Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 50 48

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 mar 12, 19:45


Trenger 20 navn for å få lisens...de kan skrive Jan Rafn som 20 mann,så er det nok. Dette bekrefta Kosten på pressemøtet,da Økonimien ble lagt fra:)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 mar 12, 09:05

Kommer det en ny mann på 4 timer tro ???

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 mar 12, 10:10

Opprinnelig postet av RG

Kommer det en ny mann på 4 timer tro ???

Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn Laughing

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 mar 12, 10:30

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av RG

Kommer det en ny mann på 4 timer tro ???

Skulle tro det om man leser twitteren til hr Rafn Laughing

(Generalprøve mot Enga idag. Ta turen inn så får du kanskje en overraskelse ;) Kampen starter kl 13 på Hafslundbanen(er det På Valle Hovin ?)

Så ut fra denne tror du det blir presentert en ny spiller ??? jajaja ....

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 mar 12, 12:43

Låner venstreback fra Vålerenga

 

 

 

 

 

 

 

 


Lunde

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12
Innlegg: 8

Lagt til: 20 mar 12, 12:00

Er forsiktig optimist før sesongstart ! Tror vi kan spille jevnt med alle i år også, men vi trenger å avgjøre flere av de jevne kampene til vår fordel i motsetning til i fjor. La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.

Kan ikke se at laget totalt sett er svekket i særlig grad, men jeg er svært skeptisk til spissplassen. Jeg tror ikke Ruud Tveter er eller vil bli god nok for dette nivået. Har ennå ikke gitt opp håpet om at en spiss blir presentert før overgangsvinduet stenger. Tror uansett at dette behovet vil sette press på en overgang i neste overgangsvindu, men vi får gi Ruud Tveter og Momo sjansen til å bevise at de er gode nok som makkere til Tarik. Økonomien tilsier selvfølgelig også at de må få den muligheten.

---------------------------

Hardt prøvet supporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mar 12, 12:16

Nå har vi nettopp hentet en spiss i Ole Jørgen Halvorsen.

Ja, han er først og fremst ving, men også god som bakromsspiss.

Vi bør være godt fornøyde med overgangene, vi kunne like gjerne spilt i 6.divisjon.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 20 mar 12, 12:20

Opprinnelig postet av Lunde

La oss håpe at Knudsen og Holm kan bidra der, samt at de unge har blitt ett år eldre.

En ting er i hvert fall sikkert - de unge er blitt et år eldre siden i fjor  Laughing

 

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 mar 12, 13:07

Husk folkens at vi har en sterk første 11 er. En god sentral linje og enkeltspillere som kan avgjøre begge veier. Og ikke minst Tarik. Alene er han kansje den beste spillern i TL med sine ferdigheter. Og om FFK klarer å skape Fort Fredrikstad stadion igjenn, da! kan det bli morro i år!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 mar 12, 13:50


Vi må også være realistike og si vi har et svakere lag enn forrige sesong. Borges var en veldig viktig spiller for oss og han er borte og ikke erstattet. Jeg tror nøkkelen til fornyet kontrakt er at vi får tilbake den gode hjemmestatisikken vi hadde tidligere, og at vi slår de andre bunnlagene på hjemmebane. Allerede i første hjemmekamp kommer Stabæk, og den kampen blir veldig viktig.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 mar 12, 14:42

Si hva dere vil ang årets stall. Men jeg mener helt klart at hvis vi spiller 4-3-3/4-5-1 så kan vi bite mer ifra oss i serien en i fjor! Tror vi kan gjøre det mye bedre med dagens stall! Men ikke i 4-4-2.Spiller ffk 4-4-2 i år igjen så tror jeg vi fort kan kjempe helt i bånn i år også! Men med 4-3-3/4-5-1 i år så kan vi få en fin trygg plass midt på tabbelen!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 20 mar 12, 14:57

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Husk folkens at vi har en sterk første 11 er. En god sentral linje og enkeltspillere som kan avgjøre begge veier. Og ikke minst Tarik. Alene er han kansje den beste spillern i TL med sine ferdigheter. Og om FFK klarer å skape Fort Fredrikstad stadion igjenn, da! kan det bli morro i år!!

Vi må også huske minst to andre ting: Bak de første 11 er det tynt, og sesongen er lang. Og mht Tarik har vi en klassisk catch-22-situasjon: Hvis han spiller så godt at han redder oss, mister vi ham trolig til sommeren.

Og bakom synger Skatt Øst.

Jeg er redd det blir en del nedbitte negler og miserable søndagskvelder med trøstewhisky. Men selvsagt håper - og tror! - jeg det går bra til slutt. 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mar 12, 17:47

Opprinnelig postet av Anders Strand

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Og bakom synger Skatt Øst.

 

Det er denne mulige pengebomben jeg frykter mest i år.

Sannsynligheten taler for at Pirojasaken ender med et megakrav fra skatteetaten, og da mye mulig i form av ubetalt arbeidsgiveravgift og ikke trukket forskuddstrekk.

Det kan faktisk være snakk om mange år med illojalitet fra FFK´s side som kan bli ganske så kostbart.

Er det noen som vet hvor "Jeg er med"-midlene går? Og de pengene man får inn fra Odins Kro-initiativet?

