Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 50 32

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 feb 12, 22:54

Enig i det Rey. Men bare vent å se, i år blir det glissent på stadion. Nå er folk sure, forbanna og mektig lei hele bøtteballetten på Værste.

Tipper snittet i år vil bli på rundt 7.000 på kampene, og det er mye penger tapt for klubben.

Men la oss nå håpe at vi starter sesongen med et par seire, og at optimismen kommer tilbake. Dessverre frykter jeg tomme seter når resultatene lar vente på seg.

Jaja, jeg stiller på stadion som vanlig uansett. Håper det gjelder de fleste andre også.


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 19 feb 12, 22:58

Dessverre, men helt riktig å selge Askar....  Vi har spillere som kan erstatte denne plassen på laget....  Dessverre igjen, men vi vil slite i mange år før vi kan glede oss over signeringen i toppklasse og kjempe om en plass blant topp seks.

Klubben er skakk kjørt og vi skal være glad så lenge vi kan kalle oss en Tippeligaen by....

Skal vi snu dette må ALLE kjøpe sesongkort NÅ og fylle stadion med positivitet fra første kamp!!!!

Og til dere som tviler...  Våkne opp og støtt klubben i vårt hjerte!!!!!

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 19 feb 12, 23:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jaja, jeg stiller på stadion som vanlig uansett. Håper det gjelder de fleste andre også.

Jeg kommer også på alle kamper, uansett hvor bra eller dårlig det går. Det føles utrolig godt å vite at man var der i motgang også når det snur igjen.

 

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 feb 12, 23:36

Opprinnelig postet av nilz1

Vi har spillere som kan erstatte denne plassen på laget....

Hvem?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 feb 12, 23:51

nittenølløv
: Noen som vet hvorfor MFKblogg postet et bilde av Tarik Elyounoussi på Facebook for noen minutter siden?
 

Spennende! Ryktes om møtevirksomhet på Aker Stadion i dag også ifølge noen på tornekrattet sine sider, med besøk av en ukjent fyr med følgende beskrivelse:

"Dette ansiktet hadde vi da sett før, meinte jeg. På bilder fra diskusjonen ny spiss til Molde. En ungdom med mørk hud. Ikke så mørk rett nok som nigerianerne   .                                                                                                                                                          Dette er fra VG sine nettsider om Molde.  Får ikke håpe at dette stemmer.. Tviler på at det stemmer. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 00:14
Endret: 20 feb 12, 00:15
Endret av: keiko99

da snakker vi om nedrykk Cry jeg blir ikke overrasket om han forsvinner

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 12, 00:22
Skal ikke Heerenveen ha mesteparten av pengene ved et evt Tarik-salg? Liten gevinst for FFK å selge han da evt.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 feb 12, 00:52

nekter å tro at Tarik forsvinner nå....DET må være gale.matias ihvertfall,,,,,kvitte seg med mannan som scora flest mål ifjor,og er en lokal profil,,,,,men,,,,,ingenting er utenkelig akkurat nå.

 

skift ut alt og alle....snu bunken og start på nytt,


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 20 feb 12, 08:27

Opprinnelig postet av Kai Roger

nekter å tro at Tarik forsvinner nå....DET må være gale.matias ihvertfall,,,,,kvitte seg med mannan som scora flest mål ifjor,og er en lokal profil,,,,,men,,,,,ingenting er utenkelig akkurat nå.

 

skift ut alt og alle....snu bunken og start på nytt,

Man kan ikke be omverdenen om økonomisk hjelp, og ikke forsøke å hjelpe seg selv. Salget av Askar(en av mine absolutte favoritter) er et positivt signal i så måte. Får bare håpe at i Tarik forsvinner også, selv om det er svært sannsynlig. Horn og Thomassen har vel også kontrakter som går ut etter denne sesongen?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 08:29

Opprinnelig postet av solano2
Skal ikke Heerenveen ha mesteparten av pengene ved et evt Tarik-salg? Liten gevinst for FFK å selge han da evt.
moss skal jo ha noe for askar.. så lenge FFK kan kvitte seg med han kan dem det med tarrik også

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 feb 12, 09:18

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av solano2
Skal ikke Heerenveen ha mesteparten av pengene ved et evt Tarik-salg? Liten gevinst for FFK å selge han da evt.
moss skal jo ha noe for askar.. så lenge FFK kan kvitte seg med han kan dem det med tarrik også

 

Betaler Molde 8 millioner for Tarik,så er det kanskje 4 millioner til FFK,noe som igjen kanskje betyr at ingen må ta lønnskutt?

Vi må vel uansett ha eks antall spillere for å få lov til å beholde lisensen?

Håper virkelig ikke Tarik forsvinner....da må heller Thomassen eller Horn gå.........uff...dette er kjedelige greier altså.

