Husk meg
Brukernavn
Passord

Guttane og Aune trenger oss nå!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 okt 11, 21:32

Jada vi kan analysere oss i hjel, frem og tilbake og opp og ned i mente på hva som har gått galt med klubben i høst og hva som har skjedd etter sommerferien. Vi kan også legge oss ned og surmule over salget av Raio og Gamboa til nye klubber og også skrike om ny trener til klubben og bytte av ledelse osv.. Vi kan også boikotte oss i hjel pga mandagskamper og flytting av kamper i ett kjør..

Men det er faktisk ikke det klubben trenger nå, det er faktisk ikke det guttane trenger nå, de trenger vår støtte, våre heiarop 2 ganger 45 minutter. De trenger at vi støtter opp om laget. Tenk tilbake på fjorårssesongen, publikum begynte å svikte laget å rope på ny trener, laget kom til kvalikk og spilte ut både Løv Ham og Hønefoss og rykket opp til Tippeligaen.

På mandag er det planlagt boikott av Plankehaugen.. Hva om vi boikotter den boikotten og reiser inn til Ullevaal, står sammen og synger og heier guttane frem til seier over Martin Andresens gutter. FFK kan de også, de viste det idag mot RBK som egentlig var nada, null og ingenting å snakke om.. Jeg skal se om jeg finner noen penger for jeg skal på Ullevaal uansett!

Kommer du..?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 okt 11, 21:37
Endret: 26 okt 11, 21:38
Endret av: hasse33

Bra innspill!!!!!!!!!

Det er nå laget trenger oss.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 26 okt 11, 21:42

Reprise av Lyn kampen for noen år siden: 70 busser til Ullevål


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 okt 11, 22:14

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4456/372/  FFK setter opp buss

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 26 okt 11, 22:33

Media står for en vesentlig del av klubbenes inntekt. At de som motytelse forlanger en viss innflytelse på kamptidspunkt tror jeg vi bare må erkjenne - og leve med. Supporterene bør konsentrere seg om å støtte laget maksimalt. Det treger guttæne!

Men Aune.... Han har ledet laget i tre sesonger nå. Se på resultatene. Innlegg som støtter den mannen klarer jeg bare ikke å ta seriøst lengre.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 11, 12:16

Opprinnelig postet av Vedahl

Men Aune.... Han har ledet laget i tre sesonger nå. Se på resultatene. Innlegg som støtter den mannen klarer jeg bare ikke å ta seriøst lengre.

Ta det seriøst eller ei, men 2009-sesongen kan man vel ikke si at han ledet laget. Han ble satt inn som en erstatter i en utrolig turbolent tid, for så se at Nordlie tok over.

Han ble ansatt som hovedtrener i 2010-sesongen. Der ble det opprykk.

I år har sesongen vært utrolig halvveis, men vi er fortsatt i Tippeligaen. Kanskje man kunne forventet en litt sikrere plass nå enn å ligge 4 poeng over streken, men det kunne også vært direkte nedrykk vi lå på.

Ikke ta det seriøst om du ikke vil, men det er fakta.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 28 okt 11, 16:54

Opprinnelig postet av Welhaven

Ikke ta det seriøst om du ikke vil, men det er fakta.

 

Tja... Fakta kommer jo litt an på hvordan man fremstiller de også ;) Jeg ser det nok mer slik: 

 

2009: Klart lavere poengsnitt i de kampene han ledet enn Grönis og ikke minst Tom. Aune 0,7, Tom 1,5.

2010: Laget med Adeccos desitert største budsjett og beste spillerstall ledes inn til en tredjeplass. Mot Hønefoss var det i praksis Amundsen som ledet laget.

2011: Forferdelige resultater med et lag som på papiret hører hjemme på midten/øvre halvdel.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 okt 11, 17:30

Opprinnelig postet av Vedahl

Tja... Fakta kommer jo litt an på hvordan man fremstiller de også ;) Jeg ser det nok mer slik: 

 

2009: Klart lavere poengsnitt i de kampene han ledet enn Grönis og ikke minst Tom. Aune 0,7, Tom 1,5.

2010: Laget med Adeccos desitert største budsjett og beste spillerstall ledes inn til en tredjeplass. Mot Hønefoss var det i praksis Amundsen som ledet laget.

2011: Forferdelige resultater med et lag som på papiret hører hjemme på midten/øvre halvdel.

Amundsen leder fortsatt laget, men bare de kampene vi vinner. Yell


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 okt 11, 18:13

Opprinnelig postet av thorsen

Amundsen leder fortsatt laget, men bare de kampene vi vinner. Yell

Haha. Godt sagt.

Det morsomte er at Vedahl mener helt seriøst at det er slik. Smile

Amundsen ledet FFK mot Sarpsborg 08 borte ihvertfall. Også hjemme mot Vålerenga og Rosenborg var det Amundsen som ledet laget. Tom Freddy ledet laget i første omgang hjemme mot Sogndal, mens det var Amundsen som tok over i pausa. Vips ble laget mye bedre. 

Hvis Amundsen er en så forbanna god trener hadde han vært hovedtrener for lenge siden. Noe annet ville vært galskap.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24