Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor ble det av Supras i dag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 aug 11, 22:28

Jeg, blant flere, la merke til at omtrent halve Suprasgjengen (kanskje flere) plutselig forsvant etter 1. omgang. Hva skyldtes dette? Jeg registrerte at noen kasta et par drikkebeger mot Wolff Eikrem da han var meget vemmelig foran PH! Jeg legger til at jeg ikke så hvor disse ble kasta fra. Men etter pause var plutselig halve Supras borte og det sto politi i trappa mellom PH og sitteplassene. Snakker vi utkastelse?

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 aug 11, 22:32

Du får ringe og spørre en av de da vettu. Hva er poenget med å starte en egen tråd for dette?

Dama på 70 som satt 5 rader foran meg ble borte etter 70min... Snakker vi utkastelse?


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 14 aug 11, 22:39

Hvorfor er det ikke lov og spørre om det??

jeg så selv kampen på tv og så det var 3 forskjellige forsangere.

Var en viss forsanger som ba innstendig om at alle tok i et tak(ref eget forum) og synge og hoppe og klappe i 90 min

Hvor ble det av han ??

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 aug 11, 22:40

Skal man lage en tråd for alle som ble borte i løpet av kampen da? Har inn Supras allerede en tråd i dette forumet?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 11, 22:41
Endret: 14 aug 11, 22:42
Endret av: keiko99

Helt enig.. det må være lov og spørre og komme med svar som du for ringe og spørre er lite voksent...

 slutt og klag på tråder som blir laget om du ikke har bedre svar

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 aug 11, 22:55

Opprinnelig postet av solano2

Du får ringe og spørre en av de da vettu. Hva er poenget med å starte en egen tråd for dette?

Dama på 70 som satt 5 rader foran meg ble borte etter 70min... Snakker vi utkastelse?

Det høres ut som du har oversikten da.

Hvorfor ikke fortelle hva som skjedde? 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 aug 11, 23:04

Dårlig med oversikt her gitt.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 14 aug 11, 23:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av solano2

Du får ringe og spørre en av de da vettu. Hva er poenget med å starte en egen tråd for dette?

Dama på 70 som satt 5 rader foran meg ble borte etter 70min... Snakker vi utkastelse?

Det høres ut som du har oversikten da.

Hvorfor ikke fortelle hva som skjedde? 

Gratulerer alle Fredrikstadsupportere med semifinaleplass! Vi triumferer med et par vannbegere. Cupfeberen herjer i Fredrikstad :D

 

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 aug 11, 23:17

Solano2. Svarene dine velger jeg å overse.

Jeg er ikke ute etter å skape noe strid eller skittkasting, men lurer på hva som skjedde. Det var merkbart mange som ble borte, inkludert tromma.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 aug 11, 00:31

Da Wolf Eikrem hoverte foran feltet var det flere som tente på alle pluggene og en kastet et pappbeger med brus nedover tribunen. I pausen ble han bortvist. Mange mente det var en overreaksjon, og valgte å forlate stadion i sympati med ham.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 aug 11, 01:10

Opprinnelig postet av Ramp

Da Wolf Eikrem hoverte foran feltet var det flere som tente på alle pluggene og en kastet et pappbeger med brus nedover tribunen. I pausen ble han bortvist. Mange mente det var en overreaksjon, og valgte å forlate stadion i sympati med ham.

... samtidig beviser dette hvorfor man bare tillater pappbegere.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 11, 07:23
Endret: 15 aug 11, 07:25
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av Ramp

Da Wolf Eikrem hoverte foran feltet var det flere som tente på alle pluggene og en kastet et pappbeger med brus nedover tribunen. I pausen ble han bortvist. Mange mente det var en overreaksjon, og valgte å forlate stadion i sympati med ham.

Jeg ønsker ikke og se igjen dem kastet pappbeger og heller ikke dem som valgte i sympati tok valget og støtte dette med og gå fra kampen... 

Det Wolf Eikrem  gjordet er noe jeg håper solkjær tar tak i, for det er ikke godt sports ond, men og kaste ting er heller ikke noe bedre...

