Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 - Sesongen 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 22 mai 12, 07:53

Opprinnelig postet av ffkmufc

Er helt mørkt i hele klubben. Argtim valgte å kjefte på seg to gule kort på stillinga 1-0. Voksent når du jakter utligning mot et annet bånnlag. Gratulerer også til Rafn som forsvarer den elendige innsatsen til FFK-gutta!

Greit du er skuffet, men å komme med bare dritt for dritt sin skyld. kan du like greit ikke si noe i det hel tatt.


torsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 15

Lagt til: 22 mai 12, 15:57

Jen mener nå at FFK 2 skulle ledet denne serien ganske greit selv om det er et juniorlag. Juniorspillerne på FFK 2 er håndplukkete spillere fra hele Østfold og de trener minst 2 ganger om dagen under de beste  fasiliteter og trenere.

Nork 3 divisjon er nesten det vi kan kalle en pubserie. Der mange av spilleren kun sparker for å holde seg i form. De fleste trener maks 3 ganger i uken og har ingen ambisjoner som fotballspillere.

At FFK 2 ikke presterer bedre er symptom på at klubben er syk. At seriøse juniorspillere med ambisjoner ikke prestere bedre er egentlig en falittærklæring


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 mai 12, 19:18

Opprinnelig postet av Rey

Bare en lite opplysning: Torsdag  24.05 klokken 18:30 blir det lokaloppgjør mot Sarpsborg 08 i Østfoldhallen.

Møt opp :-)

Sarpsborg 08 leder 2-0 til pause.

Vi blir visst rundspilt igjen, og det burde vært flere mål til Sarpingene.

Utrolig bra! Yell


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 mai 12, 20:38

Fredrikstad II - Sarpsborg 08 II       0-3

Slutt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 mai 12, 20:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi blir visst rundspilt igjen, og det burde vært flere mål til Sarpingene.

Ikke helt enig i det, men det var en fortjent seier til Særpingene. Særp stilte med et sterkt lag med flere A-lagsspillere, blant annet Røn, Meto, Berat og Wiig mens vi hadde Masalin og Standerholen pluss en gjeng med juniorspillere så det skulle egentlig bare mangle.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 jun 12, 22:24

Dagens kamp i Østfoldhallen er unnagjort.

Det ble 1-1 mot Hasle Løren, uvisst hvem som scoret for FFK.

FFKS lag i følge fotball.no: Håvar Grøntvedt Jenssen, Aslak Eek Svensson, Oskar Hansen, Hermann Selvid, Anders Longva, Ola Lønn Jenssen, Peter Martinius Stge, Filip Johansen Westgaard, Simen Standerholen, Emil Totland, Tommy Jacobsen Larsen


JanFHagen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 apr 09
Innlegg: 18

Lagt til: 04 jun 12, 22:37

Her er et lite referat fra dagens FFK 2-kamp: http://www.fredrikstadfk.no/latest-news/article/o59sf2uv1mlp1g2nm770i2zbe/title/ffk-2-med-velfortjent-poeng. Målscorer var Oskar Hansen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jun 12, 07:40

Opprinnelig postet av Rafn

 

Blir vel litt feil å kalle det elendig når vi stiller et lag med kun Simen Standerholen fra a-stallen. Med mye skader på a-spillere og tett program så blir det slik. Husk at a-laget ikke akkurat knuste dette Askimlaget for ca 3 uker siden.

Har sett FFK2 i flere kamper og spillet er godt, men i duellspillet så blir vi litt lette. 

Fortsatt imponert over spillet til FFK2? Fortsetter å bli pissa på i norsk 3 div. Juniorene til Skeid ligger i toppen av avdelingen, for å fjerne argumentet ditt om at det er fysikken vi ryker på. Jeg har sett flere FFK 2 kamper i år, og disse juniorene er rett og slett svake spillemessig også.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 12 jun 12, 08:14

Opprinnelig postet av torsen

Jen mener nå at FFK 2 skulle ledet denne serien ganske greit selv om det er et juniorlag. Juniorspillerne på FFK 2 er håndplukkete spillere fra hele Østfold og de trener minst 2 ganger om dagen under de beste  fasiliteter og trenere.

Nork 3 divisjon er nesten det vi kan kalle en pubserie. Der mange av spilleren kun sparker for å holde seg i form. De fleste trener maks 3 ganger i uken og har ingen ambisjoner som fotballspillere.

At FFK 2 ikke presterer bedre er symptom på at klubben er syk. At seriøse juniorspillere med ambisjoner ikke prestere bedre er egentlig en falittærklæring

Dette innlegget har jeg klippet ut og sendt til samtlige klubber i Østfold.

Regner med at flere enn meg ler av deg.Embarassed


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 14 jun 12, 11:16

Opprinnelig postet av sarpen

 

Dette innlegget har jeg klippet ut og sendt til samtlige klubber i Østfold.

Regner med at flere enn meg ler av deg.Embarassed

 

Selv om han har tatt i litt ekstra er det jo mye riktig i det han sier. Norsk 3.div er mye hobbyfotball,men og såklart noen unge lovende som vil opp og frem.

