Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 2. serierunde: FFK-Stabæk

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 apr 12, 20:48

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Plankekæll

Man kan ikke trekke 3-4 poeng for en keepertabbe synes nå jeg da. Å gi Knudsen en 2'er blir for meg useriøst. Knudsen er helt grei utenom tabba (som var gigantisk), og står vel til en helt ordinær 5'er hvis han ikke hadde gjort den tabba.

Bare ett lite (men legitimt) spørsmål:

Ville du sagt det samme om det var vår gamle venn Lasse som hadde gjort den samme feilen?

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt for å være ærlig. 

Jeg skriver at Knudsen gjør en gigatabbe, men ellers i kampen er han helt på det jevne (lite å gjøre). Hva skulle jeg skrevet ellers?

Hva skulle jeg sagt hvis Lasse hadde gjort den samme feilen? Jeg hadde vel sagt det samme, at han hadde gjort en gigantisk tabbe.

Håper jeg svarte på spørsmålet ditt som jeg som sagt ikke helt skjønte. Smile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 apr 12, 20:57

Opprinnelig postet av Balto

Landgren, Hussain, Halvorsen og Tarik på rundens lag i VG. Når var det 4 FFK ere der sist?

Moro med fire spillere på rundens lag, men jeg forstår vel ikke helt at Halvorsen blir tatt ut på rundens lag. Halvorsen var absolutt bra. Jeg har gitt han en 5'er, men han gjør såpass mye positivt at en 6'er heller ikke blir feil.

Jabbie burde vel etter mitt syn vært på rundens lag siden jeg har han som banens beste mot Stabæk.


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 apr 12, 21:50

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Gargamel

Opprinnelig postet av arte et labore

Digg å slå Stabæk! Jævla digg å slå Stabæk!

Enig, det er vel den første hjemmeseier mot stabæk siden 2006... ellers slo vi dem på nadderud i 08, ellers så har vi tapt resten av kampene mot dem....

Var ikke det i 2007 da? I 2008 tapte vi 5-1 etter å ha ledet 1-0 ved Johansson. Det var vel da vi ble hekta av i gullkampen.

 

 

 

Fantastisk kamp. Blir bare usikker på om det mest var vi som var gode eller Stabæk som var forferdelige. Uansett så er det utrolig herlig å endelig få utelling, måtte det fortsette.

 

I  2007 vant vi på nadderud da tegan kom inn i 2. og scora. Husker ikke hjemmekamppen det året, men i 2006 vant vi 2-1 mye pga en god sørlie i mål. Den kampen du snakker om i 08 var på nadderud. hjemme det året tapte vi 0-3 hjemme


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 apr 12, 23:16

FFKs siste siden 2004 mot Stabæk hjemme:

2004: FFK - Stabæk: 0 - 2

2005: Ikke i samme divisjon

2006: FFK - Stabæk: 2 - 1

2007: FFK - Stabæk: 1 - 2

2008: FFK - Stabæk: 0 - 3

2009: FFK - Stabæk: 0 - 1

2010: Ikke i samme divisjon

2011: FFK - Stabæk: 1 - 2

2012: FFK - Stabæk: 5 - 1

Det vil si at vi ikke har vunnet over Stabæk på hjemmebane siden cupfinalesesongen 2006.. ;) Kilde: ffksupporter.net!

Kan god ta bortebane også:

2004: Stabæk - FFK: 1 - 1

2005: Ikke i samme divisjon

2006: Stabæk - FFK: 3 - 2

2007: Stabæk - FFK: 0 - 2

2008: Stabæk - FFK: 5 - 1

2009: Stabæk - FFK: 2 - 1

2010: Ikke i samme divisjon

2011: Stabæk - FFK: 3 - 1

Ikke så festlig å møte Stabæk borte siden opprykket i 2004.. Bare vunnet der en gang og det var i 2007..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 03 apr 12, 23:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Balto

Landgren, Hussain, Halvorsen og Tarik på rundens lag i VG. Når var det 4 FFK ere der sist?

Moro med fire spillere på rundens lag, men jeg forstår vel ikke helt at Halvorsen blir tatt ut på rundens lag. Halvorsen var absolutt bra. Jeg har gitt han en 5'er, men han gjør såpass mye positivt at en 6'er heller ikke blir feil.

Jabbie burde vel etter mitt syn vært på rundens lag siden jeg har han som banens beste mot Stabæk.

her har vi 3 spillere


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 03 apr 12, 23:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Plankekæll

Man kan ikke trekke 3-4 poeng for en keepertabbe synes nå jeg da. Å gi Knudsen en 2'er blir for meg useriøst. Knudsen er helt grei utenom tabba (som var gigantisk), og står vel til en helt ordinær 5'er hvis han ikke hadde gjort den tabba.

Bare ett lite (men legitimt) spørsmål:

Ville du sagt det samme om det var vår gamle venn Lasse som hadde gjort den samme feilen?

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt for å være ærlig. 

Jeg skriver at Knudsen gjør en gigatabbe, men ellers i kampen er han helt på det jevne (lite å gjøre). Hva skulle jeg skrevet ellers?

Hva skulle jeg sagt hvis Lasse hadde gjort den samme feilen? Jeg hadde vel sagt det samme, at han hadde gjort en gigantisk tabbe.

Håper jeg svarte på spørsmålet ditt som jeg som sagt ikke helt skjønte. Smile

Var nok dessverre noe dårlig formulert fra min side, ei heller egentlig rettet mot deg - og uansett ikke så veldig viktig. 

Tanken var vell bare at folk som skjelte ut Lasse i store ord de kampene han gjorde en tabbe, ikke akkurat gjorde det samme mot Knudsen nå. Om heller omvendt. Men - nå ble det jo ikke akkurat helt fatalt denne gangen. Vi vant 5-1! :-)

---------------------------

FFK er RØDE og HVITE - og bortedrakta skal være RØD!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3