Husk meg
Brukernavn
Passord

Strømsborg tilbake til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jan 12, 22:53

Tore Pedersen er ikke spillerens agent...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 jan 12, 22:55


Denne uka har vært jævlig

Hussain skadet iht f-b.no

Tarik ønsket av RBK (spekulasjoner i noen aviser etter gode landskamper)

Semb ønsker nå 12 lag i Tippeligaen (hva blir det neste??) Jeg ønserk han blir "fotball-sjef" på New Zeland eller noe annet langt vekk

Raio-saken værre, nå er Kværneng siktet også

Våre venner i Særp er forbannet over hjemmturen til Strømborg

Uka er ikke slutt hva blir det neste?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 jan 12, 23:04
Endret: 19 jan 12, 23:07
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Holters

Tore Pedersen er ikke spillerens agent...

SA hinter meget sterkt at han er det i denne saken, derfor skrev jeg som jeg skrev.  Uansett, det gjør det ikke akkurat bedre at enn person som hverken er spillerens agent eller er tilknyttet FFK tar det  på seg å informere Sarp.

Hva er egentlig Tore Pedersens rolle i dette?

EDIT: NRK skriver også i denne artikkelen at Pedersen er spillerens agent

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 19 jan 12, 23:14

Opprinnelig postet av Holters

Tore Pedersen er ikke spillerens agent...

Som at han ikke har noen tilknytning til strømsborg eller at han er "rådgiver" og ikke "agent" ?

Har kastet papir-SA men det var et intervju med strømsborg etter overgangen hvor jeg mener ganske bestemt at han utttalte at han diskuterte kontraktsforslaget med tore p/fikk råd e.l..

Egentlig en ganske unødvendig sak dette her..

 

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 jan 12, 23:58

Opprinnelig postet av Erikk


Denne uka har vært jævlig

Hussain skadet iht f-b.no

Tarik ønsket av RBK (spekulasjoner i noen aviser etter gode landskamper)

Semb ønsker nå 12 lag i Tippeligaen (hva blir det neste??) Jeg ønserk han blir "fotball-sjef" på New Zeland eller noe annet langt vekk

Raio-saken værre, nå er Kværneng siktet også

Våre venner i Særp er forbannet over hjemmturen til Strømborg

Uka er ikke slutt hva blir det neste?

Stadion får navnet McDonalds Arena.. Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 jan 12, 08:33


Nei McDonalds.com arena


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 12, 12:56

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Holters

Tore Pedersen er ikke spillerens agent...

Som at han ikke har noen tilknytning til strømsborg eller at han er "rådgiver" og ikke "agent" ?

Tore Pedersen hjelper FFK ved overgangen, altså "klubbens agent" - ikke spillerens.

Opprinnelig postet av foyn

Egentlig en ganske unødvendig sak dette her..

Enig.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jan 12, 15:51

Tråkket over idagFrown

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4620/372/

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 30 jan 12, 12:58


Nok en fjær i hatten til FFK`s administrasjon..

Klarer de ikke og gjøre noe riktig?

 

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5905579.ece

 

---------------------------

Ford eller Fiat?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 jan 12, 13:22

FFK bomma helt.

Hva slags følger kan dette få for FFK?

Nå håper jeg gjengen i FFK snart kan begynne å følge lover og regler, og utøve normal folkeskikk. Skjerpings!! 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 30 jan 12, 13:25

Tippeliga, med unntak, av en sesong siden 2004. Seriesølv og NM gull. Noe er vel gjort riktig også.

Men dere regner kanskje bare fra 2008?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 30 jan 12, 14:07


Nei, jeg gjør ikke det men jeg skiller på bart og snørr.

Det sportslige er helt OKmen det administrative minner vel mest om norsk supperåd.

Sånt som dette irriterer og dere må vel innse at dere ikke trenger mer av sånt nå.

---------------------------

Ford eller Fiat?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jan 12, 14:17


Fy faen så kjipt det har vært i det siste, jeg trodde vi var proffe nok til å behandle en slik sak korrekt.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jan 12, 14:17

Opprinnelig postet av Plankekæll

FFK bomma helt.

Hva slags følger kan dette få for FFK?

Nå håper jeg gjengen i FFK snart kan begynne å følge lover og regler, og utøve normal folkeskikk. Skjerpings!! 

Svar

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 30 jan 12, 15:53


Som forventet og heller ingen formell reaksjon til FFK, men syns både vinklingen til F-B og den platte "unnskyldningen" til jonson er smått morsom.. Jonson gikk hardt ut ved forrige korsvei og anklaget Sarp for ikke å ha peiling og blir nå irettesatt av forbundet..

"Ingen straff til ffk" er jo en herlig vinkling av insider-simensen og regner med han er backet opp av enda-mer-insider omvik om at nå må vi ha noen gladnyheter rundt ffk.. Ellers i andedammen er jo "kyss meg i ræva omvik - kronikken" til solheim i demokraten et noe uvanlig friskt innspill


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 12, 16:52
Endret: 30 jan 12, 16:53
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av foyn


Som forventet og heller ingen formell reaksjon til FFK, men syns både vinklingen til F-B og den platte "unnskyldningen" til jonson er smått morsom.. Jonson gikk hardt ut ved forrige korsvei og anklaget Sarp for ikke å ha peiling og blir nå irettesatt av forbundet..

