Husk meg
Brukernavn
Passord

Ole Jørgen Halvorsen er klar!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 mar 12, 12:43


fine greier dette.. FFK/høili tar kostnaden med å få kjøpt han ut og flyttet han østover..

Litt sedvanlig rot (som jeg ser det legges opp til med nye styreforslaget) så går han til sarp etter å ha blit fristilt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 mar 12, 12:43

Hærlig glad nyhet! Ønsket meg denne spilleren lenge.EndeligSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 mar 12, 13:09

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av arte et labore

Det går litt opp og ned føler jeg. Først signerer vi Knutsen og alle tror at det meste er greit. Så får spillerne beskjed om å kutte i lønna, samt at Askar og Thomassen brått forsvinner. Nå kommer Halvorsen inn igjen, og vi er i grunn forsterket med tanke på Askar offensivt.

Summa summarum er vi vel per dags dato svekket. Halvorsen erstatter Askar, Knudsen erstatter Staw, men foreløpig finnes ingen erstatter for Thomassen (jeg antar at ikke Thomas Holm er tiltenkt en fast rolle som VB ...). Og med mindre onkel Terje har lyst til å svi enda mer penger, er vi vel nødt til å lete på en lavere hylle enn den hylla Thomassen selv befinner seg på.

Får vi inn en venstreback som holder noenlunde anstendig nivå, så vil jeg si stallen er på samme nivå som for et år siden, og det bør vel holde til å sikre fornyet kontrakt i Tippeligaen. Og inntil man eventuelt får framgang på den økonomiske fronten, er vi nok nødt til å være fornøyd med det.

Har du glemt Celso Borges? Han er på ingen måte erstattet. (Noe som er helt umulig med vår økonomi, but still).


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 mar 12, 13:10


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 mar 12, 15:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Har du glemt Celso Borges? Han er på ingen måte erstattet. (Noe som er helt umulig med vår økonomi, but still).

Hm. Tydeligvis for lenge siden forrige kaffekopp. Hadde glemt ham i dette regnskapet, ja. Kan vel heller si at med en ny VB er vi omtrent der vi var da overgangsvinduet åpnet (og ikke tilbake der vi var for et år siden, da måtte vi vel ha regnet inn Raio også i tillegg til Celso).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 mar 12, 15:06

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankekæll

Har du glemt Celso Borges? Han er på ingen måte erstattet. (Noe som er helt umulig med vår økonomi, but still).

Hm. Tydeligvis for lenge siden forrige kaffekopp. Hadde glemt ham i dette regnskapet, ja. Kan vel heller si at med en ny VB er vi omtrent der vi var da overgangsvinduet åpnet (og ikke tilbake der vi var for et år siden, da måtte vi vel ha regnet inn Raio også i tillegg til Celso).

Og Gamboa? Kaffe vil nok gjøre susen

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 mar 12, 15:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Og Gamboa? Kaffe vil nok gjøre susen

Vil jo si at Andreas Landgren har erstattet Gamboa på en flott måte. Duré har også erstattet Piiroja synes jeg.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 mar 12, 15:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Og Gamboa? Kaffe vil nok gjøre susen

Vil jo si at Andreas Landgren har erstattet Gamboa på en flott måte. Duré har også erstattet Piiroja synes jeg.

Dette har du selvfølgelig rett i

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mar 12, 15:48

AAAAAAAAA deilig... nå holder vel Davy Wathne kjeften sin igjen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 mar 12, 16:17


Halvorsen er en maget spennede og god spiller.

Han var meget god på våren i fjord men gjorde ikke fult så sterk figgur på høsten.

Men ejg skjønner ikek at det altid er en av norges beste tippeligaspilelre, elelr raskest i norge, etc etc vær eneste gang det komemr en god spiller.

Kan ikek lista legges litt lavere emd tanke på utøverene, en vet ennå ikke hvrodan ahn vil fungere emd de medspillerene han får i FFK og spillefilosofien til FFK of sogndalen er vel også ganske froskjellig ??

