Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 50 2

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 sep 11, 13:51

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå får vi 800tusen svkr.....regner med at de må brukes til å kompansere for tilskuersvikten.

 

Hvilken tilskuersvikt??? Vi ligger fortsatt over snittet

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 26 sep 11, 14:48

Opprinnelig postet av mysthical

Vi ligger fortsatt over snittet

Only in fredrikstad..


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 15:16

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hjelper vel ennå mer når kontrakta til Ophaug går ut. Dyrere han enn Borges tror jeg.

Ja - tenkte jeg ikke på. Dyrere enn Borges ja, og spesielt med tanke på at han er en benkesliter i tillegg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 16:46

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå får vi 800tusen svkr.....regner med at de må brukes til å kompansere for tilskuersvikten.

 

Hvilken tilskuersvikt??? Vi ligger fortsatt over snittet

 

Kamper igjen,og med den kurven pilen viser,er det desverre mange som blir hjemme.....en annen grunn er at det skal spilles fotball i vinter......spenende å se hvor mage som kommer på de forskjellige arenaene i november og minus 5.....

 

Men-.---skal ikke mere til enn seier ikveld over Sarp...da er vi der vi skal være igjenWink


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 18:06
Endret: 26 sep 11, 18:10
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå får vi 800tusen svkr.....regner med at de må brukes til å kompansere for tilskuersvikten.

 

Hvilken tilskuersvikt??? Vi ligger fortsatt over snittet

 

 

Kamper igjen,og med den kurven pilen viser,er det desverre mange som blir hjemme.....en annen grunn er at det skal spilles fotball i vinter......spenende å se hvor mage som kommer på de forskjellige arenaene i november og minus 5.....

 

Men-.---skal ikke mere til enn seier ikveld over Sarp...da er vi der vi skal være igjenWink

Vi får vel også mer enn de budsjeterte 300 000 for cup`n ?? Pluss kronene som Gashi skaffer oss,.......

Det er vel ikke bare Opphaug som tjener 1,5 mill på å varme benken, Valencia er vel også en dyr mann og begge kontraktene går ut i 2011?

Mye penger å spare der......


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 18:10

Tror vi får 1.5 mill i tilskuerinntekt+ 980tusen fra media avtalen.............+ litt for tilskuerne på Molde kampen........så,jeg TROR vi snakker om 2.5 mill i ekstra inntekter fra cupen+ altså 500tusen for serie gullet til Gashi+300tusen for at Helsingborg er klar for Europa.

 

Kanskje de 800tusen kan brukes til å kjøpe fri Gashi?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 18:11
Endret: 26 sep 11, 18:12
Endret av: Kai Roger

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå får vi 800tusen svkr.....regner med at de må brukes til å kompansere for tilskuersvikten.

 

Hvilken tilskuersvikt??? Vi ligger fortsatt over snittet

 

Valencia fikk vel 3.5 år....så han har enda 1 år igjen.

 

 

Kamper igjen,og med den kurven pilen viser,er det desverre mange som blir hjemme.....en annen grunn er at det skal spilles fotball i vinter......spenende å se hvor mage som kommer på de forskjellige arenaene i november og minus 5.....

 

Men-.---skal ikke mere til enn seier ikveld over Sarp...da er vi der vi skal være igjenWink

Vi får vel også mer enn de budsjeterte 300 000 for cup`n ?? Pluss kronene som Gashi skaffer oss,.......

Det er vel ikke bare Opphaug som tjener 1,5 mill på å varme benken, Valencia er vel også en dyr mann og begge kontraktene går ut i 2011?

Mye penger å spare der......

 

Valencia fikk vel en 3.5 års....så han har vel 2012 sesongen igjen.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 18:20
Endret: 26 sep 11, 18:21
Endret av: hasse33

En skadefri Valencia i en hel sesong er positivt.. .tenk om vi hadde fått oppleve det Cool


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 sep 11, 18:42

Opprinnelig postet av hasse33

En skadefri Valencia i en hel sesong er positivt.. .tenk om vi hadde fått oppleve det Cool

Hehe. Det får vi aldri oppleve. Det kan jeg garantere.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 sep 11, 23:01

Til neste år ønsker jeg meg en ny keeper.. De vi har holder ikke høy nok klasse. 