Når det gjelder å le av andre synes jeg at din medsupporter på fossefallet tok kaka da han mente at John Carew er ett realistisk alternativ som forsterkning for sa08  Laughing

 

 


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 14 jun 12, 18:53

Opprinnelig postet av tynter

.

Når det gjelder å le av andre synes jeg at din medsupporter på fossefallet tok kaka da han mente at John Carew er ett realistisk alternativ som forsterkning for sa08  Laughing

 

Nok av folk her på forumet som har foreslått det samme. Bare å søke på Carev i søkefeltet over.

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=13940&side=49&fid=262303#262303

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=14243&side=3&fid=267920#267920


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 14 jun 12, 21:06

Opprinnelig postet av Dexter

Opprinnelig postet av tynter

.

Når det gjelder å le av andre synes jeg at din medsupporter på fossefallet tok kaka da han mente at John Carew er ett realistisk alternativ som forsterkning for sa08  Laughing

 

Nok av folk her på forumet som har foreslått det samme. Bare å søke på Carev i søkefeltet over.

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=13940&side=49&fid=262303#262303

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=14243&side=3&fid=267920#267920

Det er en stor forskjell på å ønske seg Carew og faktisk mene han at han ville gå til klubben sin.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 jun 12, 22:20
Endret: 18 jun 12, 22:21
Endret av: Rey

Endelig en seier til FFK2. Vant 2-1 borte mot Nesodden i dag. Vi har krabbet over Trosvik og ligger nå på nest siste plass men gode muligheter til å klatre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 aug 12, 11:36


Minner om at det etter sommerpausen nærmer seg kamp for FFK 2 igjen.

Neste kamp er førstkommende mandag, mot Sprint Jeløy. Spilles i Østfoldhallen, kl 18:30.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 aug 12, 01:15

Opprinnelig postet av Knuty


Minner om at det etter sommerpausen nærmer seg kamp for FFK 2 igjen.

Neste kamp er førstkommende mandag, mot Sprint Jeløy. Spilles i Østfoldhallen, kl 18:30.

hørt at kampen faktisk går på Stadion---eneste kampen som går på stadion iår fpr 2.laget.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 aug 12, 22:20
Endret: 06 aug 12, 22:20
Endret av: Knuty


Da ble det seier 2-1 mot tabelltoer Sprint Jeløy.

Et ganske så sterkt lag ble brukt: Jon Knudsen, Sindre Wormdahl, Håvard Åsheim, Simen Rafn, Ole Strømsborg, Andreas Landgren, Simen Standerholen, Oskar Hansen, Khalifa Jabbie, Momo, Zlatko Tripic.

Momo og Rafn sto for målene - assist av Tripic på begge.

Kampreferat på fredrikstadfk.no


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 aug 12, 20:46

Trosvik-FFK 2.  1-4.   Momo scora 3 mål.  Valencia og Dure spilte hele kampen.

 


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 13 aug 12, 21:08

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Rafn

 

Blir vel litt feil å kalle det elendig når vi stiller et lag med kun Simen Standerholen fra a-stallen. Med mye skader på a-spillere og tett program så blir det slik. Husk at a-laget ikke akkurat knuste dette Askimlaget for ca 3 uker siden.

Har sett FFK2 i flere kamper og spillet er godt, men i duellspillet så blir vi litt lette. 

Fortsatt imponert over spillet til FFK2? Fortsetter å bli pissa på i norsk 3 div. Juniorene til Skeid ligger i toppen av avdelingen, for å fjerne argumentet ditt om at det er fysikken vi ryker på. Jeg har sett flere FFK 2 kamper i år, og disse juniorene er rett og slett svake spillemessig også.

 

Kanskje på tide å svare deg i og med at du er såpass negativ til min tro på FFK2. 

Idag var det ihverfall klasseforskjell på Trosvik og FFK2. I og med at jeg regner du spiller på Trosvik ( du har tidligere nevnt at du enkelt plukket vekk Simen Standerholen i en tidligere kamp i år, mulig jeg tar feil :) )

Har jeg rett var det vel ingen enkel dag på jobben Cool

Men jeg er nok ikke like klokkeklar som du har vært på at FFK2 garantert rykker ned. Ganske sikker på at FFK klarer seg i Tippeligaen også jeg.

Det gjelder å bygge opp de spillerne vi har og ikke bryte ned slik mange her inne ofte gjør. 

Vi har de spillerne vi har , og det er mange årsaker til at situasjonen er slik den er.

Det er snakk om å bygge opp og ikke ned.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 12, 22:00
Endret: 13 aug 12, 22:01
Endret av: ffkmufc

Opprinnelig postet av Rafn

Har jeg rett var det vel ingen enkel dag på jobben Cool

Du tror med andre ord at jeg spiller på Trosvik? Der tar du feil. Jeg kjemper i andre enden av tabellen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 12, 22:08

Har vært klasseforskjell på Trosvik og alle andre lag de har møtt i år ogsåSmile

Men sterk seier av sønnen din og gutta Rafn! Solid!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24