Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 11. serierunde: Brann - FFK (Ons 23/5 kl. 19)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 23 mai 12, 21:34

Du skriver boltre på seg selvtillit.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 mai 12, 21:41

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Jabbie

Jeg har lyst til å gå til nærmeste Jernia-butikk, kjøpe en spade og grave meg ned.

Det skal ikke jeg gjøre, jeg straffer ikke meg selv for at FFK sliter.

Men framtidstroen på FFK har jeg gravd ned, det er intet som tilsier at vi har grunn til å ha tro på en stor FFK-fremtid slike rammebetingelser klubben har. Jeg har også gravd ned engasjementet, entusiasmen og lysten til å se kamp.

Merkelig egentlig, før så gledet jeg meg til hver tippeligarunde, nå er jeg stort sett likegyldig. Før så jeg mange andre kamper også og ønsket det og det resultatet fordi det skulle passe FFK. Nå ser alt håpløst ut, og da bryr jeg meg mindre.

Jeg setter ikke meg selv i en depressiv tilstand for noe jeg ikke kan gjøre noe med.

Må si meg enig i følelsene dine 100%......  Har null engasjement og entusiasme..... 

Hadde en våt drøm at Brynilsen og Høili ringte TA og sa ta med kona så tar vi litt mat.......... Hør her TA vi sletter all gjeld og her har du 10 mill til nye spillere.... ,og ps vi spandere taxi på deg hjem i kveld (vi har desverre ikke noe privatfly) Cool


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 12, 21:45

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Folk her inne som gaula etter Amundsen: Har ting virkelig blitt bedre enn da vi hadde Aune? Kanskje blitt bedre bakover, men fremover savner jeg en plan over spillet og en plan over hva vi driver med.. Trur Aune har gjort mer enn hva vi vet, og vært dyktigere enn noen har trudd

Nei, ingenting har blitt bedre. Arven etter Aune lever videre, 0 tempo, fokus på 9 mann på rett side.... Vi kunne hatt så mye bedre, men etter at Aune tok over har FFK vært ett skrik om hjelp og det er ikke bare Amundsen sin feil....


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 23 mai 12, 21:46

Cræp! Da ber jeg om at noen kan fikse et mirakel eller eller 30 mill til spiller forsterkninger.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 12, 21:53

Opprinnelig postet av Ståle

Cræp! Da ber jeg om at noen kan fikse et mirakel eller eller 30 mill til spiller forsterkninger.

Så du tippa at FFK med dagens stall ville gå mot ett klart nedrykk før sesongen startet? Sogndal, Hønefoss og Ulf Sandnes har jo langt større ressurser enn oss...


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 12, 22:00

6 poeng etter 11 seriekamper er jo faktisk verre enn debutsesongen i 2004. Og da scoret vi bøttevis av mål, men det rant inn bak. Nå slipper vi inn mål og scorer lite. Vi ligger han til 16 poeng om denne treden fortsetter, det samme som Lyn i 2009-sesongen det. Føler vi er i noenlunde samme situasjon. Tynn liten stall og enorme økonomiske problemer. Jeg håper ikke vi fortsetter å ligne på Lyn, da er vi konkurs en eller annen gang i Adeccoligaen til neste år.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 12, 22:02

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Folk her inne som gaula etter Amundsen: Har ting virkelig blitt bedre enn da vi hadde Aune? Kanskje blitt bedre bakover, men fremover savner jeg en plan over spillet og en plan over hva vi driver med.. Trur Aune har gjort mer enn hva vi vet, og vært dyktigere enn noen har trudd

aune kunne aldrig forsatt.. du må jo se hva Amundsen gjør....

aune byttet nesten aldrig på laget i en kamp og om han bytta var det rundt 80 min spill...

amundsen prøver værfall....

syns du er flink til og være våken men du selv var sikkert ikke bedre mot aune...

vi har ikke bedre stall og ja dette kan koste oss rett ned i adeccoen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 mai 12, 22:03

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ståle

Sogndal, Hønefoss og Ulf Sandnes har jo langt større ressurser enn oss...

De laga du nevner har vel ikke den tunge ryggsekken å bære på som FFK har.........

Demotiverende å være fotballsupporter i en by hvor det ser ut til at det ikke er liv laga for toppfotball, selv med kanskje landets flotteste stadion, landets 5. største publikum (i medgang) og landets største tradisjoner. Allikevel er det andre elementære ting som mangler.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 mai 12, 22:12


Hadde vi egentlig noen grunn til å tro at vi kunne få poeng borte mot Brann i dag? Vi spilte jo bra lenge, men det holdt ikke inn. De vi ser på banen og benken skal slik jeg ser det ha masse skryt for å holde motet oppe.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 23 mai 12, 22:16

Opprinnelig postet av Holters

Ole Strømsborgs - FFKs beste spiller etter at han ble flyttet inn som stopper. :)

Kunne ikke vært mer enig! Full kontroll på Ojo.

 

PS: God stemning på stadion i dag, tross trist resultat.. Bra innsats av forsanger :)

---------------------------

Sats på talentene!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 mai 12, 22:31

Opprinnelig postet av keiko99

aune byttet nesten aldrig på laget i en kamp og om han bytta var det rundt 80 min spill...

