Husk meg
Brukernavn
Passord

Serierunde 21: FFK - Strømsgodset 28.08 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 28 aug 11, 22:54


Det var forøvrig alt Tarik gjorde i denne kampen. Ballen traff han og gikk i mål. Nok en skuffende kamp. Dette er rett og slett for dårlig! Vi får bare håpe de lagene bak ikke tar altfor mange poeng utover for det kommer i allefal ikke FFK til å gjøre!

Sagt det før: dettet lukter nedrykk sammen med 08! Skal ikke brke store bokstaver enda men dette kan ende med skandale!

Treneren er ikke dyktig nok og spillerene er ikke gode nok. Det er som regel er dårlig kombinasjon.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 aug 11, 07:06

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg får si som tarik: Vi er for gode til å rykke nedLaughing

Sier man det for ofte, gåre gæli! Vi er ikke for gode hvertfall.. Tabellen lyver ikke.

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 11, 09:11

 Tarik var jo god hele kampen, forstår ikke hva du snakker om 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 aug 11, 14:24

Opprinnelig postet av solano2

Forskjellen er bare at Hussain ble hentet på en 3-års kontrakt og hadde tid til å komme seg i form. Myrie er hentet på lån resten av sesongen, og hvordan i alle dager skal klubben kunne ta en skikkelig vurdering om han er god nok eller ikke hvis han ikke er kampklar før langt ute i september/oktober?

 

Som jeg fryktet dette.. Salget av Gamboa kan fort bli årsaken til at vi går ned da vi ikke har noen erstatter klar....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 aug 11, 14:56
Endret: 29 aug 11, 18:19
Endret av: Arte et labore

 

Opprinnelig postet av Kratos

 

Som jeg fryktet dette.. Salget av Gamboa kan fort bli årsaken til at vi går ned da vi ikke har noen erstatter klar....

hvis vi rykker ned fordi vi selger 1 høyreback så fortjener vi ikke å være i tippeligaen. tipper myrie spiller neste kamp. da har han fått to uker til på seg., har trua på han jeg. han må bare komme inn i den norske spillestilen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 aug 11, 15:15

Vi hadde ikke problemer med høyre back igår.Vidar spilte en veldig god kamp! Er bare det å få resten av spillertroppen til å forstå alvoret nå!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 aug 11, 15:23

Opprinnelig postet av kjell-H

Vi hadde ikke problemer med høyre back igår.Vidar spilte en veldig god kamp! Er bare det å få resten av spillertroppen til å forstå alvoret nå!

Enig - Vidar skjemte seg helt klart ikke ut igår. Var vel en jevnt over drit dårlig prestasjon, med eller uten Gamboa.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 29 aug 11, 15:33

Opprinnelig postet av kjell-H

Vi hadde ikke problemer med høyre back igår.Vidar spilte en veldig god kamp! Er bare det å få resten av spillertroppen til å forstå alvoret nå!

Veldig god kamp? Greit nok at han var brukbar i duellspillet og stanset ganske mye på sin side, men han har jo en pasningsfot som hører hjemme i 5. divisjon. Klareringer og enkle pasninger er dessverre et gjentagende problem for den mannen.

---------------------------

Kråkerøy


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 aug 11, 15:34

Opprinnelig postet av Welhaven

Enig - Vidar skjemte seg helt klart ikke ut igår. Var vel en jevnt over drit dårlig prestasjon, med eller uten Gamboa.

 

For å si det på denne måten: Jeg satt og så Utd-Arsenal på storskjermen og FFK-SIF på pcen. Å se på Martinsen sine pasninger da var som å se Ophaug løpe etter Bolt. Men han gjør heldigvis jobben sin deffensivt! 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 aug 11, 15:55

Opprinnelig postet av Robbie

Opprinnelig postet av kjell-H

Vi hadde ikke problemer med høyre back igår.Vidar spilte en veldig god kamp! Er bare det å få resten av spillertroppen til å forstå alvoret nå!

Veldig god kamp? Greit nok at han var brukbar i duellspillet og stanset ganske mye på sin side, men han har jo en pasningsfot som hører hjemme i 5. divisjon. Klareringer og enkle pasninger er dessverre et gjentagende problem for den mannen.

Han får idet minste ballen vekk ifra våres sone! Vidar har spilt bra i år.Nei han er ikke god oppover men det forlanger jeg hel ikke når han egentlig er midstopper som stepper i på høyreback! Vidar spilte bra igår! Er ikke lett oppover når man har en Askar forand seg som har vært dårlig i en lang periode nå.La Askar få varme benken litt og la heller Simen R få prøve seg mer el kan man putte tarik på vingen der jeg synes tarik er best!Tarik er ikke noe spiss,han er vingspiller som skjærer innover i banen.Men greit vi trenger en kjapp spiss på topp så derfor er det greit at han spiller på topp.Men Vidar har kjempet bra i år!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 aug 11, 19:18

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av Welhaven

Enig - Vidar skjemte seg helt klart ikke ut igår. Var vel en jevnt over drit dårlig prestasjon, med eller uten Gamboa.

 

For å si det på denne måten: Jeg satt og så Utd-Arsenal på storskjermen og FFK-SIF på pcen. Å se på Martinsen sine pasninger da var som å se Ophaug løpe etter Bolt. Men han gjør heldigvis jobben sin deffensivt! 

Heller en som gjør jobben sin defensivt med dårlige pasninger, enn det omvendte.

Dessuten var det ikke kun Vidar som slet med pasninger, det var jevnt over mye feil med samtlige pasningsføtter - for ikke å snakke om skuddføtter.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24