Husk meg
Brukernavn
Passord

30. serierunde: LSK - FFK, søn. 27/11 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 nov 11, 13:08

Men til det at Øvrebø skal dømme: Vi kan jo vente med å skyte ham til etter kampen. Det kan jo hende at han for en gangs skyld bestemmer seg for å være slem mot kanarifuglene i stedet for mot oss. Og da kan jo KFL ta seg av lynsjingen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 nov 11, 14:16

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men til det at Øvrebø skal dømme: Vi kan jo vente med å skyte ham til etter kampen. Det kan jo hende at han for en gangs skyld bestemmer seg for å være slem mot kanarifuglene i stedet for mot oss. Og da kan jo KFL ta seg av lynsjingen.

Kan henge meg på den, men kødder han til da, så håper jeg han blir degradert til Adecco-en. Da kan han heller gjøre livet surt for Bygda 08. Brått er uansett mamman hans særping, så det vil vel kanskje ha motsatt effekt. Vi får se...

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 11, 16:56

LAGET

Arnold Origi
Andreas Landgren - Jørgen Horn - Kevin Duré - Vidar Martinsen
James Keene - Etzaz Hussain - Khalifa Jabbie - Simen Rafn
                        Celso Borges - Tarik Elyounoussi 

Benken:

Hans Erik Ramberg

Sanpreet Singh

Mads Hansen

Alexander Ruud Tveter

Simen Standerholen

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 nov 11, 17:47

God kamp, folkens!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 nov 11, 18:03

Sendes ikke kampen på radio prime ? har oppe nettfeeden, men der er det hockey....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 nov 11, 18:22

Utrolig tamt fra FFK`s side de første 20 og Vidar M ...du kler IKKE bart !!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 nov 11, 18:26

Hvem kler egentlig bart?

Herlig kommunikasjon mellom benken og Rafn også. Rafn tydelig irritert over å ha bli byttet ut etter 21 minutter, og Aune skjønner ikke hva som var problemet til Rafn. Tipper at Rafn har markert for et eller annet, blitt bedre igjen, men ikke sagt ifra til benken at han ikke trenger å bytte likevel.

Det var ihvertfall ingen som skjønte noe av dette, verken trener eller spiller. Aune tydelig irritert for å ha brukt et bytte så tidlig.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 nov 11, 18:42
Endret: 27 nov 11, 18:49
Endret av: hasse33

Ser nesten ut som Borges har alt flytta  !!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 nov 11, 19:23


Vet ikke om jeg gidder å fornye mine 3 sesongkort. Kan de ikke mobilisere mer enn det der, tør ikke mer i en slik betydningsløs kamp, da gidder jeg ikke, da går jeg heller på en kamp i mellom.

Flau opptreden av to flaue dårlige lag.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 nov 11, 19:26

Når det gjelder barten så regner jeg med at det er pga November fokuset på kreft. Simen hadde også så jeg. Kampen er kjedelig.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 nov 11, 19:34

... og med det så var Borges ferdig i FFK. Takk for gode minner, selv om de kunne ha blitt enda bedre.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 nov 11, 19:38

Opprinnelig postet av Dokka

Når det gjelder barten så regner jeg med at det er pga November fokuset på kreft. Simen hadde også så jeg. Kampen er kjedelig.

Ja det er jo mulig at det stemmer


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 nov 11, 20:02

En forferdelig dårlig fotballkamp. FFK nærmest seieren.

Synes Arnold gjør en ok figur.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 nov 11, 20:13


Ganske dårlig reklame for sesongkortsalget sesongen 2012.

En klubb som ikke har noen spesiell uttalt målsetting om å prege norsk fotball, i allefall slik jeg har tolket det så tenker de på å ta inn unge talenter og så selge de videre.

Jeg lar mine sesongkortkjøp stå på vent. Jeg hadde forventet at klubben kunne vise til ambisjoner, og det spillere og trenerapparat viser til er for dårlig.

Skal jeg holde med et lag så bør ledelsen ha en uttalt ambisjon om å kjempe i toppen av norsk fotball, en gang i blant ut i Europa og være et lag som betyr noe.

Hvordan dette laget, slik spillerstallen er nå, skal makte å holde lag som SandnesUlf og Hønefoss bak seg, er for meg en gåte.

