Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampbilder hos ffksupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 jun 11, 23:43

Vet ikke hvor mye folk er inne og kikker på bildene våre, men vi har en veldig dyktig fotograf ved navn Andreas Diedrich som tar kampbilder. Utrolig mye bra fra de siste hjemmekampene!

Så, et lite tips: Klikk deg inn på galleriet vårt og sjekk kampbilder fra flere av vårens kamper. Det kommer vel flere fra Sarpsborg-kampen, men for de som venter på referatet vårt er det mye bra bilder å se i gjennom!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 jun 11, 23:48
Endret: 13 jun 11, 23:51
Endret av: Knuty

Mye bra bilder - helt klart.

En ting har jeg dog lurt på - hvorfor er "galleri"-linken oppe til høyre med lys grå tekst, og teksten i parantes? Vanskelig for de som ikke vet om galleriet å legge merke til det.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jun 11, 23:51

Det kommer av at når Holters lagde ferdig designet på siden i 2005 så var ikke galleriet oppe og kjøre enda. Etter det så har den originale bildefilen blitt borte og Holters har ikke fått laget noe nytt ikon. Det er også årsaken til at det forsatt står 2005.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 14 jun 11, 15:45
Endret: 14 jun 11, 15:49
Endret av: madcow

Opprinnelig postet av Rey

Det kommer av at når Holters lagde ferdig designet på siden i 2005 så var ikke galleriet oppe og kjøre enda. Etter det så har den originale bildefilen blitt borte og Holters har ikke fått laget noe nytt ikon. Det er også årsaken til at det forsatt står 2005.

 

Dette har jo jeg laget nye "utkast" på som kan jobbes videre med, så det er ikke en helt "grei" unnskyldning lenger.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jun 11, 16:29

Opprinnelig postet av madcow

Opprinnelig postet av Rey

Det kommer av at når Holters lagde ferdig designet på siden i 2005 så var ikke galleriet oppe og kjøre enda. Etter det så har den originale bildefilen blitt borte og Holters har ikke fått laget noe nytt ikon. Det er også årsaken til at det forsatt står 2005.

 

Dette har jo jeg laget nye "utkast" på som kan jobbes videre med, så det er ikke en helt "grei" unnskyldning lenger.

Utkastet ditt var suverent, og et utrolig bra initiativ. Skal se på det så fort jeg har tid og mulighet. Kan du sende psd-bildefila til meg?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24