 

Jeg vil legge til at vi skal støtte laget og da går en ikke fra stadion føre kampen er slutt..

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 aug 11, 10:38

Er Plankehaugen nedlagt? Pussig å se det så glissent på PH feltet nå igjen.

Har ikke helt satt meg inn i disse andre grupperingene, men PH var jo fra gammelt av relativt mange. Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd, og hvorfor?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 11, 11:56

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er Plankehaugen nedlagt? Pussig å se det så glissent på PH feltet nå igjen.

Har ikke helt satt meg inn i disse andre grupperingene, men PH var jo fra gammelt av relativt mange. Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd, og hvorfor?

.....Beste forsangeren vi har hatt var uønsket av sentrale personer i plankehaugen, og vi har vel alle sett konsekvensen etter dette.

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 15 aug 11, 12:16

Opprinnelig postet av Ramp

Da Wolf Eikrem hoverte foran feltet var det flere som tente på alle pluggene og en kastet et pappbeger med brus nedover tribunen. I pausen ble han bortvist. Mange mente det var en overreaksjon, og valgte å forlate stadion i sympati med ham.

Takk for godt svar. :-D

 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 15 aug 11, 13:17

Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er Plankehaugen nedlagt? Pussig å se det så glissent på PH feltet nå igjen.

Har ikke helt satt meg inn i disse andre grupperingene, men PH var jo fra gammelt av relativt mange. Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd, og hvorfor?

.....Beste forsangeren vi har hatt var uønsket av sentrale personer i plankehaugen, og vi har vel alle sett konsekvensen etter dette.

   Nå er vel sentrale personer i plankehaugen borte.  Så nå trenger vi den beste forsangeren vi har hatt når vi møter Brann i cupfinalen :o))


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 11, 13:19

Opprinnelig postet av Ramp

Da Wolf Eikrem hoverte foran feltet var det flere som tente på alle pluggene og en kastet et pappbeger med brus nedover tribunen. I pausen ble han bortvist. Mange mente det var en overreaksjon, og valgte å forlate stadion i sympati med ham.

Takk for svaret Ramp! Verre var det ikke. Håper de(-n) som kastet bare ble kastet ut for denne kampen og klarer å holde igjen kastearmen neste gang! Wink

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 15 aug 11, 15:14

Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er Plankehaugen nedlagt? Pussig å se det så glissent på PH feltet nå igjen.

Har ikke helt satt meg inn i disse andre grupperingene, men PH var jo fra gammelt av relativt mange. Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd, og hvorfor?

.....Beste forsangeren vi har hatt var uønsket av sentrale personer i plankehaugen, og vi har vel alle sett konsekvensen etter dette.

Nå har ikke jeg noe god viten hva gjelder forsanger på plankehaugenfeltet.  Men én ting er i hvertfall sikkert, og det er at ingen har klart å fylle skoene til Zoran.  Jeg husker hvor god punsj det var i Plankehaugen tidligere.  Jeg husker en kamp på Ullevaal mot Lyn eller Vålerenga.  Zoran ble sendt ut av vaktene noe som medførte at Plankehaugen ble sterkt redusert.  Kun 10-15 minutter senere kom Zoran tilbake med en bruskasse som han kunne stå på.  Plankehaugen eksploderte i sangvolum.  Det var rett og slett en nydelig stemning.

 

Håper vi kan få tilbake denne gnisten.  Det var en periode vi kunne synge ut Klanen, noe vi p.t. ikke er i nærheten av.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 11, 21:14

En sak har 2 sider og la oss legge denne død en gang for alle... 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 11, 21:38

Jeg synes det er synd at vi skal være avhengige av én person for å synge på vårt ytterste av det stemmebåndene tåler, men jeg har heller aldri opplevd makan til synging som under glansdagene med Zoran. Han er unik. Han ble utestengt en periode, men han kan vel komme inn på stadion igjen nå(?) Er det noen som kjenner Zoran personlig og vet om han har lyst til å gå på FFK-kamper i det hele tatt?

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24