På syv kamper i år gjorde Aune 19 bytter. Det vil si 2,71 bytter per kamp. Snitttidspunktet var etter 69,8 minutter

På fire kamper har Amundsen gjort 10 bytter. Det vil si 2,5 bytter per kamp. Snittidspunkt var etter 65 minutter.

Fem minutter forskjell på tidspunktene, men på grunn av få kamper på Amundsen gjør byttet av Valencia etter 30 minutter på grunn av skade et stort utslag. Ikke stor forskjell på byttene dems i hvert fall.

Når det er sagt så har vi ikke en voldsomt stor benk å bytte inn fra heller.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 12, 22:43

Opprinnelig postet av Welhaven

Tenker på unggutta som blir pissa på i Tippeligaen.

Navn?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 12, 22:47

Til Rey:

ok jeg skjønner det du skriver hehe og ja vi har ikke noe stor benk og bytte inn.. jeg syns amundsen er bedre for det jeg, men desverre... hva hjelper det om vi henter verdens beste trener når stallen er som den er...

Aune kunne ikke forsette...

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 mai 12, 23:07

Både gud, Jose Mourinho og Sir Alex Ferguson hadde slitt med den stallen vi har nå for tiden. Mente det egentlig ikke som noe kritikk mot Amundsen for jobben han gjør.. Det var heller en kritikk mot det hylekoret som ville at Aune skulle gå..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 mai 12, 23:14

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Folk her inne som gaula etter Amundsen: Har ting virkelig blitt bedre enn da vi hadde Aune? Kanskje blitt bedre bakover, men fremover savner jeg en plan over spillet og en plan over hva vi driver med.. Trur Aune har gjort mer enn hva vi vet, og vært dyktigere enn noen har trudd

 

dette har vært mitt poeng også. TA og TFA er veldig 'like' som trenere,og har jo jobba tett sammen de siste 2 årene. Så...jeg tror/har ikke trodd,på noe merkbar fremgang med trenerskifte.....selv om jeg selvfølgelig håpet på at jeg tok feil.

Skal klubben ha noen sjanse til å unngå nedrykk,må det kjøpes inn 3-4 spillere,fordi skader og karantener vi ramme oss . Gjerne inn med en helt ny trener også,som kan komme med klare ideer,og skape selvtillit og entusiasme.

Nils Arne Eggen heter mannen.....etter min mening


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 mai 12, 23:29

Jeg så en fremgang i spillet idag.Så alt var ikke helt ille idag. Meget positivt med Strømborg sitt spill idag.Han er bare 18 år så det kan man ikke klage på. Meget skuffet over tarik sitt spill.Nå klarer han ikke å få høyde på ballene lengre.Hva skjer med det?Og nei det var ikke ironisk ment! Synes Tveter hadde en positiv kamp idag.! Ber til høyere makter om at Amundsen kan klare å¨trylle frem selvtillit hos gutta:Laughing

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 12, 23:36

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hvem sa at det ble bedre uten Aune? Vi er gode bakover ja, men skaper ikke en dritt fremover..

Det er ingen som har sagt dette, men se hva Amunden gjør som aldrig aune gjordet: BYTTET SPILLERE

sorry caps, men det var for og markere noe.... 

Hva babler du om?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 12, 23:43

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av keiko99

aune byttet nesten aldrig på laget i en kamp og om han bytta var det rundt 80 min spill...

På syv kamper i år gjorde Aune 19 bytter. Det vil si 2,71 bytter per kamp. Snitttidspunktet var etter 69,8 minutter

På fire kamper har Amundsen gjort 10 bytter. Det vil si 2,5 bytter per kamp. Snittidspunkt var etter 65 minutter.

Fem minutter forskjell på tidspunktene, men på grunn av få kamper på Amundsen gjør byttet av Valencia etter 30 minutter på grunn av skade et stort utslag. Ikke stor forskjell på byttene dems i hvert fall.

Når det er sagt så har vi ikke en voldsomt stor benk å bytte inn fra heller.

Hysj da. Ikke ødelegg med fakta! Laughing


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 24 mai 12, 00:56

Se på måla brann får: 1-0 bentley får motta ballen på 16 meteren,snu seg rund og avslutte,Burde ikke noen vært i ryggen hans og hindra denne muligheten.Benjamin står et par meter unna og ser på,da han får ballen jogger han bort,litt sent. Scoringen til islendingen til 2-0. Halvorsen har akkurat samme muligheten for FFK men han spiller et tilbake spill til branns keeper i steden for å skyte i mål.Typisk for FFK om dagen ,alt går i mot desverre.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 12, 07:25

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Både gud, Jose Mourinho og Sir Alex Ferguson hadde slitt med den stallen vi har nå for tiden. Mente det egentlig ikke som noe kritikk mot Amundsen for jobben han gjør.. Det var heller en kritikk mot det hylekoret som ville at Aune skulle gå..

slapp av du har vært med i samme hylekor.... jeg også

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24