Husk meg
Brukernavn
Passord

11. serierunde: Slaget om Østfold, man. 13. juni kl 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 11, 14:58

Taktisk analyse av kampen

Vi har sett gjennom kampen, og gått igjennom noen momenter som vi har forsøkt å analysere. Prøver å komme tilbake med flere slike analyser hvis det er stemning for det.

Noen som er enige, uenige eller har innspill? Kjør diskusjon!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 11, 15:11

Kan noen gi Mads Hansen et lite mentalkurs? Virker ikke som han har trua på det han gjør. Ser alltid etter medspillere, i stedet for å prøve selv, stopper opp, mangler selvtillit. Trist å se på. Vi skaper altfor lite på venstresiden når Valencia er ute..


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 jun 11, 15:34
Opprinnelig postet av foyn
Opprinnelig postet av Scout
Jeg så reprisen av de(-n) såkalte "klare" straffen(-e). Der er det jammen rom for tolkning. Fitta Wiig faller jævlig lett i begge tilfeller. Gamboa holder i trøya ja, men det nevnte kjønnsorganet er ganske aktiv med arm og albu.
Wiig er foran, gamboa holder i trøya og du mener wiig ikke skal ha straffe fordi han bruker arm/albue for å komme seg løs ? Dommerkurs i trondalen i dag..
Jeg mener at det er duell om ballen. Den mest unfair duellmetoden benytter Gamboa når han trekker i trøya - jeg tar den. Men det jeg også skrev var at Wiig faller MEGET lett. Og det å hjelpe til med å falle er ræva gjort. Han prøver det også to ganger. Ja, Tarik har også gjort det, og jeg har ikke noe godt å si om det heller. Dra til Trondalen du foyn så får du oppleve den beste delen av Fredrikstad kommune: Gressvik :-)

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 14 jun 11, 18:17
Endret: 14 jun 11, 18:18
Endret av: sarpen

Opprinnelig postet av Scout
Jeg så reprisen av de(-n) såkalte "klare" straffen(-e). Der er det jammen rom for tolkning. Fitta Wiig faller jævlig lett i begge tilfeller. Gamboa holder i trøya ja, men det nevnte kjønnsorganet er ganske aktiv med arm og albu. Og ved begge anledninger detter han som et korthus i flau vind. Det mest patetiske er det gule kortet til Thomassen. Ok, han slår frisparket før Edvardsen blåser. Men det er et skikkelig lydnivå der, begge lags spillere er klare og duellerer. En advarsel hadde holdt lenge. Hoås faller like lett som da han soilte i Fredrikstad. Har ikke forandret seg stort der. Pæddene kan skrike det døm gidder etter straffe(-r), men 2-1 hadde gitt det mest riktige bildet av kampen. Hussain-Tarik målet må være rundens mål!

 

Den største FITTA er vel deg, Pussy!

Gamboa drar Wiig i trøya, det juks, feil, frispark/straffe og rødt kort! Basta!

Situasjonen med KLYSA Thommasen.

Du forstår åpenbart heller ikke "basic" med hva en dommer mener når han forteller en spiller både muntlig og gestikulerne at han skal vente på å ta frisparket til dommer blåser. Han peker på fløyta si. Mulig du må ha det inn med teskje, eller er du bare DUM?

Enig i en ting, 1-2 hadde gitt er riktig bilde av kampen. Ønsker deg forøvrig en fin kveld og riktig god bedring!!!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 jun 11, 18:22
Ser på profilen til sarpen at han er 12 år.. Det var faktisk 3 år eldre en jeg trudde . Klapp till sarpen !!!! klapp klapp klapp klapp klapp ..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 jun 11, 18:36
Endret: 14 jun 11, 18:36
Endret av: thorsen

 

VG-statistikk:

Sjanser: 9-3
Skudd på mål: 8-3
Frispark mot: 14-10
Cornere: 8-4
Utenfor: 10-2
Offside: 4-2

-----------------

Appropo han Follokaren som klaga på FFK-oldboys. Her er snittalder for kampen i går.

http://i.imgur.com/d0X3h.png

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jun 11, 19:41

Men tildere sarping. La dere mareke til at Hoås lå oppå Raio i over et min før han gadd i det helt tatt reise seg opp? og det var mens balle var i spill.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 11, 20:16

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av Scout
Jeg så reprisen av de(-n) såkalte "klare" straffen(-e). Der er det jammen rom for tolkning. Fitta Wiig faller jævlig lett i begge tilfeller. Gamboa holder i trøya ja, men det nevnte kjønnsorganet er ganske aktiv med arm og albu. Og ved begge anledninger detter han som et korthus i flau vind. Det mest patetiske er det gule kortet til Thomassen. Ok, han slår frisparket før Edvardsen blåser. Men det er et skikkelig lydnivå der, begge lags spillere er klare og duellerer. En advarsel hadde holdt lenge. Hoås faller like lett som da han soilte i Fredrikstad. Har ikke forandret seg stort der. Pæddene kan skrike det døm gidder etter straffe(-r), men 2-1 hadde gitt det mest riktige bildet av kampen. Hussain-Tarik målet må være rundens mål!

