Husk meg
Brukernavn
Passord

Semifinale NM: FFK - Brann, ons. 21.09 kl. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 sep 11, 22:28


Det er vel bare å gratulere Brann og takke Aune for nok en god kampledelse. Hva med å skrive en langtidskontrakt meg han allerede i kveld. Da ser alt så lysere ut. 

Ser vel ingen vits i å dra til Sarp, når det er sikkert med borteseier.

Gleder meg til fortsettelsen  ! og at neste hjemekamp er i høstferien, noen som ønsker en gratis billett, den kan hentes i Oredalen.

Mulig den blir ledig resten av sesongen, lite som er mindre underholdene for tiden. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 sep 11, 22:30

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

helt enig........den gutten blir stor,med litt bedre pasingspill,og en god trenings vinter. Da har vi en kanonspiller....gi han 3-4 års kontrakt. 

Han er kun på lån ennå?


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 sep 11, 22:37


Samme leksa igjen...

Hva er planen når vi nærmer oss motstanderens 16 meter? Da begynner vi å surre rundt... Ingen vil avslutte og det koker bort i kålen. Vi har bedrevet prøve/feile metoden i 2 år nå.

Vi klarer aldri å snu en kamp lenger, ingen fungerende plan B og vi fremstår bare mer og mer planløse etterhvert som motstanderenes forsvar "setter seg" og blir bedre utover sesongen.

Har tro på evnene til spillerne, men ikke personen som skal samhandle disse evnene.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 sep 11, 22:40


Jeg mener spillerne våre kjempet og jobbet bra stort sett hele kampen. Desverre ble det svært få målsjangser ut av det noe som bekymrer veldig. Å dra fram ordet uflaks igjen får jeg sikkert litt pepper for, men 1-0-målet var jævlig. Vi sliter med en forferdelig motgang for tiden og jeg mener vi trenger ekstern hjelp av en idrettspsykolog for å komme ut av denne krisa. Hvis jeg skal spå taper vi mot Særp også, noe som igjen vil gjøre veien mort nedrykk kortere.

 

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 sep 11, 23:00

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

Helt klart enig. Vi er totalt sett best, frem til Brann sin scoring. Da går lufta ut av spillerne, og det virker som om trua ikke er der på at de kan snu det. Ok å ha mening om trenerteamet, men at folk skriker seg opp og roper "korsfest", etter dagens kamp forstår jeg ikke. Vi er ikke giftige nok, men synes vi til tider er gode i banespillet!

Vi er mer enn gode nok til å slå 08 på mandag! Nå må vi smitte spillerne med trua på seier, det er bare det som skal til!"!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 11, 23:09

Vi gjør nok en gang en god kamp som vi også gjorde mot Molde, men  marginene er ikke med oss. Både Brann og Molde er topplag i årets TL. Det kan vi bli neste år eller året etter.Cool

Jeg har tro på laget og trenerene og gleder meg til neste kamp, for ikke snakke om neste år med den flotte ungdomslinja vi har lagt oss på.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 21 sep 11, 23:14

Har blitt hengt er i forumet tidligere men jeg sier det igjen. For mange spillere om på sitt beste bare holder ok adecco-nivå.

Når vi samtidig har en trener som ikke har noen evner til forandring kan det bare ende dårlig. Dette ender med nedrykk dessverre, og det mye pga TFAs disposisjoner!!

Hva med BB i dag Tarik????? Det burde vært forbudt for fjortisjenter å stemme. Han var faktisk FFK svakeste i dag(igjen). Jabbie spilte sin beste kamp i FFK-drakta og var helt klart BB.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 sep 11, 23:15

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Holters

Synes Jabbie var BB...

 

Helt klart enig. Vi er totalt sett best, frem til Brann sin scoring. Da går lufta ut av spillerne, og det virker som om trua ikke er der på at de kan snu det. Ok å ha mening om trenerteamet, men at folk skriker seg opp og roper "korsfest", etter dagens kamp forstår jeg ikke. Vi er ikke giftige nok, men synes vi til tider er gode i banespillet!

Vi er mer enn gode nok til å slå 08 på mandag! Nå må vi smitte spillerne med trua på seier, det er bare det som skal til!"!

Skal vi vinne kamper må vi scoore mål. Det greier vi tydeligvis ikke per dags dato. Tragisk

---------------------------

Heia FFK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 11, 23:24

Opprinnelig postet av Bærra

Har blitt hengt er i forumet tidligere men jeg sier det igjen. For mange spillere om på sitt beste bare holder ok adecco-nivå.

Når vi samtidig har en trener som ikke har noen evner til forandring kan det bare ende dårlig. Dette ender med nedrykk dessverre, og det mye pga TFAs disposisjoner!!

Hva med BB i dag Tarik????? Det burde vært forbudt for fjortisjenter å stemme. Han var faktisk FFK svakeste i dag(igjen). Jabbie spilte sin beste kamp i FFK-drakta og var helt klart BB.

Muligens at endel av spillerne våre holder Adecco nivå i likhet med spillere fra alle andre lag i TL (bortsett fra RBK og Molde).. er dog usikker på hvem av spillerne i dagens FFK som holder "ok Adecco nivå" ut fra ditt syn


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 22 sep 11, 00:05


Jeg skjønner ikke hvorfor Aune setter inn Landgren,hvf ikke Ruud Tveter? Vi lå under ,må ha mål,også setter han inn Landgren?Nei ser ut som FFK er imune mot å score for tia,ikke at vi skapte all verden,men det gjorde faen ikke brann heller.Synes ikke vi var noe dårligere enn brann,men må score for å vinne fotballkamper.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 sep 11, 00:06

Gidder forresten noen å lære Masalin å ta utspark? Og samtidig hadde det vært bra om noen gadd å vise Askar hvordan man slår innlegg.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 00:10

Mange tap skal vi måtte gå gjennom resten av sesongen? Greit spillet var en opptur men ikke inne på motstanderen sin felt. Vi ligger gang på gang alt for mye bakpå.

