Husk meg
Brukernavn
Passord

Dave Myrie (23) - FFKs nye høyreback

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 aug 11, 13:06
Endret: 02 aug 11, 13:08
Endret av: Per Egil


I følge Fredrikstad Blad. Håper denne gutten er like god som Gamboa

Fra Fredrikstad Blad:

"FFK er i sluttfasen av forhandlingene med Dave Myrie (23). Han kommer fra Costa Rica. "

" I vinter holdt han en periode nettopp Gamboa utenfor backplassen på A-landslaget."

Om dette stemmer lover det bra!

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 02 aug 11, 13:12

Så han i en kamp for Costa Rica i fjor.

Han var en av spillerne som utmerket seg med veldig bra teknikk og ro.

Virket også solid defensivt Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 aug 11, 13:16

SpennendeSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 aug 11, 13:19

Fantastisk å se hvordan det jobbes. Velkommen!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 aug 11, 13:41


Nydelig jobb av sportslig apparat hvis dette stemmer. Liker tankegangen i FFK om dagen!! HYLL

---------------------------

We'll be back!!


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 02 aug 11, 13:45

har vært innom flere steder, og han står ikke oppført på spillerstatistikkern til klubben...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 aug 11, 14:03

Får håpe han er klar da, og at ikke noen andre norske klubber hiver seg på

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 aug 11, 14:09

Eneste som bekymrer meg er åssen F-B har fått tak i info at FFK jobber med denne spilleren. Er det fortsatt en liten muldvarp inni systemet enda? Uansett så håper jeg at denne overgangen går i orden!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 aug 11, 14:46

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 aug 11, 14:50

Det jeg bekymrer meg litt over er at han fikk kontrakten sin i MLS terminert kun et par dager etter at han fikk debuten sin der borte. Han skal visstnok vært ræva i debutkampen også og nivået i MLS er lavere enn i Norge.

Men får satse på at Jocke vet hva han gjør. In Jocke vi trust

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 aug 11, 14:56
Endret: 02 aug 11, 14:59
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av kjell-H

Eneste som bekymrer meg er åssen F-B har fått tak i info at FFK jobber med denne spilleren. Er det fortsatt en liten muldvarp inni systemet enda? Uansett så håper jeg at denne overgangen går i orden!

 

Det virker absolutt sånn at vi fremdeles har en muldvarp i klubben. Ikke bare vet f-b om denne spilleren, men de hevder også å vite at Gamboa ble solgt for 7 mill + 20% da ingen av klubbene vil ut med summen. I tillegg så viste de navnet på den svenske midtbanespilleren lenge før FFK annonserte ham. Tror Kosten blir nødt til å bytte låser igjen....

 

Også litt beskymret for dette :

Opprinnelig postet av Joacim Jonsson

Det er en stund siden han spilte kamper så det viktigste for oss er å få han i kampform så fort som mulig

Dvs det kan ta tid før han begynner å prestere, samt at han må aklimatiseres..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 aug 11, 15:27

Opprinnelig postet av Rey

Det jeg bekymrer meg litt over er at han fikk kontrakten sin i MLS terminert kun et par dager etter at han fikk debuten sin der borte. Han skal visstnok vært ræva i debutkampen også og nivået i MLS er lavere enn i Norge.

Men får satse på at Jocke vet hva han gjør. In Jocke vi trust

Det er jo også det som er så greit med kontrakt ut sesongen. Funker det ikke, så har man ikke tapt all verden. Godt de har lært av gamle dager.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 aug 11, 15:30

At summene på overganger lekker, er selvfølgelig ikke bra. Nå vet jeg ikke om FBs tall stemmer, men regner med det ettersom de publiserer. Det skal ikke skje.

At de var ute med Landgren og Myrie tidlig, syns jeg imidlertid ikke er rart. I begge disse overgangene har FFK lanser at de "kommer til å presentere en ny spiller" ganske mange timer før de gjør det, og da er det en relativt smal sak å finne ut hvilken spiller det er snakk om, dersom man er nysgjerrig.