 

Den største FITTA er vel deg, Pussy!

Gamboa drar Wiig i trøya, det juks, feil, frispark/straffe og rødt kort! Basta!

Situasjonen med KLYSA Thommasen.

Du forstår åpenbart heller ikke "basic" med hva en dommer mener når han forteller en spiller både muntlig og gestikulerne at han skal vente på å ta frisparket til dommer blåser. Han peker på fløyta si. Mulig du må ha det inn med teskje, eller er du bare DUM?

Enig i en ting, 1-2 hadde gitt er riktig bilde av kampen. Ønsker deg forøvrig en fin kveld og riktig god bedring!!!

du mener vel 2 - 1? 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 11, 20:27

Dummeste jeg vet er når Særpinger som ikke har greie på fotball står frem drita fulle på NRK Østfold og kommer med utsagn som: Terje Høili klarte ikke å kjøpe seg til 3 poeng nå heller gett..

Bare en ting Sarpsborg08 og Fossefallet.. Terje Høili har ikke ønsket å gå inn med midler i FFK i år, ikke ifjor heller så dere vet det.. Ergo så er det ikke Terje Høili som prøvde å kjøpe seg til noe igår..

En annen ting den straffesituasjonen som det er snakk om med Wiig, greit det var kanskje straffe, men å gape over at det er rødt kort blir for barnslig for det var det neppe.. da skulle kanskje noen av deres hatt rødt kort også? 

Ellers syntes jeg det var moro med lokaloppgjør igjen, Plankehaugen var fantastiske, Fossefallet var fantastiske og sammen laget vi en kjempestemning som fikk hele fotball norge til å grøsse og få gåsehud.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 jun 11, 21:06

Opprinnelig postet av sarpen

Den største FITTA er vel deg, Pussy!

Gamboa drar Wiig i trøya, det juks, feil, frispark/straffe og rødt kort! Basta!

Situasjonen med KLYSA Thommasen.

Du forstår åpenbart heller ikke "basic" med hva en dommer mener når han forteller en spiller både muntlig og gestikulerne at han skal vente på å ta frisparket til dommer blåser. Han peker på fløyta si. Mulig du må ha det inn med teskje, eller er du bare DUM?

Enig i en ting, 1-2 hadde gitt er riktig bilde av kampen. Ønsker deg forøvrig en fin kveld og riktig god bedring!!!

Har du ikke blitt vaska i kjeften idag eller skal jeg komme å gjøre det for deg? Oppfør deg litt når du er på andre sitt forum da.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 14 jun 11, 22:08

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av sarpen

Den største FITTA er vel deg, Pussy!

Gamboa drar Wiig i trøya, det juks, feil, frispark/straffe og rødt kort! Basta!

Situasjonen med KLYSA Thommasen.

Du forstår åpenbart heller ikke "basic" med hva en dommer mener når han forteller en spiller både muntlig og gestikulerne at han skal vente på å ta frisparket til dommer blåser. Han peker på fløyta si. Mulig du må ha det inn med teskje, eller er du bare DUM?

Enig i en ting, 1-2 hadde gitt er riktig bilde av kampen. Ønsker deg forøvrig en fin kveld og riktig god bedring!!!

 

Har du ikke blitt vaska i kjeften idag eller skal jeg komme å gjøre det for deg? Oppfør deg litt når du er på andre sitt forum da.

 

Gjeeeesp......

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 14 jun 11, 22:12

Opprinnelig postet av General Gardener

Taktisk analyse av kampen

Vi har sett gjennom kampen, og gått igjennom noen momenter som vi har forsøkt å analysere. Prøver å komme tilbake med flere slike analyser hvis det er stemning for det.

Noen som er enige, uenige eller har innspill? Kjør diskusjon!

Fett med en slik gjennomgang! Jeg er svak på dette området, og det er flott å kunne lære noe og ikke bare føle fotball fra tid til annen også!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 jun 11, 22:52

Opprinnelig postet av sarpen

Den største FITTA er vel deg, Pussy!

Takk sarpen. Jeg oppnådde det jeg ville med slike ordvalg - nemlig provosere enkelsinnede pædder som deg.

Opprinnelig postet av sarpen

Gamboa drar Wiig i trøya, det juks, feil, frispark/straffe og rødt kort! Basta!

