Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 19 jan 13, 13:30

En ny sesong står for døren, og et nytt år på tribunen hører med.
Etter hva jeg vet skal Plankehaugen flytte tilbake til den tidligere V-formasjonen som de hadde i begynnelsen
på den nye stadion. Jeg ser for meg i året som kommer at det kommer til å være færre på Plankehaugen sitt felt enn noen gang, så stemningen kommer nok derfor til å være påfallende dårlig.

Jeg nekter å gi opp kampen for å få en positiv supporterkultur her i byen, selv om det ser ut som det er et dødt løp. Man skal ikke mange år tilbake før vi var en storhet, både på kvalitet og kvantitet. 

Det har også vært dårlig med tifo de siste årene, uten at vi skal skryte på oss å noen gang ha vært best på det området. Personlig legger jeg ned mye tid i både planlegging, maling og rigging av tifo og flagg hver kamp selv om det ikke har blitt de store tifoene enda. Uten flere frivillige til å male lar det seg rett og slett ikke gjøre, om vi ønsker å ha storslåtte tifoer når klubben feirer 110 år i år og når vi får Stabøk på besøk 16. mai trenger vi flere til å male og hjelpe til. Jeg tar i mot alle med åpne armer, du trenger ikke være ung og sprek for å bli med, ei heller ha rørt i en malekost noen gang. Alle er velkomne, send meg en PM her på forumet eller send meg en melding på 90 96 13 81 om du skulle føle at du har noe å bidra med, ingenting er bindende.

Håper at Plankehaugen steller i stand en tribunekulturmøte før sesongen slik som i fjor, slik at vi får orden på alt sammen før sesongstart.

Godt nytt år alle sammen, og velkommen til enda et år på betongen! 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jan 13, 14:23

V-formasjonen høres bra ut. Men det gjør jo ikke den store forskjellen som det å flytte over til andre kortside hadde gjort. Er det fortsatt en dialog om dette eller har man gitt helt opp? I seks år har man prøvd å få byttet bort den verste lydmessige plassen på stadion med den beste. At bortesupporterne har den er latterlig. Og vi finner oss pent i det, som vi finner oss i alt annet. Klubben hadde jo også lovet PH felt på langsiden når ny stadion ble bygget, stemmer ikke dette? Jeg synes det er utrolig hvordan klubben gir fullstendig blanke i sine syngende supportere.

 

Liten utblåsning... Gleder meg til en ny spennende sesong på tribunen. Tror vi kan få en fin sesong i vikarligaen i år hvis vi alle drar i samme retning.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 jan 13, 16:30

Vi går IKKE tilbake til den gamle V-formasjonen, vi blir stående på den samme forblåste plassen som tidligere, planen foreløbg er at vi kanskje går tilbake til V-formasjonen neste år. Personlig ser jeg ikke at V-formasjonen er noe bedre enn slik vi står nå. det beste er utvilsomt å stå på motsatt kortside. Latterlig at vi har Norges beste bortefelt mens vi sjøl står med vinden rett i trynet der alt av vokal blåser rett tilbake. Sikkerheten på stadion, politiet, FFK og supporterne ønsker å bytte side, men det mangler noen til å ta tak i det. FFK har ikke ressurser til å prioritere oss supportere som støtter dem i tykt og tynt og stemningen generelt på stadion som vi en gang var så kjent for. Plankehaugen sitter som en gjeng nikkedukker å akseptererer alle de latterlige unnskyldningene FFK kommer med år etter år for hvorfor vi ikke kan bytte side.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 16 mar 13, 16:39

Plankehaugen trenger flere personer som er villige til å hjelpe til med tifo. Hjelpen de trenger går ut på maling, sying, osv. Det kreves ingen spesielle egenskaper, og alle er velkomne. Send meg en melding her på siden om du synes dette høres interessant ut, så kontakter jeg deg hver gang vi trenger folk. Det er snakk om en ettermiddag/kveld i ny og ne og noen helger, absolutt ikke bindende å si fra at man vil hjelpe til.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 02 apr 13, 22:07

Det er en ny fanzine på gang i Fredrikstad med det klingende navnet Ille Blad.
Her er en link til deres Facebookside: https://www.facebook.com/IlleBlad
Her er en kort beskrivelse: Ille Blad er en fanzine/supporterblekke skrevet av supportere for supportere. Vi er totalt uoffisielle og hele dritten er snekra sammen av engasjerte FFK-og Stjernenpatrioter med litt mye fritid og veldig mye på hjertet. Den kan kjøpes ved stadion.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 apr 13, 22:53

Opprinnelig postet av olav3232

Det er en ny fanzine på gang i Fredrikstad med det klingende navnet Ille Blad.
Her er en link til deres Facebookside: https://www.facebook.com/IlleBlad
Her er en kort beskrivelse: Ille Blad er en fanzine/supporterblekke skrevet av supportere for supportere. Vi er totalt uoffisielle og hele dritten er snekra sammen av engasjerte FFK-og Stjernenpatrioter med litt mye fritid og veldig mye på hjertet. Den kan kjøpes ved stadion.

En stor tommel opp!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 13, 22:17

På et medlemsmøte i Plankehaugen i dag har styret informert om at 1903 blir lagt ned.

Trist at interessen i byen er blitt så lav, men det er kanskje greit at man bare har tribunelivet igjen å fokusere på?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jun 13, 23:41

Opprinnelig postet av Rey

På et medlemsmøte i Plankehaugen i dag har styret informert om at 1903 blir lagt ned.

Trist at interessen i byen er blitt så lav, men det er kanskje greit at man bare har tribunelivet igjen å fokusere på?

Trist, veldig trist! Alt går nedover om dagen.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 10 jun 13, 18:55

Deler av Supras på gårsdagens trening.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24