Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2012)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 01 jul 12, 13:33

Tja Jørgen Horn er jo vedt noe og bør ikke forlate klubben som bosman. Jeg håper absolutt Marthinsen blir med videre også Rafn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 12, 13:55

Opprinnelig postet av Welhaven


Huset til Valencia ligger ute til salgs, eller; huset han leier. Kanskje store sannsynligheter for at dette blir hans siste år i FFK-trøye?

Hvis dette er tilfellet så må vel det bli en grei besparelse med tanke på lønnen hans?

 

Har du en link til det


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 01 jul 12, 15:10

Valencia regner jeg med er ferdig. Har vel som resten gått ned en del i lønn i vinter/vår, men fortsatt for høyt betalt ut i fra hva han bidrar med. Måtte i såfall være en pretasjonskontrakt, men jeg tviler. Ramberg legger vel opp?, mens Rafn bør få ut denne sesongen for å bevise nok for ny kontrakt. Holder han seg skadefri og viser mer av det han gjorde mot Viking- ja takk.

Horn er det bare å tilby ny kontrakt, men jeg er redd han får tilbud fra andre klubber som matcher FFKs og vel så det. Kanskje han blir lysten på ny kontrakt når han evt får kapteinsbindet (antar at han tar over når Tarik forsvinner)? Martinsen er en av kontinuitetsbære og en som alltid blør for drakta. Har fortsatt noen gode år igjen på banen.

Men så kommer det selvsagt ann på hva klubben har råd til...

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 jul 12, 15:51

Er sikkert veeeeldig mange som er uenig med meg, men jeg er ikke fremmed for at de burde å prøve å overtale Ramberg til å ta et år til heller. Selvfølgelig avhengig av hvordan han klarer seg i resten av sesongen. Vi kommer nok til å slite med å beholde både Hussain og Jabbie så lenge til og da er det greit å ha en kontinuitetsbærer på midten også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 jul 12, 08:36

Opprinnelig postet av Rey

Er sikkert veeeeldig mange som er uenig med meg, men jeg er ikke fremmed for at de burde å prøve å overtale Ramberg til å ta et år til heller. Selvfølgelig avhengig av hvordan han klarer seg i resten av sesongen. Vi kommer nok til å slite med å beholde både Hussain og Jabbie så lenge til og da er det greit å ha en kontinuitetsbærer på midten også.

Helt enig jeg! Trodde aldri jeg skulle si det, men han gir en trygghet på banen, og han har heller ikke spilt seg bort. Noen pasninger og valg som man hever øyebrynene av, allikevel har jeg begynt å like han veldig godt på banen denne sesongen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 jul 12, 12:25

Spillere som Ramberg og Vidar blir ende mere viktig..ja..superviktige å ha med videre neste år også...spesielt på grunn av alle de unge spillerne vi har. Så..ja takk.....regner som sikkert at Vidar får kontrakt i 2 år til,så spørs det hva Ramberg vil sjøl.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 jul 12, 12:40

Opprinnelig postet av Kai Roger

Spillere som Ramberg og Vidar blir ende mere viktig..ja..superviktige å ha med videre neste år også...spesielt på grunn av alle de unge spillerne vi har. Så..ja takk.....regner som sikkert at Vidar får kontrakt i 2 år til,så spørs det hva Ramberg vil sjøl.

Håper Ramberg blir med iallefall et år til! Det skal han vel klare. Martinsen har imponert meg voldsomt i år altså.. Han blør helt ekstremt for drakta i form av holdning og kampvilje. Mektig imponert!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 07 jul 12, 00:05

Ifølge en barndomskompis av Horn, så stortrives han i FFK. Så vi får håpe han forlenger... Her er han fast, ikke nødvendigvis i en annen klubb!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 okt 12, 09:26

Alex Valencia
Simen Rafn
Jørgen Horn
Vidar Martinsen
Nenad Sreckovic (lån ut desember)
Zlatko Tripic (lån ut desember)

Har det blitt gjort noe med kontraktene til Vidar Martinsen og Jørgen Horn? Eller er dem ferdige etter sesongen? Regner med at Valencia, Srekovic, Tripic ikke er med neste sesong.. Får Simen Rafn ny kontrakt tro?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 okt 12, 10:01
Endret: 06 okt 12, 10:03
Endret av: Rey

Så vidt jeg har fått med meg er de i samtaler med både Martinsen og Rafn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 okt 12, 10:44

Opprinnelig postet av Rey

Så vidt jeg har fått med meg er de i samtaler med både Martinsen og Rafn.

Ok, det er bra :) Begge er lokale og Martinsen har ikke spilt seg bort :) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 okt 12, 10:37

Hvis jeg kan tolke litt ut av skattelistene ,så ser det ut som at klubben har en edrulig lønnspolitikk. Husk at Jon Knudsen sin inntekt ikke er ifra FFK,men sluttlønn og lønn ifra Stabæk i 2011...Grorud sin lønn er ifra tiden i Brann.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 okt 12, 13:31

Ole Strømsborg viser vei på lønnsadelen i FFK i hvert fall!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3