Jabbie spilte en veldig bra kamp.synes også at Ramberg gjorde sin jobb idag. Borges? Nei trenger vell ikke å kommentere det.!

Nå må Aune virkelig gjøre noe med detta! Verken han el spillerne gjør en bra jobb. Taktikken hans så scorer vi ernte mål!

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

FFK er virkelig ute å kjører nå.Håper detta snur NÅ el så kan det gå virkelig ille denne sesongen for vi har jo ikke akr flaksa på vår side hellerFrown

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 22 sep 11, 00:12

Opprinnelig postet av Haarek


Jeg skjønner ikke hvorfor Aune setter inn Landgren,hvf ikke Ruud Tveter? Vi lå under ,må ha mål,også setter han inn Landgren?Nei ser ut som FFK er imune mot å score for tia,ikke at vi skapte all verden,men det gjorde faen ikke brann heller.Synes ikke vi var noe dårligere enn brann,men må score for å vinne fotballkamper.

Helt enig.. Syns det er rart at Ruud Tveter får så lite spilletid som han gjør når vi skaper så lite som vi har gjort de siste 5-6 kampene.. Han kan vel ikke være så mye dårligere enn de spissene som er utpå der?


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 sep 11, 00:16

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange tap skal vi måtte gå gjennom resten av sesongen? Greit spillet var en opptur men ikke inne på motstanderen sin felt. Vi ligger gang på gang alt for mye bakpå.

Jabbie spilte en veldig bra kamp.synes også at Ramberg gjorde sin jobb idag. Borges? Nei trenger vell ikke å kommentere det.!

Nå må Aune virkelig gjøre noe med detta! Verken han el spillerne gjør en bra jobb. Taktikken hans så scorer vi ernte mål!

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

FFK er virkelig ute å kjører nå.Håper detta snur NÅ el så kan det gå virkelig ille denne sesongen for vi har jo ikke akr flaksa på vår side hellerFrown

 

Desverre ser jeg ingen lyspunkter nå ang forstsettelsen. Aune ser ikke ut til å se at Borges har forlatt FFK for lenge siden, ev <strøket av sensuren>.  Dette blir adecco neste år....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 00:16

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

ja da henger jeg deg med en gang Foot in mouth

Mr snubblefot, mr surmage og mr dårligholdning????

Han vill jeg aldri se i Rød og Hvitt. Så mye eder og galle han har snakket om FFK så vill jeg aldri se han her igjen.

Kan godt hende han har god grunn til å mene det han mener. For han ble ikke helt godt tatt i mot her i byen, men ALDRI vill jeg se han her igjen ALDRI!!!!


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 sep 11, 00:19

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

ja da henger jeg deg med en gang Foot in mouth

Mr snubblefot, mr surmage og mr dårligholdning????

Han vill jeg aldri se i Rød og Hvitt. Så mye eder og galle han har snakket om FFK så vill jeg aldri se han her igjen.

Kan godt hende han har god grunn til å mene det han mener. For han ble ikke helt godt tatt i mot her i byen, men ALDRI vill jeg se han her igjen ALDRI!!!!

HØR HØR

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 00:21
Endret: 22 sep 11, 00:22
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere må gjerne henge meg nå men jeg synes faktisk at vi trenger en Hoås på topp! Hvertfall en som har mye lik høyde og spillestil!

ja da henger jeg deg med en gang Foot in mouth

Mr snubblefot, mr surmage og mr dårligholdning????

Han vill jeg aldri se i Rød og Hvitt. Så mye eder og galle han har snakket om FFK så vill jeg aldri se han her igjen.

Kan godt hende han har god grunn til å mene det han mener. For han ble ikke helt godt tatt i mot her i byen, men ALDRI vill jeg se han her igjen ALDRI!!!!

Greit kanskje ikke akr Hoås.Hehe men pokker vi trenger en spiller som hvertfall kan vinne på hode igjen!

Jeg mener helt klart at man kan ikke la aune sitte trygt hvis han ikke når sitt budskap ut til spillerne?

Nå må de seriøst få ut fingern å finne på noe smart så vi vinner hvertfall el minste tar noen poeng før detta går rett ned.Idags dato er vi desverre et synkende skip!Aune nå må du virkelig få skikk på dine spillere.Nå får det pokker væra nok!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 00:23

for å få det litt lystig her igjen. DE HAR STJELT DRESSENE TIL RAFN Cool


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 00:24

Opprinnelig postet av kjell-H

No worry. henger ingen, hehe


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 22 sep 11, 00:40


Selvfølgelig bittert å tape i en semifinale og hadde sjansen til askar gått inn, så kunne man rodd i det land..

Men må dessverre meddele at virkelighetsoppfatningen til en del ffk-supportere er relativt suspekt..

Man har i norsk målestokk et relativt mediokert mannskap (noen gamle slitere som drar på året, en del importerte unggutter og noen leiesoldater). I tillegg har man to kvalitetsspillere som er matchvinnere når de er i form.. Nå er den ene mest sannsynlig solgt og den andre sliter med form/mulig også motivasjon og/eller overtenning.. Poengene som ble tatt før ferien kom som et resultat av disse klikka 100 %

Begge sliter nå og når man blir trent av en - i norsk målestokk under gjennomsnittlig trener - så er man et bunnlag..

 



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24