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 sep 11, 23:31

Opprinnelig postet av niggle

Til neste år ønsker jeg meg en ny keeper.. De vi har holder ikke høy nok klasse. 

Kenneth Høie - Bosmanspiller


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 23:32

Opprinnelig postet av niggle

Til neste år ønsker jeg meg en ny keeper.. De vi har holder ikke høy nok klasse. 

 

Jon Knudsen.........han ville ha godt av et klubbskifte,og har en meget høy toppnivå....vært uheldig med fingerbrudd iår,og ny trener.....han fikk nok mere tiliit av Jonson,enn av Lennartson,for å si det mildt.

 

OFFTOPIC: Hvor er Patrioten????...han skrevet rundt 10k innlegg her,men har ikke hørt fra han på måneder....har han mista nettet eller noe?????


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 sep 11, 23:36

Opprinnelig postet av guillermo

Kenneth Høie - Bosmanspiller

Da kan vi like gjerne hente inn Rino Hansen igjen... Kenneth Høie er ikke bedre enn de vi har og vil heller aldri bli det.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 sep 11, 00:55

Høie el Knudsen? Nei da er det faktisk bedre at vi fortsetter å satse på staw!

Skal vi ha tak i en skikkelig keeper uten at det skal koste alt for mye så tror jeg vi må handle i utlandet!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 sep 11, 00:14

En spiller jeg har virkelig sans for og som jeg tror har utgående kontrakt er Ørjan Hopen i SiF! Men han er 92 modell, og det passer seg kanskje dårlig med en ny ung spiller nå.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 11, 11:01

Jeg bare sitter og tenker på spillere som vil forsvinne eller må forsvinne:

Jan Tore Ophaug

Alex Valencia (for mye skadet)

Dino Mulac 

så skjønner jeg ikke helt hvorfor vi skal ta med oss Hans Erik Ramberg vidre

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 28 sep 11, 11:16

At Ophaug ikke får ny kontrakt ser jeg på som bankers. Mulac er vel heller trolig ikke noe å spare på. Valencia blir nok ut kontraktstiden.

Angrepet må vel forsterkes etter sesongen, Borges forsvinner, og Keene er neppe den goalgetteren vi trenger.

 

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 28 sep 11, 12:28

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg bare sitter og tenker på spillere som vil forsvinne eller må forsvinne:

Jan Tore Ophaug

Alex Valencia (for mye skadet)

Dino Mulac 

så skjønner jeg ikke helt hvorfor vi skal ta med oss Hans Erik Ramberg vidre

 

 

Enig i Ophaug, delvis enig i Valencia, veldig uenig i Ramberg.

Ramberg er en lokal gutt, innehar mye rutine på det unge laget vi har, er en klubbspiller med hjertet i klubben og er ingen dyr mann å ha med videre. En ettårskontrakt som han har fått er etter min mening meget bra. På sitt beste er Ramberg en bra speller som kan yte mye for klubben også neste år. På sitt dårligste har vi heldigvis andre som kan ta hans rolle, men som backup for Hussain kan han fortsatt gjøre nytte for seg.

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 sep 11, 12:38


Jeg ser for meg Ramberg som en type som kan bidra positivt for det unge laget vårt. Han er rutinert og er flink til å lese spillet uten å miste hodet eller å kjefte på egene lagkamerater. Slik jeg har forstått det er han heller ikke bladt de med himmelhøye lønnskrav. Jeg støtter derfor ny kontrakt til han.

 

 

 


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 28 sep 11, 14:38

ut med Ramberg, da er det mye bedre å satse pengene vi bruker på Ramberg og sette dem i Gashi.

Han er mye bedre enn Ramberg på alt....



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 50 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24