Før "Jeg er med" så vil jeg vite at evt. penger jeg yter ikke skal gå til å betale for gammel øko-kriminalitet.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 mar 12, 18:14


Jeg tror det ville være sterk tvil om klubben har gjort noe galt eller ikke, men at det har gått presisje i saken for Skatt Øst. Dermed vel det bli rettsak med anker osv og saken kan ta mange år.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 20 mar 12, 18:33

Opprinnelig postet av Willy René

 

Er det noen som vet hvor "Jeg er med"-midlene går? Og de pengene man får inn fra Odins Kro-initiativet?

Før "Jeg er med" så vil jeg vite at evt. penger jeg yter ikke skal gå til å betale for gammel øko-kriminalitet.

 

-Dette hadde ikke vært mulig å få til denne løsning uten hjelpen gjennom ”jeg er med”, vi er utrolig takknemlig over engasjementet som Fredriksatd folk viser gjennom prosjektet samt stafetten som Kjell på Odins Kro satt i gang, Benjamin er fullfinansiert gjennom ”Jeg er med”.


Link:  http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4749/372/

 

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mar 12, 18:34
Endret: 20 mar 12, 18:34
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg tror det ville være sterk tvil om klubben har gjort noe galt eller ikke, men at det har gått presisje i saken for Skatt Øst. Dermed vel det bli rettsak med anker osv og saken kan ta mange år.

Kan du underbygge disse påstandenen litt bedre?

Det lille jeg har satt meg inn i saken er at Piroja var? skattemessig bosatt i Norge i perioden. Kommer skatteetaten til dette faktum så skulle hans opptjente inntekt i perioden vært skattlagt i Norge.

Slik jeg ser det så er saken desverre åpenbar, det vil si at FFK-systemet har medvirket til skattesvik.

Det er derfor jeg vil vente med evt. å bidra med noen kroner til klubben. (Bidro i fjor men klubben så seg ikke nødsaget til å sende en takkemail engang, bare for å ha sagt det.)

Jeg bidrar gjerne med både en eller fler lapper jeg, men ønsker ikke at mitt evt. bidrag skal dekke gamle ulovligheter.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mar 12, 18:36

Opprinnelig postet av Stoni

Opprinnelig postet av Willy René

 

Er det noen som vet hvor "Jeg er med"-midlene går? Og de pengene man får inn fra Odins Kro-initiativet?

Før "Jeg er med" så vil jeg vite at evt. penger jeg yter ikke skal gå til å betale for gammel øko-kriminalitet.

 

-Dette hadde ikke vært mulig å få til denne løsning uten hjelpen gjennom ”jeg er med”, vi er utrolig takknemlig over engasjementet som Fredriksatd folk viser gjennom prosjektet samt stafetten som Kjell på Odins Kro satt i gang, Benjamin er fullfinansiert gjennom ”Jeg er med”.


Link:  http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4749/372/

 

MEN:......

Går pengene inn i og blir tatt fra samme gryte? Det har jeg ikke fått svar på.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 mar 12, 18:45


Vi har ikke alle detaljer i saken, men slik jeg har forstått det gjelder saken spørmålet om utbetalinger til et selskap i Estland egentlig er skjult lønn til Raio.  Om denne påstanden fra Skatt Øst er riktig vet vi ikke og det vil være mange argumenter begge veier. Vi har tidlere sett  saker hvor en part har blitt forhåndsdømt av media som ofte vinkler sakler kun den ene veien, og jeg vil ikke si at FFK har gjort noe galt før klubben er dømt.

 

 

 


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 mar 12, 18:52

Siste jeg hørte fra Holters var vel at Piroja kanskje var skattepliktig til Esland allikevel. Er vel ikke noe vits å selge bjørnen før den er skutt osv osv..  Fort så blir saken henlagt. Uansett tar det nok laaang tid dersom det blir sak(er)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mar 12, 18:57
Endret: 20 mar 12, 18:58
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Erikk


Vi har ikke alle detaljer i saken, men slik jeg har forstått det gjelder saken spørmålet om utbetalinger til et selskap i Estland egentlig er skjult lønn til Raio.  Om denne påstanden fra Skatt Øst er riktig vet vi ikke og det vil være mange argumenter begge veier. Vi har tidlere sett  saker hvor en part har blitt forhåndsdømt av media som ofte vinkler sakler kun den ene veien, og jeg vil ikke si at FFK har gjort noe galt før klubben er dømt.

 

Min ringe viten om økonomi og skatterett forteller meg at det her er foretatt handlinger for å unndra midler fra beskatning.

Argumenter "begge veier"  har nok ikke så mye å si. Hva man kommer til når det gjelder skattemessig bosted, og hva pengeutbetalingen kommer til å bli ansett som vil nok bety mer i denne saken.

Hvis pengeoverføringene til Estland har tilflytt Piroja der borte, så skal det ikke rare argumentene til for at pengene er en del av lønnen for tjenestene han har ytt for FFK. Om man døper om pengene til "stipend" eller "speiderhonorar" betyr ikke så mye.

Det er realitetene som betyr noe, og hva er det?

Jeg er sterkt engstelig for at denne Pirojasaken vil bli en ny djevlepakke i mengden av djevlepakker FFK har mottatt de senere åra, men jeg håper selvsagt at det ikke skjer.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!



Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 50 48

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24