Håper gruppa klarer å holde posetiviteten oppe,og at vi snart kan snu dette her en gang for alle.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 feb 12, 09:29

Det virker som Tarik-ryktet stammet fra en moldenser som var ute og gikk tur med bikkja si.

Opprinnelig postet av sommerlandet @ tornekrattet.no

Ei skikkelig mystisk røverhistorie
Uten en skikkelig slutt


I dag søndag 19. februar, nordvest med snøbyger.

En heil flokk med slike kalde, ufyselige byger på veg innover Moldefjorden.
Men bikkja og jeg tuslande ute likevel.
Parkerte utenfor Rema på Reknes og tenkte oss en luftetur rundt Seilet og Aker stadion.

Fra hovedinngangen til Seilet observerer vi at 3 biler stanser borte ved stadion.
På lang avstand meiner jeg vi drar kjensel på Solskjær og Nordstrand-Jacobsen.
Den tredje greidde vi ikke kjenne att.
De låser seg inn på stadion med nøkkelkort.

- Iall verden” tenker jeg. 
Nå må noe spennende være på gang.
Hvorfor låser de seg inn på stadion kl. 14.30 på en søndag tro?
- Nei, tenkte jeg. De skal vel bare finpusse reiseplanene for turen til Spania imorgen…

Vi tusler videre, bikkja og jeg.
I rein fiction stil noterte vi oss bilmerkene. En Audi, en Volvo og en heller sliten, rød Citroen.

Vi på høyde med inngangen til stadion, 
brått kommer en fjerde person og skal inn.
Caps og blå dynejakke.
Tar først i feil dør, kikker raskt på bikkja og meg før han forsvinner inn rett dør.

Vi skvatt…
Dette ansiktet hadde vi da sett før, meinte jeg. På bilder fra diskusjonen ny spiss til Molde.
En ungdom med mørk hud. Ikke så mørk rett nok som nigerianerne våre.
Det var da ingen med mørk hud i administrasjonen til Molde, det jeg visste.

Og jeg spekulerer og funderer videre…
Hvorfor sliter Solskjær seg heilt fra Kristiansund, over Fursetfjellet 
til et møte på Aker stadion denne søndagen med nordvest,snøbyger og lite trivelig vær?
Planlegging av Spaniaturen, sjekk av billetter?
Gå gjennom innkjøpsbudsjettet en gang til?
Ny signering på gang?
Eller rett og slett et bridgemøte?

Artig med spekulasjoner…

Dette spant fort videre på at det var Tarik og en eller annen hadde postet noe på tarik sin facebookside som ble sletta og da var ballen i gang. Samme brukeren postet i går kveld dette:

Opprinnelig postet av sommerlandet @ tornekrattet.no

Hmmm...
Dette var da voldsomt.
Som jeg skreiv tidligere idag meinte jeg at det var noget kjent med han utfra bilder.
Men Tarik var det ikke, nei.
Han har vi da sett så ofte på Tv at han ville jeg ha kjent igjen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 feb 12, 10:08


Kanskje Tarik ikke er fornøyd med lønnskutt, økonomisk krise udugelig ledelse manglende assistenttrener med mye mer? Når Solskjær vifter med sjekkhefte og tilbyr et sportslig opplegg som er på et helt annet nivå enn oss blir det jo ikke så lett for han å si nei til det.

 


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 12, 11:33

 Blir moro neste år når Vidar Martinsen, Jørgen Horn og Joachim Thomassen forsvinner. De er jo bosman etter sesongen og er skeptisk til at de blir 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 20 feb 12, 11:47

Brann skal presentere 2 nye spillere direkte på nyhetskanalen 12.30. Har problemer med å ikke tro at Askar er en av dem.


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 20 feb 12, 11:57

http://www.brann.no/nyheter/to-spillere-til-medisinsk-test/

---------------------------

Kråkerøy


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 feb 12, 12:00

Ifølge Kosten så skal ikke vi selge noen spillereLaughing Ærlighet kommer man lengst med mener jeg!Uff hva er det som skjer med klubben?Er vi virkelig på vei nedover?BekymretCryFor vi har da ikke akr alt for stor stall nå!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 12, 12:06

Opprinnelig postet av niggle

Blir moro neste år når Vidar Martinsen, Jørgen Horn og Joachim Thomassen forsvinner. De er jo bosman etter sesongen og er skeptisk til at de blir 

Tror du først og fremst skal bekymre deg for hva som skjer i ukene fremover fremfor til neste år... Mye kan ha endret seg på over ett år...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 feb 12, 12:23


Men hva tror du Holters? Salg av Horn; Thommassen, Hussain. Tarik pluss nedrykk?

 

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 feb 12, 12:28

Jeg forstår ikke så mye av det ffk har sagt i vinter.De sa vell at de hadde råd til å lønne spillere? Altså vi har råd til å lønne Askar men vi har ikke råd til å beholde han?Tar jeg feil nå? Kanskje på tide at klubben kjører med åpne kort for egne supportere!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 50 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24