldig relevant for tråden. Det fører sjeldent noe godt med seg).

 

Så du forteller meningen din for så og konstatere at dette ikke skal debatteres? Innlegget i Ille Blad er jo i seg selv et debattinnlegg for å skape en diskusjon. Er det virkelig sånn at det er en direkte sammenheng ved det å være supporter og å kle seg i sponsorutstyr fra klubben? I Norge virker det å være oppfatningen, noe som skiller seg fra en del andre land. Jeg synes ikke artikkelen på noen som helst måte rakker ned på "vanlige supportere" (hvor kom forresten den merkelappen inn, hvem er i kategorien "vanlige supportere" egentlig?).


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 mai 13, 11:24
Endret: 02 mai 13, 11:33
Endret av: Rey

Da tror jeg du misforstod meg. Kan selvfølgelig debattere om artikkelen / debattinnlegget er bra og passer inn. Det er selve debatten juletrær / ultras som ikke er for denne tråden. Kan gjerne ta den diskusjonen igjen, men hva har det med tilbakemeldinger om Ille Blad å gjøre?

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 02 mai 13, 14:28

Fanzinet holder et høyt nivå med tanke på at dette er første utgivelse. Ser for meg at det blir bedre og bedre med tiden som går. Når det kommer til ultras/juletrær-diskusjonen så blir ting fortalt ut i fra eget perspektiv, et fanzine skal være subjektivt og provosere. Har man en annen mening i denne diskusjonen så tror jeg ikke det ville være noe problem å få meningen publisert i Ille Blad.

 

Fortsett det gode arbeidet, gutter!

---------------------------

Lord of the Wing


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 06 mai 13, 16:32

Opprinnelig postet av jinky
Når det kommer til ultras/juletrær-diskusjonen så blir ting fortalt ut i fra eget perspektiv, et fanzine skal være subjektivt og provosere. Har man en annen mening i denne diskusjonen så tror jeg ikke det ville være noe problem å få meningen publisert i Ille Blad.



Spot on jinky. I fanziner skal det være rom for litt takhøyde og personlige meninger fra skribentene som helt bevisst prøver å engasjere, provosere eller interessere leseren. Enkelte utsagn i artikkelen "Hva slags fan er du?" er tatt med kun i denne hensikt.

Det er ikke nødvendigvis slik at folkene bak Ille Blad enes om alle ytringene som er skrevet der. De aller fleste har f.eks. en favorittklubb utenlands, det har jeg aldri hatt, samtidig strekker jeg meg ikke lenger enn til et rødhvit skjerf på kamp. Pga. de to nevnte tingene har jeg fått høre veldig mye opp gjennom, derfor var det ingen sak for meg å lage en artikkel ut av det. Selvfølgelig vet jeg at det ikke er så svarthvitt som det er formulert der, men igjen det er skrevet for å engasjere eller provosere leseren.

Rey: Har du en annen mening så er du hjertelig velkommen til å skrive en artikkel om det som vi kan publisere i neste utgave.

At det er mye hån av Plankehaugen går jeg ikke med på. Her kunne det vært skrevet langt mer enn hva som er tilfellet. Muligens blir det lagt mye mer merke til det lille som er av selvironi rettet mot egen klubb eller fans når man vet det er Supras som står bak initiativet. Selvironi er en fin ting ;)


Forøvrig har salget av utgave nummer 1 gått langt bedre enn forventet, så vi kan garantere at det vil bli en utgave nummer 2. Sliter du med skrivekløe så er det bare til å ta kontakt, her skal det være rom for det meste. Vi har bare rundt 100 eksemplarer igjen som vi håper å få solgt en del av neste hjemmekamp torsdag mot Ull/Kisa. Forrige hjemmekamp konsentrerte vi oss om gangbrua og FB-tribunen. På torsdag tenkte vi å bevege oss mer mot langsidene. Prisen er fortsatt 20kroner og alle kronene vi får inn ved salg av første utgave vil gå til FFK.

 

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24