Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jun 13, 13:49

Tarik er solgt til tyskland. Får ffk noe av penga på den overgangen?

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/tarik-elyounoussi-solgt-til-bundesligaklubb-4069471.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 17 jun 13, 14:11

Opprinnelig postet av kjell-H

Tarik er solgt til tyskland. Får ffk noe av penga på den overgangen?

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/tarik-elyounoussi-solgt-til-bundesligaklubb-4069471.html

Får håpe det samme skjer som den gangen Tarik dro til Nederland: Tarik flopper, blir lei, klubben slipper Tarik gratis til FFK. Tarik spiller bra i FFK og blir toppscorer, Tarik blir solgt til utlandet eller til RBK for en god slump penger. FFK betaler ned på gigantisk gjeld som trurer klubben med nedgradering. Alle er glade.

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 13, 16:23
Endret: 23 jun 13, 05:32
Endret av: keiko99

fikk ett koslig brev fra Yherland McDonald som savner FFK og kunne tenkt seg tilbake.vi kan slå oss i fra den tanken. han har sluttet med fortball..

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Tone Beate

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 13
Innlegg: 20

Lagt til: 07 jul 13, 12:05


Det kom opp et spørsmål i tråden "Veien videre" som jeg tolker som et spørsmål om hva som skjer med spillerne og kontrakter. Til det er dette å si:

Trenerteamet evaluerer spillerstallen fortløpende og kommer med rapporter og forslag til sportsutvalget. Klubbstyret holdes orientert. Når overgangsvinduet nærmer seg blir det gjort en vurdering om noen skal ut eller inn. Forhandlinger med de aktuelle spillerne blir startet. Siden Jokke er sykmeldt faller det nå på administrasjonen og sportsutvalget. Så spørs det da om FFK kan tilby det som spilleren ønsker for å bli. I den siste tiden har vi jo vært i den uheldige situasjonen at vi har måttet selge spillere vi gjerne ville ha beholdt fordi vi får penger for dem. Cry I tillegg har FFK har som policy å ta hensyn til spillernes ønsker og latt dem gå til andre klubber hvis det har vært spillerens ønske. Bedre å være i en hyggelig klubb å spille for, enn en kjip.

Til dette overgangsvinduet/Bosmanspillere, er samtaler i gang. Simen Rafn blir behandlet som alle andre spillere. Hvem faren hans er urelevant. Håper det var svar på spørsmålet.

---------------------------

Tone Beate


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 13, 18:57


Noen som vet åssen Isa Bagci i Østsiden er?
Ser han døtter inn mål for Østsiden mot Moss nå..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 13, 19:01

Noe talent må han jo ha ettersom han var i Glasgow Rangers som junior.

Men Moss er nok dessverre ikke noe å måle en spiller på. Er nesten tredjedivisjon nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 jul 13, 00:08

Isa Bagci  er vel en fyr som FFK bør se på...  hvis de ikke allerede har gjort det ?? Moss er vel ikke så dårlige Rey...husker en cupkamp for noen mnd siden hvor vi var meget heldige at det ble seier ....Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 13, 05:52


Hva vil FFK gjøre om de nærmerer seg nærmere bunnen av 1.divisjon og nedrykk til 2.divisjon, har styret noen planer om det, hvis det skulle bli en realitet. I forhold til om det blir leid inn kriseforsterkninger, som gjør at vi i hvertfall holder oss i 1.divisjon, slik det er nå, tror jeg spillerne begynner å merke både det ene og ser ikke borti fra at det kan bli flere små og store tap. Hadde det vært normale omstendigheter hadde ikke de to siste resultatene vært slik de var.

Julius er jo heller den store spilleren lenger, han hatt flere svake kamper, er han virkelig verdt alle de pengene vi samler inn til han? Kanskje styret bør bruke pengene til annen spiller?



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24