Jeg tror jeg bruker penga til noe annet og betaler for de kampene jeg gidder å se.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 27 nov 11, 20:14
Endret: 27 nov 11, 20:14
Endret av: Rey

Arnold har et par involveringer som med litt uflaks kunne endt med baklengsmål, men han har også noen bra redninger. Virker litt ukonsentrert til tider?

Ellers forferdelig kjedelig kamp. Dårlig kommunikasjon mellom Rafn og Aune som gjør at han byttes ut så tidlig? Så at han dro litt på benet tidlig i kampen, men hadde ikke veldig lyst til å gå ut så det ut til.

Ellers syns jeg Aune er litt feig som ikke bytter inn Standerholen eller Singh når de likevel er på benken. Men det er kanskje et signal om at de ikke vil bli satset på videre?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 nov 11, 20:21

Opprinnelig postet av Rey

Ellers syns jeg Aune er litt feig som ikke bytter inn Standerholen eller Singh når de likevel er på benken. Men det er kanskje et signal om at de ikke vil bli satset på videre?

Helt enig. Gutta ga tydeligvis faen idag så kunne mer enn gjerne brukt noen sultne unggutter. Dette var flaut - når vi kan prestere så livløst kan vi være fornøyde med at vi spiller i det gode selskap i 2012.

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


olegno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09
Innlegg: 21

Lagt til: 27 nov 11, 20:35


Enig me Rey og Welhaven der. Syns det er merkelig at ikke talenter som Standerholen og Singh ikke får noen min på slutten av kampen. Begge har vært innom u-landslag tidligere, og er stadig i utvikling. Har selv sett de i aksjon flere ganger i år, der de i hvertfall har imponert meg.

Nå er ikke jeg på treningsfeltet og ser disse kontra eldre og mere rutinerte spillere, så regner med at det er en grunn til at de ikke får muligheten. Syns det allikevel er merkelig da Lsk bytter inn 95 model Marius Høibråten på slutten, mye pga. at de ikke har så mange andre alternativer, men det har da ikke vi heller? Syns i hvertfall de burde fått kjent på nivået!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 27 nov 11, 20:35

"Skal jeg holde med et lag så bør ledelsen ha en uttalt ambisjon om å kjempe i toppen av norsk fotball, en gang i blant ut i Europa og være et lag som betyr noe."

 

haha!!   det er ikke lenge siden vi kjempet for å ha en klubb å holde med så skal vi liksom opp å hærje med alt å alle et par måneder senere ??

 

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 nov 11, 20:42

Opprinnelig postet av lordofwhat

"Skal jeg holde med et lag så bør ledelsen ha en uttalt ambisjon om å kjempe i toppen av norsk fotball, en gang i blant ut i Europa og være et lag som betyr noe."

 

haha!!   det er ikke lenge siden vi kjempet for å ha en klubb å holde med så skal vi liksom opp å hærje med alt å alle et par måneder senere ??

 

At ikke du forstår hva jeg mener er helt greit. Sier jeg at vi "liksom skal hærje med alt å (og) alle"?

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 nov 11, 20:42

Opprinnelig postet av Willy René


Ganske dårlig reklame for sesongkortsalget sesongen 2012.

En klubb som ikke har noen spesiell uttalt målsetting om å prege norsk fotball, i allefall slik jeg har tolket det så tenker de på å ta inn unge talenter og så selge de videre.

Jeg lar mine sesongkortkjøp stå på vent. Jeg hadde forventet at klubben kunne vise til ambisjoner, og det spillere og trenerapparat viser til er for dårlig.

Skal jeg holde med et lag så bør ledelsen ha en uttalt ambisjon om å kjempe i toppen av norsk fotball, en gang i blant ut i Europa og være et lag som betyr noe.

Hvordan dette laget, slik spillerstallen er nå, skal makte å holde lag som SandnesUlf og Hønefoss bak seg, er for meg en gåte.

Jeg tror jeg bruker penga til noe annet og betaler for de kampene jeg gidder å se.

Du får gjøre hva du vill med dine egene penger, men disse setningene dine her er like flaue for FFK supportere som FFK spillte i dag.

Det var siste kamp, og de var ikke mye å spille for. Selv om man skulle ønske å passere Viking.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3