Som jeg nevnte var det nevnte kjønnsorganet i overkant ivrig med arm- og albuebruk. I tillegg faller han MEGET lett uten assistanse. Lette å overse det når man har levd hele livet i kummen.

Opprinnelig postet av sarpen

Situasjonen med KLYSA Thommasen.

Du forstår åpenbart heller ikke "basic" med hva en dommer mener når han forteller en spiller både muntlig og gestikulerne at han skal vente på å ta frisparket til dommer blåser. Han peker på fløyta si. Mulig du må ha det inn med teskje, eller er du bare DUM?

Har sett denne på tv i ettertid. Så det ikke så godt på kampen. Faktisk et helt nødvendig kort og tett av Thomassen.

Opprinnelig postet av sarpen

Enig i en ting, 1-2 hadde gitt er riktig bilde av kampen.

Stakkars deg. Tror du dette, er det jammen ikke håp!

 

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 15 jun 11, 10:18
Nå må du huske på det at tippeliga og alt det som hører til rundt dette er helt nytt for s08 fansa. La dem farte rundt og tro dem kan best og at dems vei er den eneste riktige. Hverdagen kommernok etterhvert i sarp også. Uansett så var det helt greitt å ikke blåse straffe/frispark i Wiig-situasjonene. Han bør prøve å holde seg på beina isteden for å legge seg hele tiden. Men s08 er jo ett lag bestående av kjerringer,det har jo tillogmed treneren dems sagt. Sitat: Det er mange her i s08 som ikke kunne spillt i FFK. der er det mange tilskuere,og det blir stillt krav til dem.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 15 jun 11, 10:27
Men s08 er jo ett lag bestående av kjerringer,det har jo tillogmed treneren dems sagt. Sitat: Det er mange her i s08 som ikke kunne spillt i FFK. der er det mange tilskuere,og det blir stillt krav til dem.[/quote] Jeg måtte også lese det sitatet omigjen da jeg så det i avisa. Men jeg tror han mener Kråkerøy. Spiller han der selv som oldboys eller no'?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 15 jun 11, 10:34
Det han nok mente er at s08 er fotballens svar på kardemommeby,der alle skal være snille og greie og ellers kan dem gjøre som dem vil.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jun 11, 10:43

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av General Gardener

Taktisk analyse av kampen

Vi har sett gjennom kampen, og gått igjennom noen momenter som vi har forsøkt å analysere. Prøver å komme tilbake med flere slike analyser hvis det er stemning for det.

Noen som er enige, uenige eller har innspill? Kjør diskusjon!

Fett med en slik gjennomgang! Jeg er svak på dette området, og det er flott å kunne lære noe og ikke bare føle fotball fra tid til annen også!

Kult at du likte det. Vi kommer nok tilbake med flere slike utover, hvertfall hvis responsen er god og det er noe folk ønsker!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jun 11, 10:54

Angående straffesituasjonen, så mener jeg det er vanskelig å konkludere. Jeg skjønner godt at Sarpsborg-supportere mener det var straffe, det samme ville jeg helt sikkert ment hvis situasjonen hadde skjedd med FFK.

Allikevel syns jeg Edvartsen klarer seg helt greit i den situasjonen. Det er ingen katastrofe ikke å blåse straffe, men det er helt klart kontakt, så han kunne fort ha gjort det også. Vanskelig å vurdere.

Syns ellers Edvartsen klarer seg godt. De gule kortene til Jabbie og Piiroja er soleklare. Mener imidlertid at han gjør helt feil når han gir Thomassen det gule. I et lokalderby som kan få høy temperatur syns jeg man skal være forsiktige med å gi for mange kort, og dette kortet var av det unødvendige og pirkete - selv om han sikkert har belegg for det i regelboka.

Det fins bedre bilder enn dette i analysen til fotballanalyse.com, men i forkant av straffesituasjonen er Gamboa håpløst feilplassert. Riktignok går både Horn og Piiroja ut for å støte og etterlater seg et gigantisk rom, men Gamboa ligger altfor langt bak. Lettere å se av tv-bildene, hvis noen har sumo. Dårlig av hele FFKs forsvarslinje, og sånn sett hadde en straffe og mål vært relativt fortjent i denne situasjonen.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 15 jun 11, 11:50
[quote=sarpen]Gjeeeesp......[quote] Du tar raskt til å være fra Bygda! Nå heller du bare i såpen, så er du ferdig. Flink gutt!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 jun 11, 12:11

On a side note; Jeg skulle ønske det var vi og ikke sarpingene som kom på det å dure rundt med et fly. Riktignok bekreftet det som sto på banneret bak flyet at smurfene fortsatt lever på den ene kampen, men jeg må uansett gi litt kudos for påfunnet.

Vi har vel hatt enkelte slike vi også? Når ble noe lignende gjort sist i forbindelse med en FFK-kamp?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24