Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Vard Haugersund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 30 apr 13, 15:39

Dette skjønte jeg lite av. Sist vi var i Adecco var vel ikke Oslo Øst der?

Hvis det er slik at du mener vi har et for dårlig lag så er vel ikke det Bakkerus sin skyld?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 30 apr 13, 16:13

Nei. Huska kanskje feil , for jeg hadde en ulykke sammekveld,lørdag. Husker stadion var full av rød og hvite papirlapper. Så vi får gå tilbake til Eggen sin tid og opprykket.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 apr 13, 17:24

Opprykkskampen mot Oslo Øst er jo legendarisk. Siste serierunde i 1. divisjon, 2003. Regnvær, et vanvittig regnvær. Stappfull stadion - det var vel snakk om 9000 mennesker?

Oslo Øst går rett i ledelsen etter et par minutter kanskje - og får annulert et mål til kort tid etterpå. De dårlige minnene fra nederlaget på Melløs i runden før hang i bakhodet. Deretter fullstendig FFK-overkjøring i resten av første omgang - og opprykket var sikret.

Minner, for noen minner.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 apr 13, 19:11


Jeg husker bortekampen mot Oslo Øst hvor formannen i klubben takket for det store fremmøtet på kampen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 apr 13, 19:22

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Hvis laget ikke leverer opp til forventningene, så er det kanskje forventnigene det er noe galt med?

Er nokså enig i dette. Det tar tid å kjøre inn mange nye spillere, og det tar tid for en ny trener å få på plass en spillestil. Dessuten er kampen mot FFK fremdeles cupfinalen for mange av lagene i førstedivisjon, så utrolig det enn kan høres ut. For min egen del er jeg fornøyd så lenge jeg ser følgende:

  • Hver enkelt spiller jobber rævva av seg for å gjøre sitt beste.
  • Vi ser forbedring av spillet med jevne mellomrom, nå i starten helst fra kamp til kamp.
  • Vi vinner ofte nok til at vi henger med i toppen og er med i opprykksstriden - dersom de første to oppfylles skal det mye uflaks til for at ikke dette punktet også oppfylles.

Jeg er dog i ferd med å innse at en del (ikke nødvendigvis her på forumet, men rundt omkring) ikke er villige til å justere sine forventninger, men forventer det samme spillet av dagens mannskap som av det vi hadde i 2007/2008. Men det får bli deres priblem, dei vil alltid klaga og kyta.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 mai 13, 14:20
Endret: 02 mai 13, 14:21
Endret av: 1947modell

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg husker bortekampen mot Oslo Øst hvor formannen i klubben takket for det store fremmøtet på kampen.

Da skulle du ha vært på Bøler i en cupkamp. Det gikk 1300 pølser og dama bak det hele jubla. Det  var gitt beskjed om innrykket i god tid . Vi vant tilslutt , men fy f....for en kamp.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24