Når dette er sagt trro jeg nok ole jørgen gjør en god jobb og vil bidra posetivt for laget, og jeg annser han som en ren kantspiller. Der hurtighet og gode innlegg har vært et varemerke siden han var 15 år gammel.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 mar 12, 16:22

Opprinnelig postet av Anne

Men ejg skjønner ikek at det altid er en av norges beste tippeligaspilelre, elelr raskest i norge, etc etc vær eneste gang det komemr en god spiller.

Jeg tror disse sitatene er gjennomtenkte fra Jocke sin side. Han legger tydelig press på spillerene og mener at det er den rette veien å gå for å få de til å spille bedre. Et godt eksempel på det er maset hans om at Etzaz skal score mer mål.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 mar 12, 16:57


Det er et enormt forventnigspress i byen, ofte helt urealistisk. Jeg mener Jocke og andre bør være mer forsiktige med å hause opp egne spillere i media.

 


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 14 mar 12, 17:08

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av Anne

Men ejg skjønner ikek at det altid er en av norges beste tippeligaspilelre, elelr raskest i norge, etc etc vær eneste gang det komemr en god spiller.

Jeg tror disse sitatene er gjennomtenkte fra Jocke sin side. Han legger tydelig press på spillerene og mener at det er den rette veien å gå for å få de til å spille bedre. Et godt eksempel på det er maset hans om at Etzaz skal score mer mål.

Jeg tror Jocke mener det han sier og at Halvorsen var en av de beste offensive midtbane spillerene i tippeligaen er det flere som mener. Henning Berg uttalte for noen dager siden omtrent det samme i tippeligatipset på tv2. 


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 01 mai 12, 20:16

Denne mannen er dårlig !!!

Får sikkert mye kjeft nå, men jeg sier bare det jeg mener.....

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mai 12, 20:19

Blir han brukt annerledes her enn i Sogndal? Eller har det noe med spillestilen å gjøre?

Kan ikke se jeg har sett så veldig mye av han til nå, til tross for å ha sett kampene han spiller i. Kan jo kanskje være at han trenger enda mer tid, men hadde håpet på bidrag fra spilleren fra dag en egentlig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 mai 12, 20:43

Han virker jo totalt uinteressert utpå banen der. Heldigvis for han har FFK en bedriten tropp slik at han nærmest har klippekort på laget. Synd!

Han var strålende i Sogndal, kjempet og sto på til krampa tok han. I tillegg utfordret han med fine dragninger og god fart.

Her i FFK har han slått støttepasninger og småjogget rundt til nå.

Kvaliteten er der helt klart, men noen må snart dra han i øra og fortelle han at han må blø for laget!

Jeg er rett og slett fryktelig skuffa til nå, men håper og tror på en kraftig forbedring fremover.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 03 mai 12, 10:15
Endret: 03 mai 12, 10:21
Endret av: sarpen


Keep up the good work Ole. Snart er du HJEMME!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 mai 12, 12:21

Synes INGEN av våre kant/ving spillere har gjort en god jobb hittill. Kan det ha noe å gjøre med at taktikken som velges,gjør at de må fokusere mere på det defensive,og dermed ikke rekker opp/ orker å 'briljere' offensivt?

Antar at vi i fleste kampene spiller en slags 4-2-3-1...og defensivt blir dette til en 4-5-1?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mai 12, 09:32


Apropo kantspillere. Askar kan det jo virke har fått både 1 og 2 nye dimensjoner i sitt spill etter at han kom til Bergen. 1+1 er fortsatt 2.....


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 mai 12, 14:43

Opprinnelig postet av Bedreviteren


Apropo kantspillere. Askar kan det jo virke har fått både 1 og 2 nye dimensjoner i sitt spill etter at han kom til Bergen. 1+1 er fortsatt 2.....

 

Ja,og dette er rett og slett pga av at han får lov å bruke kreftene offensivt....og ikke kun tenke på å forsvare seg.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24