"Ingen straff til ffk" er jo en herlig vinkling av insider-simensen og regner med han er backet opp av enda-mer-insider omvik om at nå må vi ha noen gladnyheter rundt ffk.. Ellers i andedammen er jo "kyss meg i ræva omvik - kronikken" til solheim i demokraten et noe uvanlig friskt innspill

Friskt, tøft og bra gjort av Demokraten å belyse disse sakene slik de gjør, så det klager vi ikke på.

Men tilbake til Strømsborgsaken:

Hvilken straff synes Foyn ville være passende? Veldig mange oppe ved fossen roper høyt om at FFK bør flyttes ned noen divisjoner, eller en poengtrekkstraff på 20 poeng etc.etc........... (Kommentarer i SA under reportasjer om FFK, Pirojasaken m.fl.........)

Hva synes du, noen av de ovennevnte straffer, en pengebot eller som det er nå, ingen reaksjon i det hele tatt?

Lurer litt på hva du mener om det jeg se Wink

Selv mener jeg at den saken er så mye en ikke-sak og så liten forseelse at det ikke fortjener noe straff i det hele tatt. At regelverket blir belyst og man bestreber seg på å følge dette i fremtiden er jeg for.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 30 jan 12, 18:03


Det vanlige ved slike saker når klubber kontakter spillere uten å kontakte klubb er bøter. Evt kan også spilleren straffes med karantene.  I hvert fall mellom amatørklubber.  Tidligere ble vel det kalt "fisking".

Fra amatør til proff er jeg usikker på, men det ligger vel på det samme nivået.

Fillesak og fillesak, det er vel snakk om å respektere klubbene rundt seg og behandle dem på en ordentlig måte.

Kommunikasjon,åpenhet er en nødvendighet da,og ikke minst kjenne til regelverket til NFF. Det gjør nok hvert fall de fleste fotballedere i breddeklubbene i Fredrikstad og omegn hvert fall. Dette er jo ikke en ny paragraf på noen måte.

 


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 30 jan 12, 18:24


I strømsborgsaken er vel straff en helt feil vinkling. I mine øyne handler den saken om omdømme og respekt. Hvis FFK ønsker og fremstå som en elefant på glassmagasinet kan de bare drive på som før. Dette har skadet FFK (kanskje ikke så mye), det har skadet Strømsborg vil jeg annta.

Det hele virker jo veldig vinglete og useriøst.

Har vanskelig for og tro at noen fra Sarp har ønsket eller drømt om at FFK skal miste plassen i TL pga denne saken.

Når det gjelder Piroja saken stiller det seg helt andlerledes men der vil det renne mye vann under brua før man vet utfallet.

---------------------------

Ford eller Fiat?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 jan 12, 18:25

Hvis FFk har gjort en feil så beklager jeg det sterkt, men NFF ville ikke behandle saken spesielt. De dro kun en generell vending av temaet, og det betyr at saken umulig er spesielt alvorlig. Muligens så er dette på nytt et Cato Haug brøl uten mye substans.

Hadde denne saken vært av en viss størrelse og alvorlighet ville NFF utalt seg på en annen måte. Storm i vannglass spør du meg.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 12, 18:52

Opprinnelig postet av Fossekællen:)


I strømsborgsaken er vel straff en helt feil vinkling. I mine øyne handler den saken om omdømme og respekt. Hvis FFK ønsker og fremstå som en elefant på glassmagasinet kan de bare drive på som før. Dette har skadet FFK (kanskje ikke så mye), det har skadet Strømsborg vil jeg annta.

Det hele virker jo veldig vinglete og useriøst.

Har vanskelig for og tro at noen fra Sarp har ønsket eller drømt om at FFK skal miste plassen i TL pga denne saken.

Når det gjelder Piroja saken stiller det seg helt andlerledes men der vil det renne mye vann under brua før man vet utfallet.

Det er ikke overraskende at sarpinger omtaler FFK og folkene rundt som respektløse overfor naboer generellt, og overfor S08 spesiellt.

Kanskje på tide for sarpingene snart å få saken ned på det nivået den hører hjemme? "Elefant i glassmagasinet......"?

Perfekte sarp kan komme ned på jorda en gang de også. Dere leter jo hele tiden etter saker å anklage FFK, klubben, byen og supporterne for. Kanskje det snart er på tide å erkjenne for dere også at etter at det nye styret overtok så er det nettopp omdømmebygging og respekt som er i ferd med å skapes. Er det virkelig så plagsomt å se at sykdommene er i ferd med å helbredes?

Som FFK-supporter er jeg helt klar over at tidligere ledere og styre i FFK-systemet har vært preget av kaos og uetikk, det trenger vi ingen sarpinger til å fortelle oss.

Får virkelig håpe at dere holder rent i eget bo slik at vi slipper å slå tilbake. Vi ønsker kun å slå tilbake på sportslig sett, og så vidt jeg husker så ble det gjort i siste kamp mellom S08 og FFK på Sarpsborg (kommunale) stadion.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24