Husk meg
Brukernavn
Passord

Mandagskampen forsvinner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 28 okt 11, 10:19

Ja, da har det blitt klart. NFF har blitt enig med Tv2 om salg av de øvrige rettighetene til TL 2013-2016. Med denne avtalen forsvinner også mandagskampen. Nå blir Tippeliga fredag, lørdag og søndag.

Hva tenker PH/Supras om dette? Er dere like forbannet på fredagskampen som mandag?

---------------------------

Kråkerøy


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 okt 11, 10:29

De er vist ikke helt borte, man har bare flyttet det ned fra TL til Adecco. Så om det er en seier for oss supportere vet jeg ikke helt da. Adecco hadde vel ikke noe fast kampdag på mandag nå i år?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 okt 11, 10:53

For håpe at protestene faktisk er den avgjørende grunnen, men jeg mistenker vel også litt det at potensiale er høyere for flere seere på en fredagskveld enn mandagskvelden. TV2 vil vel ganske enkelt ha flest mulig seere her.

Men nå kan det jo meget vel være slik at protestaksjonen også har gjort sitt, hva vet jeg. Uansett er det jo gledelig for Tippeligaen. At Adeccoligaen får en mandagskamp betyr vel ikke så mye i den grad det er færre supportere som drar på bortekamp, selv om prinsippet jo er det samme.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 okt 11, 11:44


Veldig gledelig at mandagskampen endelig blir tatt vekk .Veldig deilig at protest aksjonene nådde frem .

 Nå mangler det bare punktet der kampene ikke kan flyttes opp til 2 uker før match , slik at det kan bli litt forutsigbarthet i Norsk fotball igjen :)

 

Når det gjelder protestaksjonen fra Supras sin del så forandrer det jo uansett ikke på at vi ikke setter opp buss . Kampen spilles jo til mandag, Å folk får ikke fri fra jobb og skole fordi det ikke blir fotball på mandager fra 2014.

 

 

 

 

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 28 okt 11, 11:56

Men man kan da ikke protestere på en sak man allerede har fått gjennomslag på. Misforstå meg rett – jeg skjønner absolutt at folk må prioritere jobb/skole, men dersom PH/supra fortsatt kjører boikott, begynner jeg å lure på hva man vil oppnå.

Tok det egentlig som  en selvfølge at PH avlyste boikotten. NSA har jo allerede sagt at bokottene blir avlyst fra nå av.

---------------------------

Kråkerøy


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 okt 11, 14:41
Endret: 28 okt 11, 14:46
Endret av: hedvalen

Som sagt , buss blir det ikke fra Supras sin side. Det er nok dessverre økonomisk uforsvarlig .

Når det gjelder boikotten så hadde det nok vært passende å avblåse den nå.

 

Ellers syns jeg fortsatt vi har en vei å gå med fristen til å flytte kamper. 2 uker burde blitt gjort om til 2 måneder slik at supportere og tilhengere kan planlegge arrangementer og turer bedre

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 28 okt 11, 20:09

Supras prøver å sette opp buss til Vålerenga kampen, med forbehold om at det blir 26 personer eller flere på bussen.
Det ble tidligere sagt at vi ikke skulle sette opp buss pga. økonomien, vi har nå skaffet oss et alternativ med buss som lar oss få sjansen til dette uten å ødelegge økonomien helt.
Hvis DU eller noen du kjenner har lyst til å være med på en busstur med litt liv og uten fyll og svensktoppar, kan du for 100 kr melde deg på Supras sin busstur.
Send en pm til meg her, hvis du er interissert.

---------------------------

MOT den moderne fotballen!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3