Husk meg
Brukernavn
Passord

26. serierunde: FK Haugesund - FFK, søn. 16.10 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 16 okt 11, 20:48

Sorry å måtte si det men dette laget er ikke godt nok til å holde plassen. For dårlige spillere og for dårlig trener. Det ender med nedrykk! Vi har en trener som trykker på repeatknappen hver gang det skal gjøres forandringer og byttene meldte jeg 2 min etter kampstart. Fryktelig fantasiløst taktisk. Med så unge spillere trengs en trener med rutine og pondus det har dessverre ikke TFA. Vi får trøste oss med at vi får nye lokaloppgjør mot 08 i 2012. Hva i all verden er det Mads Hansen og Jan Tore Ophaug gjør på et lag som skal spille i tippeligaen??? Nei, Tom Nordlie sier jeg. Da må dem iallefall trene. Det gjør dem jo heller ikke, så en kan kanskje ikke forvente noe mer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 okt 11, 21:05

Opprinnelig postet av Bærra

Sorry å måtte si det men dette laget er ikke godt nok til å holde plassen. For dårlige spillere og for dårlig trener. 

Pr. dags dato er vi gode nok. Vi får se ved sesongslutt.

Opprinnelig postet av Bærra

Hva i all verden er det Mads Hansen og Jan Tore Ophaug gjør på et lag som skal spille i tippeligaen??? 

Vi er faktisk nødt til å bruke de beste spillerne vi har. Sånn er det bare. Hva skal vi gjøre med Ophaug da? Sparke han og bli saksøkt for millioner i etterkant?

Opprinnelig postet av Bærra

Nei, Tom Nordlie sier jeg. Da må dem iallefall trene. Det gjør dem jo heller ikke, så en kan kanskje ikke forvente noe mer?

Ja, rekti. Det har vi prøvd før... Og igjen - hvor i allverden skal pengene komme fra? Betaler du eller?


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 okt 11, 21:13
Endret: 17 okt 11, 05:03
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av scheien
Opprinnelig postet av plankekæll
Tariks 12. seriemål i år. Ikke langt igjen til Takk Får Alts rekord på 14 (?).

ringberg hadde vel bare 11 seriemål i tippeligaen, eller er det jeg som roter.

11 mål i 2004 på Ringberg er korrekt. Gardar har vært nærmest med sine 9 mål i 2008. Deilig med en målscorer i laget igjen, selv om det fortsatt er langt til toppen av toppscorerlisten for Tarik, men så er vi heller ikke noe topplag.

Rettelse: Tarik på delt 5. plass på toppscorerlisten, kun et mål bak Mos som jo har blitt hyllet for sin innsats i år. Meget sterkt av Tarik dette.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 okt 11, 23:18

Jeg synes seriøst at vi hadde fortjent 1 poeng idag.

Satser på seier hjemme mot start.Jeg gir hvertfall ikke opp håpet!

Hadde håpet jeg kunne dra til usa på onsdag med god ro i kroppen men ja jeg skal følge med i usa også.Heia FFK!

Ps kjære plankehaugen, gi F*** i å boikotte på ullevål mot enga.Er nå på slutten av sesongen gutta virkelig trenger støtte!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 okt 11, 08:32

Opprinnelig postet av Bærra

Sorry å måtte si det men dette laget er ikke godt nok til å holde plassen. For dårlige spillere og for dårlig trener. Det ender med nedrykk! Vi har en trener som trykker på repeatknappen hver gang det skal gjøres forandringer og byttene meldte jeg 2 min etter kampstart. Fryktelig fantasiløst taktisk. Med så unge spillere trengs en trener med rutine og pondus det har dessverre ikke TFA. Vi får trøste oss med at vi får nye lokaloppgjør mot 08 i 2012. Hva i all verden er det Mads Hansen og Jan Tore Ophaug gjør på et lag som skal spille i tippeligaen??? Nei, Tom Nordlie sier jeg. Da må dem iallefall trene. Det gjør dem jo heller ikke, så en kan kanskje ikke forvente noe mer?

God bedring

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 17 okt 11, 09:16

Ringbergs rekord ble jo satt i en serie med 26 kamper. For at prestasjonen skal være likeverdig, må Tarik score 0,69 mål til år - og det greier han nok, selv om det kan bli litt vanskelig å treffe akkurat på hundredelen Wink.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 okt 11, 09:21

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Start er fa** ikke til å kødde med folkens.. de to siste kampene har de vunnet 3 - 0 over LSK og det ble uavgjort forrige kamp etter at de overkjørte Aalesund..

Får håpe Ojo og Brann er i form i morgen.. med seier der, og oss på stadion uten Dure og Etzaz kan det blir morsomt for Start..

Overkjørte Aalesund? Så du kampen? Start skapte lite, selv etter at Aalesund ble redusert til ti mann. Spissene bevegde seg dårlig, og dersom den kampen skulle hatt en vinner kunne det like gjerne vært AaFK.

Start er, og har hele sesongen vært, et hakk dårligere enn FFK. Måtte det bare fortsette slik sesongen ut. Hvis Start vinner mot Brann i kveld brenner det på dass, men hvis vi slår dem på søndag kan vi erklære brannen slukket.

(Du verden, jeg er i fyr og flamme med pyro-metaforene mine i dag)

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 okt 11, 09:29

Brann har alltid vært, for å sitere Davy Watne, "de hjelpeløses hjelper". Dvs Brann taper alltid mot lag som er i nedrykksstriden i slutten av sesongen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 okt 11, 13:03
Endret: 17 okt 11, 13:04
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Anders Strand

Ringbergs rekord ble jo satt i en serie med 26 kamper. For at prestasjonen skal være likeverdig, må Tarik score 0,69 mål til år - og det greier han nok, selv om det kan bli litt vanskelig å treffe akkurat på hundredelen Wink.

Og hvor mange kamper har blitt spilt nå? Jo 26 kamper ;)

Tarik har faktisk scoret nøyaktig 1/3 av målene til FFK i Tippeligaen, 12 av 36 mål.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 okt 11, 13:35

Opprinnelig postet av matsinho


Forresten, spilte ikke Mads Hansen mye back i Mjøndalen? Skulle tro han kunne gått ned på backplass?

 

Nei..han er ikke back.....spilte ikke det i MIF...kun kant/ving---med en mere fri-rolle,altså mere offensiv enn defensivWink



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24