Husk meg
Brukernavn
Passord

4. Runde NM: Odd - FFK. Ons 22. juni

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 11, 18:31

Tilskuere neste hjemmekamp :  max 3000....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 jun 11, 18:43

Hvor mange sjangser har vi hatt?

Skaper jo ingenting jo, huff dette ser dårlig ut. Det ser ut som spillerne ikke har noe tenningsnivå i det hele tatt, ser helt depressivt ut.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 18:47

Vi har hatt et kjempeskudd fra Tarik i stolpen. Nærmere 25 meter kunne det nesten se ut som.

Vi har også hatt en kjempesjanse ved Jabbie etter strålende forarbeid + innlegg fra Ruud Tveter.

Resten er det vel nesten ikke verdt å nevne... Kjedelig kamp.

INN MED CELSO BORGES NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 jun 11, 18:48

Er det noen som klarer å se hva taktikken til FFK går utpå?Pokker de rygger tilbake i egen sone hele tiden og all spark av lange ballær.Pokker er trist å se de spille.Men satser på bedre 2omgang.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 jun 11, 18:49

Med unntak av de to sjansene har dette vært 45 nitriste minutter. Tenningsnivået er borte vekk, flere ganger at vår ballfører rett og slett blir løpt opp etter å ha ført ball i 30-40 meter i retning ingenting. Synes guttane virker sløve.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jun 11, 18:49

Vi har vel hatt to sjanser. Begge ved Tarik. Ett skudd i stolpen og en heading like utenfor etter innlegg fra Ruud Tveter. Ellers når vi har kommet framover har det virket planløst og ufarlig. Håper Borges inntreden i 2. omgang kan medføre mer kreativitet og ikke minst et oppspillspunkt.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 22 jun 11, 18:50
Dette er noe av det dårligste jeg har sett på veldig lenge. Veldig synd om vi ikke klarer å vinne i dag,det er jo nesten bare kokkoslag som leder hittils. Men Mads Hansen kan vi bytte ut med en orienteringsløper uten kart og kompass. Han har vært helt vekk.

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 jun 11, 18:52

Opprinnelig postet av kratos

OG DER var cupen over for i år. Vi fortsetter der vi slapp om søndan. Ingen press på ballfører, null forsvarspill, og null evne til  å slå passninger...

Har ikke til vane og hakke på folk, men hvorfor i HÆ"##¤%( følger du med på FFK !!!

Du klager på det minste og bare etter 20 min så er alt håp i dine øyne borte ? Du kaller deg selv en supporter, jeg kaller deg en VITS !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 18:53

Vi har jo ikke én eneste kreativ midtbanespiller utpå her.

Rafn og Hansen løper, og eeeh.... jo løper. That's it.
Jabbie gjør det greit bakerst på midtbanen, og Ramberg er helt ok utpå her. 

Nei, jeg vil ha innpå Borges og Hussain. Da skal laget bli slik:

Masalin

Gamboa, Horn, Piiroja, Martinsen

Hansen, Jabbie, Hussain, Ruud Tveter

Borges, Elyounoussi


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 18:54

Opprinnelig postet av aavdst

Vi har vel hatt to sjanser. Begge ved Tarik. Ett skudd i stolpen og en heading like utenfor etter innlegg fra Ruud Tveter. Ellers når vi har kommet framover har det virket planløst og ufarlig. Håper Borges inntreden i 2. omgang kan medføre mer kreativitet og ikke minst et oppspillspunkt.

Det var Jabbie som headet utenfor.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 11, 18:57
Endret: 22 jun 11, 19:01
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av kratos

OG DER var cupen over for i år. Vi fortsetter der vi slapp om søndan. Ingen press på ballfører, null forsvarspill, og null evne til  å slå passninger...

Har ikke til vane og hakke på folk, men hvorfor i HÆ"##¤%( følger du med på FFK !!!

Du klager på det minste og bare etter 20 min så er alt håp i dine øyne borte ? Du kaller deg selv en supporter, jeg kaller deg en VITS !!!

 

En vits med sesongkort på PH-feltet sammenhengende siden 2007....

Du ser altså ikke hvordan FFK spiller ? Vi fortsetter akuratt der vi slapp om søndan. Hadde vært greit å ligge under hvis vi spillet hadde vært bra, men det er jo ingenting. Null evne til å sentre, null evne til å forsvare seg. Vi skaper overhodet ingenting.

 

Jeg fikk også mye pepper i 2009 etter Moldekampen da jeg utalte at vi kom til å rykke ned. Hva ble fasiten den gang ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 18:59

Og så bytter vi ut en av våre beste spillere, Alexander Ruud Tveter. 

Inn med Celso ihvertfall.

Hva faen har Mads Hansen gjort for noe i kampen da??


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jun 11, 18:59
Det er en stor endring i måten FFK har spilt mot Odd, både hjemme og borte kontra de tidligere kampene i år. Laget har blitt trukket lengre tilbake på banen og presser kun når Odd kommer frem til midtstreken. Hva er grunnen til dette? - etter mitt syn pasiviserer dette spillerne. Det resulterer jo i at vi aldri vinner ballen langt fremme på banen ???

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 22 jun 11, 19:03

Opprinnelig postet av kratos

Tilskuere neste hjemmekamp :  max 3000....

Skremmende dersom Fredrikstad befolkning viser seg som så til grader medgangs supportere.

Vi må bare stikke fingeren i jorda å erkjenne at FFK sliter om dagen. Etter en tung sesong i fjor hvor Aune nærmest var ferdig i FFK, hadde vi medgang i 3 kamper som førte til opprykk, etter en god vinter og bra start på sesongen er det nå bråstopp. Laget virker uinspirert, det er dårlig samhandling og flyten fra tidligere i sesongen virker borte. Laget har også vist dårlig disiplin med mange unødvendige gule kort. Hva skjer på treningsfeltet, hvordan inspirerer Aune/Amunsen laget til å komme ut av dette? Synes laget viser litt fremgang etter en omgang mot Odd. Synes Ramberg, Tarik og Mads Hansen har hevet seg litt fra de siste kampene. Synd Tarik ikke scoret på det kkjempeskuddet.

Det er nå vi som supportere bør vise vår besøkelsestid og støtte laget, det er nå i motgang laget trenger vår støtte.

Slutt med at vi som supportere kun henger ut H.E.Ramberg. Ramberg startet sesongen glimrende, var på rundens lag og beviste at han er en glimrende midtbanespiller på sitt beste. Nå har laget slitt og Ramberg har spilt svakt i noen kamper. Håper det snur nå.For han og for laget.

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 19:04

1-1 Martinsen.

Glimrende utfordret av Rafn med overstegsfinte og perfekt innlegg. Heading fra Vidar!!!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 22 jun 11, 19:05
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jun 11, 19:06

Opprinnelig postet av tynter
Rafn,du er min helt. hvorfor gjør du ikke mere sånn :-)

... fordi han så å si aldri blir spilt på. Vanskelig å utrette noe om man ikke blir benyttet av medspillere. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 11, 19:07

raio gult.. for munn bruk ?  

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 11, 19:07

Et forbanna tullete gult kort til Raio.

Munnbruk.

Er det lov å gi spillere bot? I såfall er det helt på sin plass her.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 22 jun 11, 19:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og så bytter vi ut en av våre beste spillere, Alexander Ruud Tveter. 

Inn med Celso ihvertfall.

Hva faen har Mads Hansen gjort for noe i kampen da??

 

Jeg tror nok poenget var å sette inn Borges, som spiss, da hadde man vel ikke så mange valg med mindre man vil bruke Ruud-Tveter på kant?

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24