Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 22 13

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 11, 14:48

Ønsker bare at folk skal lese det selv så her er linken

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 aug 11, 20:38
Endret: 12 aug 11, 20:48
Endret av: FFK pra sempre

Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå

Edit: han bare tullet med ordspill, altså ikke noe nytt

---------------------------

http://twitter.com/GardC


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 12 aug 11, 21:08

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå

Edit: han bare tullet med ordspill, altså ikke noe nytt

"N'Dure til FFK" 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 12 aug 11, 21:50

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå

Edit: han bare tullet med ordspill, altså ikke noe nytt

f-b.no har derimot noe nytt:

"For FFKs sportssjef Joacim Jonson kunne fredag kveld melde til Fredriksstad Blad at Løv-Ham avslo FFKs bud på midtstopperen i går."

Link

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 aug 11, 22:45

Så host opp noen kroner ekstra da for svarte! Her snakker vi tross alt om en av norges største forsvarstalenter!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 11, 23:42

Opprinnelig postet av solano2

Så host opp noen kroner ekstra da for svarte! Her snakker vi tross alt om en av norges største forsvarstalenter!

Man bruker ikke 1 million NOK på et talent som vi ikke vet har det nivået som trengs. 

Det er rett og slett idiotisk.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 aug 11, 10:30

Her kan vi oppleve at LøvHam blir enige med RBK,mens FFK er enige med Dure Smile

LøvHam vil ha mest mulig penger i en meeeget slunken penge-kasse,og de kan sikkert betale det LøvHam krever.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 aug 11, 10:38

RBK bekrefter at de jakter Rønning i Bodø Glimt, en midstopper. Tolker det dithen at Dure ikke vil til RBK i frykt for mye konkurranse, og at RBK nå går for backup valget sitt på stopperplass. Løv Ham er i så tilfelle ikke i posisjon til å si nei til FFK all den tid de er på konkursens rand, dog er budet vårt et skampbud bør det økes noe! Etter sesongen vil endel lønnsmidler frigis iform av Ophaug og Raio, og mulig Hansi hvis han ikke forlenger.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 aug 11, 10:47

Opprinnelig postet av bateman

RBK bekrefter at de jakter Rønning i Bodø Glimt, en midstopper. Tolker det dithen at Dure ikke vil til RBK i frykt for mye konkurranse, og at RBK nå går for backup valget sitt på stopperplass. Løv Ham er i så tilfelle ikke i posisjon til å si nei til FFK all den tid de er på konkursens rand, dog er budet vårt et skampbud bør det økes noe! Etter sesongen vil endel lønnsmidler frigis iform av Ophaug og Raio, og mulig Hansi hvis han ikke forlenger.

 

Og lønnsmidler fra BorgesWink Ramberg får et år til.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 aug 11, 12:39


Jeg syns i lys av at vi snart får spissproblemer, ikke skal bruke mer penger på en stopper.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 aug 11, 12:44

Opprinnelig postet av matsinho


Jeg syns i lys av at vi snart får spissproblemer, ikke skal bruke mer penger på en stopper.

 

Jeg synes at vi skal bruke midler-hvis vi har-på begge to. Piroja og Opphaug forsvinner,mest sansynlig etter denne sesongen,hvilket betyr at vi har pr idag kun Horn og Martinsen som stoppere.

Spiss...føler jeg på meg, kommer snart Wink


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 aug 11, 13:07

Har hørt rykte at Dure selv vil til fredrikstad men løv ham vil heller selge han til rosenborg grunn av penger!

Veldig synd men tror ikke siste ord er sagt i den sakenSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 aug 11, 14:38


hvis Dure går til Rosenborg tipper jeg det beste han kan håpe på er Ranheim, altarnativt Rosenborg 2.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 13 aug 11, 15:36

Hvordan er han Odillon Kashama? Registrert at han er rask. Håper han slår tell i Moss, nok ræva i det laget fra før!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 aug 11, 16:13

er nok bare det hurtigheten han har også. har ingenting vondt å si om guttenWink håper han gjør det bra i moss


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 aug 11, 16:22

Opprinnelig postet av Kai Roger

 

Jeg synes at vi skal bruke midler-hvis vi har-på begge to. Piroja og Opphaug forsvinner,mest sansynlig etter denne sesongen,hvilket betyr at vi har pr idag kun Horn og Martinsen som stoppere.

Spiss...føler jeg på meg, kommer snart Wink

Om vi har ja. Jeg også ser at det snart er sterkt behov for en stopper, og å møte TL 2012 med Dure og Horn hadde vært konge. Allikevel er en kvalitetes spiss i en annen prisklasse enn en stopper, dessverre.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 aug 11, 17:27


Med Martinsen, Horn, Dure og Singh (håper jeg har rett navn) som stoppere og back-vikarer neste sesong synes jeg vi gjør mye rett.


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 aug 11, 18:47

Opprinnelig postet av Hjælmen

Hvordan er han Odillon Kashama? Registrert at han er rask. Håper han slår tell i Moss, nok ræva i det laget fra før!

Han har jo glimtvis gjort det bra for FFK II i både 2. og 3.divisjon, så for Moss sin del er det mulig at han kan gjøre det greit. Han er nok en av Norges aller hurtigste fotballspillere, men jeg stiller store spørsmålstegn ved fotballklokskap (bevegelser) og avslutningsferdigheter, i tillegg til at han nok ikke har den mest seriøse innstillingen.

Om han kan slå til i Moss blir vanskelig å bedømme, men det skal ikke utelukkes.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 aug 11, 21:16

Synes ikke han har imponert noenting for 2. laget i år, men har også vært mye skadet. Er nok satt en del tilbake av det og synes også det virker som han har mistet litt av farten han hadde.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 aug 11, 22:31

Håper Borges ser RBK om dagen, for de sliter noe inni grannskauen om dagen.. Spillet fungerer ikke som det skal, vinner en runde og taper neste.. Idag tok Aalesund dem i cupen, og RBK har 0 å spille for.. Nei Borges.. Gå til utlandet eller bli hos oss du my friend ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 22 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24