Husk meg
Brukernavn
Passord

Det ordner seg, men har man egentlig lært..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 feb 12, 09:23

FFK kan ikke vente til midt i juli for å se hva Lasse vil finne på å gjøre. Hvis interessen for å spille i FFK kun er en nødløsning

(Mulighetene hadde vel også vært tilstede om Lasse ikke hadde ny klubb i juli at han hadde forlenget.) sitat fra Anne.

for Lasse er ikke motivasjonen til stede. Som Anne så riktig skriver: Lasse vil stå på og vise seg fra sin beste side slik at noen andre blir interessert i gutten. Nei her er det kun egne interesser som betyr noe ikke klubbens.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 feb 12, 10:05

motivasjonen er nok der, du prater jo mot deg selv :-)  Det er jo og vise seg frem som er moivasjonen. Som for 99% av de andre spillerene. Mange av spillerene i klubben tror du virkelig har hjerte for klubben ??? Da må du nok revurdere din tanke rundt en fotballspiller, vi snakker ikke selbakk, trossvik og kammeratgjengen her.

Det som er demotiverende må vel være og få et forslag om og gå ned i lønn for og supsidiere lønnen til de nye, Dette gjelder ikke bare keeperene men samtlige spillere.

Vil tippe at holm, og knutsen koster klubben ca 180-200 000 i mnd, og da mener du fortsatt når det ikke er penger at det er greit??

Poenget mit var at lasse hadde gjort det han kunen til kontrakten gikk ut, de har Masalinen som merkelig nok ikke er nevnt, men han var faktisk på landslags samling med det Finske landslaget forige uke. samt de har en meget talentfull junior keeper i sin eie. Så de skulle ventet ut fra det økonomiske aksepte, jeg kjøper meg ikke ferari, fordi den sto billig til salgs om jeg ikke har råd å kjøre den, eller betale forsikkringen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 feb 12, 10:27

Må si jeg er enig med Anne her og kan ikke forstå annet enn at kutt i lønn og andre innsparinger vil gjøre spillerne mindre motiverte. Er også stygt redd Knudsen ikke er så god som mange tror og viser til sesongen som gikk.

At vi i det ene øyeblikket har "kontroll over økonomien" og i det neste er nesten konkurs forstår jeg ikke. Jeg er selv økonom og har en jobb hvor jeg gir råd til småbedrifter.

At man bruker de "siste pengene" på Knuden og Hom istdenfor spiss og ass-trener forstår jeg heller ikke. Men hovedpoenget er at vi burde vist om den dårlige økonomien før vi signerte de nevnte spillerne og således latt være å signere dem.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 17 feb 12, 11:53


Årsaken til det økonomiske rotet gjetter jeg tilfaller den utrolig komplekse selskapsstrukturen.

Ene selskapet eier noe, noe kostnader her, noe inntekter her, mao surr surr surr.

Så mye surr at de helt klart ikke har hatt kontroll (ref. og uttalelse fra L.T. Stene).

 

Fy f... for en hverdag.. Livet som FFK og Leeds supporter er hardt, veldig hardt Cry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 feb 12, 13:56

Bare til info når det gjelder JK sist sesong:

 

Han startet året 2011 med en brukket finger.......mens JK var skadet,så sto reservekeeperen såpass bra,at han gjorde det vanskelig for JK å ta tilbake plassen. 

En keeper er kanskje mere enn noen,avhengig av tillit for å prestere,og med ny trener i Stabæk,og noen uheldige/dårlige kamper når han først fikk muligheten,så ble dette er dårlig sesong av JK.

 

Jeg tror at med tillit,og en god oppkjøringstid treningsmessig,så vil JK gjøre en bedre figur enn de keeperne vi har hatt.

 

Kun min mening,for egen regningWink


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 17 feb 12, 15:06

Joakim uttalte på fredrikstadfk.no at det var Jonog Jon som skulle kjempe om plassen. I tillegg skal de bytte på hver treningskamp.

Altså er vell Lasse mer eller mindre ferdig. 

Dessverre...

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 feb 12, 15:15

Helt greit.

Når Lasse ikke skriver ny kontrakt, så satser man på de to keeperne som skal være her også etter sommeren.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 17 feb 12, 15:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt greit.

Når Lasse ikke skriver ny kontrakt, så satser man på de to keeperne som skal være her også etter sommeren.

Enig i det. Bare synd det har blitt sånn. Alltid likt Lasse...

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24