Husk meg
Brukernavn
Passord

2 nye spillere på plass

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 31 jan 13, 08:41
Endret: 31 jan 13, 08:43
Endret av: Brutus

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jan 13, 09:43

Såvidt jeg har forstått det var Solberg ønsket av S08, men takket nei for å bli i LSK. Så går han til FFK. Det er smått overaskende.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jan 13, 09:58

Slik jeg har forstått det var Shaswari Bærums beste spiller sist sesong og han var ønsker av Stabæk. Jeg linket for en tid tilbake en artikkel fra Budstikka hvor han ble kåret til en av adeccoens beste spillere av noen eksperter.

Ved Solberg var han god for Særp slik jeg forstår det og jeg er overasket over at han gikk til oss.

Alt i alt jeg er veldig fornøyd med signeringene


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 jan 13, 10:36


Tror disse to kan tilføre laget veldig mye,så er meget fornøyd med signeringene..
Velkommen skal dem være Smile

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jan 13, 10:36
Endret: 31 jan 13, 10:37
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Såvidt jeg har forstått det var Solberg ønsket av S08, men takket nei for å bli i LSK. Så går han til FFK. Det er smått overaskende.

Enig. Det er svært overraskende. Solberg ødelegger sikkert litt av statusen han hadde i S08 også. 

Rozhat har jeg håpet på lenge. Han kan bli en klassespiss i Adecco. Han har også ferdigheter som gjør at han kan prestere like bra også i TL. Nå må vi bare terpe forsvar, for offensivt er det virkelig god Adeccoklasse selvom vi mangler en hovmester på midten!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 jan 13, 10:43
Endret: 31 jan 13, 10:44
Endret av: hasse33

Dette står i SA: 

Nicolai Solberg var på utlån til Sarpsborg i fjor, men ble ikke vurdert god nok til at klubben vurderte å kjøpe ham fri fra Lillestrøm. Det er romerikingene som har hatt eierrettighetene på spilleren helt til FFK-avtalen var klar i går kveld.

Ble ikke vurdert god nok ?? Putta ikke han endel mål og var en av de bedre spillerne på 08 i fjor?? 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jan 13, 10:52

Dette var veldig rart, betyr dette at Lillestrøm ville ha penger for han som Særp ikke ville betale, men som vi ville betale?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jan 13, 11:13

Har forstått det som at S08 og LSK var enige, og at det var spillerens det sto på.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 31 jan 13, 11:36

Stemmer at 08 og LSK var enige om betingelsene for en overgang. Nico blåste vel muligheten selv da han gikk ut i sa og forlangte at Brian Deane skulle se alle kampene han hadde spilt på dvd, og deretter mer eller mindre garantere han fast plass i elleveren.

 

Jonsson sier til fb at FFK nå har handlet ferdig. Vil det si at dere ikke skal hente noen ny reservekeeper? Henter dere opp Jensen i stedet?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 jan 13, 11:44

[quote=Sarpingen]

Stemmer at 08 og LSK var enige om betingelsene for en overgang. Nico blåste vel muligheten selv da han gikk ut i sa og forlangte at Brian Deane skulle se alle kampene han hadde spilt på dvd, og deretter mer eller mindre garantere han fast plass i elleveren.

 

Jonsson sier til fb at FFK nå har handlet ferdig. Vil det si at dere ikke skal hente noen ny reservekeeper? Henter dere opp Jensen i stedet?

[/quote

Forventer at Solberg spiller regelmessig for oss i Adeccon. Tror du han ville spilt mye i TL? Han har en imponerende statistikk fra fjorårets sesong.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jan 13, 11:52

Det er nok noe vi ikke vet her og jeg tror Sarpingen er inne på noe. Altså han er god nok og 08 ønsket han, med andre ord motsatt av hva SA skrev. Dermed vil jeg begynne å tro at han fikk en dårlig start med Brian Deane, og at det er årsaken til at han havnet hos oss.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jan 13, 12:17

Vi må være fornøyd med de to siste signeringene. En back up på keeperplassen kan være nødvendig. Vet ikke helt hvordan Jocke tenker her. Sentral midtbane bør styrkes med en GOD spiller. Jeg ville gjerne hatt Simen tilbake.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jan 13, 12:23

Opprinnelig postet av Topscorer

Sentral midtbane bør styrkes med en GOD spiller. Jeg ville gjerne hatt Simen tilbake.

Her har vi Ramberg, Holm og Jabbie samt Landgren(pr i dag). Tror ikke vi kan kreve/forvente noe mer.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jan 13, 12:27

Ramberg, Holm og Jabbie samt Landgren er gode alternativer , men Holm er fortsatt skadd , Jabbie svingte veldig i fjor, og Hansi varierer. Langren kan selvfølgelig løftes opp på midtbanen men da  vil vi vel trenge en H.back.

En erfaren og smart midtbanespiller er ikke å forakte, men vi trenger hjelp for å få det til

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jan 13, 12:30

Veldig fornøyd med disse to inn. Her har Jocke gjordt en veldig bra jobb! HærligSmile Gi FFK tid så kommer de sterkere tilbake!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Sven

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 jan 13, 13:16

Dette var positivt!Smile Men enig i at vi trenger en hovmester.

---------------------------

Takk til Værste for sesongen 2012.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jan 13, 13:24

Rozhat Shaswari video ifra 2007:

http://www.youtube.com/watch?v=qvDkpHtLtsY

 

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 31 jan 13, 14:42

Jeg mener signeringen av Roshat Shaswari er et kupp for FFK. Så et par Bærum-kamper i fjor, og han utmerket seg som lagets beste i de kampene. Har en kompis som er Bærum-supporter, og han betegner han som en av og på spiller. På sit beste er han fantastisk, på sitt dårligste elendig... Men så lenge han scorer mål må vi vel være fornøyde?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jan 13, 15:56

Opprinnelig postet av kjell-H

Rozhat Shaswari video ifra 2007:

http://www.youtube.com/watch?v=qvDkpHtLtsY 

I dette klippet spiller han for og imot g16 lag, men en ser jo at han har spissferdigheter. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 jan 13, 16:14

Jeg tror at hvis Brenne skal til oss,så må klubben legge en plan om eksempel jobb/utdannelse etter fotballkarrieren er over.

Mulig klubben har forsøkt...og det er vel nærliggende å tro at Brenne havner i Danmark eller Sverige. Men jeg gir ikke opp før det er 0 % sjanse igjen,og jeg drømmer om at Høili hjelper klubben,og at Brenne kan komme inn å avslutte karrieren hos oss,på en 3-4 års kontrakt.

Det hadde vært en kanonsignering. Ellers er jeg oppriktig glad for de 2 signeringene som er kommet igår kveld.......spesielt han ifra Bærum har en litt sånn 'kjempe-selvtilit'-attitude.....litt 'kaksi'..noe jeg synes er kanonbra...OG..han har ambisjoner...og det skal mann alltid applaudere for........nok av spillere som sier ' skal kjempe om spilletid' osv.....Han her sier: 'jeg skal score minst 15 mål,og bidra'  HERLIG :)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24