I mange overganger er det eksterne investorer inne i bildet (FSI, for eksempel), og da blir det vanskelig at absolutt alle holder tett.

 

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 aug 11, 15:35

Nå kan det jo være at i tilfelle Gamboa,så har noen i København lekket opplysninger....København er som regel veldig åpne på hva de betaler og selger spillere for.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 aug 11, 17:17
Endret: 02 aug 11, 17:22
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Det jeg bekymrer meg litt over er at han fikk kontrakten sin i MLS terminert kun et par dager etter at han fikk debuten sin der borte. Han skal visstnok vært ræva i debutkampen også og nivået i MLS er lavere enn i Norge.

Men får satse på at Jocke vet hva han gjør. In Jocke vi trust

Faren hans døde helt i starten av Myries MLS-karriere, så kontrakten ble annullert, og Myrie dro hjem til Costa Rica.

Han har tidligere holdt Gamboa ute av landslaget, så det er ingen dårlig spiller FFK nå har sikret seg. Blir normalt rangert foran José Salvatierra, men men var skadet under Gold Cup. Snakker også engelsk (noe Salvatierra ikke gjør, FFK kunne ha hentet ham også).

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 aug 11, 17:20

Det forklarer jo en del ja. Det ga liksom ikke mening at en på landslaget til Costa Rica skulle være for dårlig til å spille i MLS. Heller ingen artikler jeg har sett som har klart å gi noen forklaring før nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 02 aug 11, 18:08
Endret: 02 aug 11, 18:15
Endret av: Jens G Best

Ifølge wikipedia er Dave Myrie lillebror av Roy Myrie, som til daglig spiller i Gent sammen med vår gamle venn Wallace.

Dermed har det trolig også vært dialog den veien, før han valgte å komme til Fredrikstad. Storebror er forøvrig også forsvarsspiller på det costaricanske landslaget.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 aug 11, 19:07

Opprinnelig postet av kratos

Også litt beskymret for dette :

Opprinnelig postet av Joacim Jonsson

Det er en stund siden han spilte kamper så det viktigste for oss er å få han i kampform så fort som mulig

Dvs det kan ta tid før han begynner å prestere, samt at han må aklimatiseres..

... kanskje på tide å være litt positiv etter gårsdagens utbrudd?

Du klaget over salget, mens FFK svarer med å hente spilleren som holder Gamboa ute av landslaget. I stedet for å rose klubben, så velger du å klage over at fyren kanskje er ute av kampform??

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 02 aug 11, 19:10
Endret: 02 aug 11, 19:12
Endret av: RG

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kratos

Også litt beskymret for dette :

Opprinnelig postet av Joacim Jonsson

Det er en stund siden han spilte kamper så det viktigste for oss er å få han i kampform så fort som mulig

Dvs det kan ta tid før han begynner å prestere, samt at han må aklimatiseres..

... kanskje på tide å være litt positiv etter gårsdagens utbrudd?

Du klaget over salget, mens FFK svarer med å hente spilleren som holder Gamboa ute av landslaget. I stedet for å rose klubben, så velger du å klage over at fyren kanskje er ute av kampform??

Det er et mønster i det Kratos skriver, han har en kraftig utblåsing og ALT er negativt, den mannen er ikke lett og bli klok på !!!

Det og trekke frem muldvarper er han og god på, det er synd men er  hans meninger vist...

Dave kommer til og innfri det er jeg sikker på !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 aug 11, 22:27

har også tru på at dette er en spiller som kommer til å gjøre det bra i ffk. men jeg trur nok askar kommer til å spille back de neste 3-4 kampene, må gi han litt tid, la han få 15-20 min i de første kampene til å få opp formen, og få en smak på tippeliga fotball før han starter kamper.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24