Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 des 12, 11:19

Hvis det ikke går helt veien er det kanskje en ide å besøke Dr Abrahamsen i Svinndal?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 des 12, 12:10

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det vi derimot ikke trenger er erfaring og rutine hvis man bare spiller en håndfull kamper iløpet av en lang sesong.

Og derfor vil du beholde Holm? Han er vel et greit eksempel på spiller som spiller kun en håndfull kamper...? Kronisk skada som Valencia... Men enig med deg, hadde ikke Holm blitt skada hadde ikke FFK rykka ned. 

Jeg sier bare at vi neste må beholde Holm pga skadesituasjonen hans. Ingen klubber gidder å hente en 32-åring som har vært skadet i mange måneder.

Helst vil jeg ha inn yngre, mer mobile og spennende midtbanespillere. Lommeboka setter en stopper for det.

Ellers er jeg enig i at skadehistorikken til Holm ikke akkurat er lystig lesning. Men det har jeg også sagt før. 

Gledelig hvis det stemmer at han er tilbake tidligere enn anntatt da. Vi får håpe han er klar for spill til seriestart.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 des 12, 12:49

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Thomas Holm på Facebook for noen uker siden:

"Da har min gamle klubblege dr Rosenlund sett på kneet, og høyre kne er like stabilt som venstre!så da slipper jeg å sette inn et nytt korsbånd og kan forhåpentligvis spille fotball igjen i januar!!:))juhuuuuuuuuuuuuu!!:))"

Stemmer dette er det som å få en helt ny spiller! Hadde ikke regnet med Holm for 2013 sesongen, maks noen kamper på høsten. Han er sjefen på midtbanen!

Blir veldig spennende å se hva som dukker opp av spillere fremover. Noen med god oversikt over talentmarkedet i Østfold (inklusive eget juniorlag)? Hva med Brann-talenter på utgående kontrakt? Bakkerud har nok god oversikt i Bergensområdet hva talenter angår.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 des 12, 19:28

Gleder meg faktisk til  La Manga allerede. De laguttaka som blir gjort her e er jo spennende. Trodde vi var helt ribba , men vi fyker jo rett opp til tippeligaen igjen. Like optimist hvert år, og det er jo det som gjør vinteren så spennende.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 des 12, 23:25

Lurer på hvordan trenersituasjonen har noe å si for spillere som det forhandles med. Bakkerud virker jo som en veldig positiv og likanes kar som har en fotballfilosofi mange spillere sikkert ønsker å ta del i. Tviler på at de største "stjernene"  velger det fremfor spill i høyere divisjoner og mer penger, men det blir fortatt spennende å se.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 12, 13:30

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 des 12, 13:47

Opprinnelig postet av Patrioten

Dure ikke klar før mai/juni

http://fotball.bt.no/eliteserien/article260038.ece

Veldig trist nyhet. Men i det minste er gutten på vei tilbake! Strømsborg får gjennombruddet for fullt i Adeccon, for ham personlig kan et nedrykk hjulpet karrieren. Grorud er selvskreven makker, og Vidar er cover, eventuelt back.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 des 12, 08:32


Kanskje på tide å oppdatere stallen  http://www.fredrikstadfk.no/team1players


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 16 des 12, 12:23

Den stemmer da fortsatt den. er fortsatt 2012 :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3